• Over drie weken ga ik met school naar Engeland en dan ook een dag naar Londen _O_
    We gaan daar 's ochtends met de leraren een guided tour doen en weetikveelwat en daarna hebben we de middag voor onszelf. Maar Londen is enorm, dus we kunnen niet alles gaan bekijken :'D

    Dus, welke dingen vinden jullie dat we per se moeten gaan bekijken? (:


    Oh ja: begin- en eindpunt is Trafalgar Square (:

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 23:23 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    classic schreef:
    (...)

    Toen ik in Harrods was, hebben we alleen de benedenetage bekeken, een kwartier duurde dat ongeveer. We hebben de etenswaren gezien, het restaurant, de juwelier en de wijnkelder. Het is echt heel mooi daar binnen. (:

    Edit: Als je Harrods in komt staat er meteen zo'n bewaker en hij vroeg ons met hoeveel we waren, vier. Toen mochten we door, maar je moest wel je rugtas in je hand houden. Dus: niet met te veel naar binnen en anders moet je je splitsen in groepjes en via verschillende ingangen naar binnen gaan (;


    Dat probeerden wij dus ook maar nee hoor; je komt écht niet binnen als grote groep scholieren. Toen wij daar waren werden 3 meisjes van 15/16 ook al buiten gehouden, omdat ze toch niks zouden kopen.


    It's time to be happy again.

    Natural History Mesuem is trouwens ook wel leuk + gratis :)
    En verder inderdaad Harrods, Hyde Park (met eekhoorntjes :3)
    oh en Picadilly Circus :'D

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 23:51 ]


    As travars

    Franco schreef:
    Natural History Mesuem is trouwens ook wel leuk + gratis :)
    En verder inderdaad Harrods, Hyde Park (met eekhoorntjes :3)
    oh en Picadilly Circus :'D
    naar dat museum zijn we in de 1e geweest en zo leuk vonden we dat niet, ghehe :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bedoel je niet april? :3
    Want ik ga ook van 18 tot 21 april naar Londen :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Marz schreef:
    Bedoel je niet april? :3
    Want ik ga ook van 18 tot 21 april naar Londen :9~
    ja, dat bedoel ik :'D beetje in de war :'D
    wat leuk! dan komen we hééééééééél misschien elkaar tegen :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Indian schreef:
    (...)

    Dat probeerden wij dus ook maar nee hoor; je komt écht niet binnen als grote groep scholieren. Toen wij daar waren werden 3 meisjes van 15/16 ook al buiten gehouden, omdat ze toch niks zouden kopen.
    '

    Ik ben een meisje van 15 en was met twee jongens die ook 15 zijn en één jongen die 16 is en wij mochten gewoon naar binnen, zoals ik al zei. Dus het ligt waarschijnlijk aan de bewaker die je hebt x]


    It ain't broke, so don't fix it.