• ///oud.
    niet mensen doodwensen

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vraag me altijd af wie heeft bedacht dat mannen wel zonder shirt kunnen lopen en vrouwen niet :')
    Oké, misschien niet de meest radicale uitspraak, maar veel vrouwen zouden het ook niet willen als het 'zou mogen', dus ik vind het goed genoeg voor dit topic.

    Trees schreef:
    Ik vraag me altijd af wie heeft bedacht dat mannen wel zonder shirt kunnen lopen en vrouwen niet :')
    Oké, misschien niet de meest radicale uitspraak, maar veel vrouwen zouden het ook niet willen als het 'zou mogen', dus ik vind het goed genoeg voor dit topic.


    Free the nipples!

    Dezelfde personen die besloten hebben dat borsten alleen seksueel zijn. :Y)


    Your make-up is terrible

    Oh, als ik me wat bedenk of tegenkom, deel ik het zeker!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Trees schreef:
    Ik vraag me altijd af wie heeft bedacht dat mannen wel zonder shirt kunnen lopen en vrouwen niet :')
    Oké, misschien niet de meest radicale uitspraak, maar veel vrouwen zouden het ook niet willen als het 'zou mogen', dus ik vind het goed genoeg voor dit topic.


    Ik vind dat dit moet kunnen :Y)


    OT: voorbeeld, niet mijn mening:
    Eigenlijke alle radicale geloofs quotes rondom homoseksuelen of ongelovigen,, ik vind dat vrij afwijkend en radicaal ten opzichte van de overheersende norm.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 14:06 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ik vind dat dit moet kunnen :Y)


    OT:
    Eigenlijke alle radicale geloofs quotes rondom homoseksuelen of ongelovigen,, ik vind dat vrij afwijkend en radicaal ten opzichte van de overheersende norm.


    Ik ben even niet helemaal mee. Bedoel je hiermee nou dat je het eens bent met "radicale geloofsquotes rondom homoseksuelen of ongelovigen"? Wat moet ik me daaronder voorstellen? Want om eerlijk te zijn associeer ik dat nogal met "yay laten we alle homo's voor tweehonderd jaar op een eiland opsluiten!!!" en dat is inderdaad niet sociaal geaccepteerd, nee, maar... met een vrij goede reden. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind dat feministen veel te radicaal omgaan met het 'free-the-nipple'-idee. Ik snap dat het leuk en fijn is dat je je borsten in het rond kunt laten flapperen zonder dat iemand daar iets over zegt, maar het is nu eenmaal zo dat borsten al heel lang geseksualiseerd worden. Nee, niemand gaat het voor elkaar krijgen dat borsten ineens on-geseksualiseerd worden.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Square schreef:
    (...)

    Ik ben even niet helemaal mee. Bedoel je hiermee nou dat je het eens bent met "radicale geloofsquotes rondom homoseksuelen of ongelovigen"? Wat moet ik me daaronder voorstellen? Want om eerlijk te zijn associeer ik dat nogal met "yay laten we alle homo's voor tweehonderd jaar op een eiland opsluiten!!!" en dat is inderdaad niet sociaal geaccepteerd, nee, maar... met een vrij goede reden. :')


    Nee juist het tegenovergestelde. Ik vind het vrij gestoord en toch zijn het radicale "quotes" die men tegenwoordig nog volgt.

    Topicstarter geeft bijvoorbeeld een Marx quote, neem aan dat ze daar ook geen voorstander van is haha (:


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Nee juist het tegenovergestelde. Ik vind het vrij gestoord en toch zijn het radicale "quotes" die men tegenwoordig nog volgt.

    Topicstarter geeft bijvoorbeeld een Marx quote, neem aan dat ze daar ook geen voorstander van is haha (:


    Ah, oké. Prima. Ik schrok even om eerlijk te zijn. :')

    En dat klopt, maar ik geloof dat dat gewoon een willekeurig voorbeeld was? In de eerste zin staat "waarin jij je wel kan vinden maar de rest niet", dus als je zonder verdere context iets noemt, klinkt het alsof je het ermee eens bent. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Morticia schreef:
    Oh, als ik me wat bedenk of tegenkom, deel ik het zeker!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    (...)

    Ah, oké. Prima. Ik schrok even om eerlijk te zijn. :')

    En dat klopt, maar ik geloof dat dat gewoon een willekeurig voorbeeld was? In de eerste zin staat "waarin jij je wel kan vinden maar de rest niet", dus als je zonder verdere context iets noemt, klinkt het alsof je het ermee eens bent. :'D


    Oeps ik zie het. Niet mijn mening!


    Sarah = ongewoon sexy

    Geloof = oorlog


    It's high noon.

    Nazeebo schreef:
    Geloof = oorlog

    ^hier ben ik het zeker mee eens

    Er zijn teveel mensen op aarde, we zouden de ontwikkelingslanden niet meer moeten steunen, daar maken ze teveel kinderen. (Niet helemaal mijn mening, maar toch zeg het ook wel iets)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Alle zwarte piet haters moeten niet klagen en als ze dat wel doen dan moeten ze naar hun eigen land terug :x


    Sarah = ongewoon sexy

    Geloof is de reden van al het slechts in deze wereld.

    (Niet geheel mee eens, maar tja, laten we niet ontkennen dat geloof veel kapotmaakt.)


    Queer zijn is gewoon alles

    Misschien niet radicaal, maar gezien de reacties hier misschien toch ook weer wel:

    Geloof wordt genomen als een excuus voor acties die alles te maken hebben met het vergroten van macht op een niet sociaal acceptabele wijze.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."