• Oke ik heb een probleem. Niet erg maar ik twijvel. Ik heb een vriendje. Hij is 17 en ik ben 13. Mijn ouders weten ervan en vinden het niet erg. Want hij woont in Friesland en ik in Noordholland. En hij heb nog nooit gezoent ofzo. Maar toen begon hij opeens serieus een vraag te stellen over afspreken [tussendoor ik ken hem van vakantie. het is geen internetvriendje]. En hij vroeg heo ik daar over dacht. Ik zeg; Hoe denk jij daarover? En toen zei hij; nou. ik weet het niet. ik bedoel op vakantie voelde het niet meer als vrienden hoe we met elkaar omgingen. dus ik zei; dus je ziet het alleen als vrienden? nou oke dan. doei ofzo dan. en toen zei hij van; Ja maar ik vind het gewoon raar dat je op mijn valt. en toen zei ik zo van; ja wat ik kan ik daar aan doen?. En toen zei hij dat hij bedoelde dat hij het niet tegen zijn ouders durft te zeggen. Ik snap het niet meer hoor ;o. Kan iemand even helpen please?


    you are no greatest love but disappointment in my life

    praat er eerst is goed over met hem.. En dan later kan je misschien wel afspreken(ga ik mee, kan ik naar Kirten[/slapgelul])

    x')

    Spreek j weer op msn(A)

    Luf Ja

    xx

    dis btw account van een vrienin x')

    vanaar(A)

    xx

    slimme ik x')

    Nu weer mijn eigen account x')

    xx

    Nog iemand? xD


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Nog iemand? xD


    you are no greatest love but disappointment in my life