• Mijn vader gaat naar Amerika, voor 4 weken, van z'n werk.
    Im soo damn happy. :'D
    Eindelijk een beetje vrijheid thuis & niet meteen bang hoeven te zijn dat ik iets verkeerd doe.
    Pff,
    waar zijn jullie opgelucht over?

    Nergens over.
    Daarnet toen ik nodig meost plassen en op de wc zat tóen was ik opgelucht 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Nergens over.
    Daarnet toen ik nodig meost plassen en op de wc zat tóen was ik opgelucht 8D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Hobbelpaard schreef:
    Nergens over.
    Daarnet toen ik nodig meost plassen en op de wc zat tóen was ik opgelucht 8D

    He, same here.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    mijn telefoon was een paar uur geleden in de wcpot gevallen, hij viel zo PLOMP uit mijn zak ofzo
    maar hij deed het nog en ik heb hem snel afgedroogd
    dát is pas een opluchting ;p


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Awh beter<3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Decay schreef:
    Awh beter<3


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Hmm opgelucht ergens over niet echt..
    Maar ik ben wel blij (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Hobbelpaard schreef:
    Nergens over.
    Daarnet toen ik nodig meost plassen en op de wc zat tóen was ik opgelucht 8D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    mikechang schreef:
    mijn telefoon was een paar uur geleden in de wcpot gevallen, hij viel zo PLOMP uit mijn zak ofzo
    maar hij deed het nog en ik heb hem snel afgedroogd
    dát is pas een opluchting ;p

    Dat ken ik:Y) Ik tilde een emmer op en had mijn mobiel om mijn nek aan zijn hangding voor je mobiel. En toen ineens degene die me hielp: 'je mobiel zit in de emmer!' Ik kijk er zo naar. 'oh. OH! SHIT!' En toen deed ie het de rest van de dag niet en toen heb ik 'm wel uit elkaar gehaald enzo en toen heb ik 'm thuis in de rijst gelegd en hij deed het weer. Wat een opluchting:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Nergens over. (krul)


    -

    Stiekem kan ik me niet voorstellen dat het normaal is als je blij bent als je vader 4 weken weg gaat. But then again, ik ken jou vader niet.

    Ik was echt super opgelucht toen het knobbeltje in mijn moeders borst maar een kleine onsteking bleek te zijn.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 7:51 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Infinitum schreef:
    (...)
    Dat ken ik:Y) Ik tilde een emmer op en had mijn mobiel om mijn nek aan zijn hangding voor je mobiel. En toen ineens degene die me hielp: 'je mobiel zit in de emmer!' Ik kijk er zo naar. 'oh. OH! SHIT!' En toen deed ie het de rest van de dag niet en toen heb ik 'm wel uit elkaar gehaald enzo en toen heb ik 'm thuis in de rijst gelegd en hij deed het weer. Wat een opluchting:Y)


    Lol, mijn telefoons hebben water nog nooit overleefd :Y)

    Some schreef:
    Hmm opgelucht ergens over niet echt..
    Maar ik ben wel blij (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Genius schreef:
    Nergens over. (krul)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Perish schreef:
    Mijn vader gaat naar Amerika, voor 4 weken, van z'n werk.
    Im soo damn happy. :'D
    Eindelijk een beetje vrijheid thuis & niet meteen bang hoeven te zijn dat ik iets verkeerd doe.
    Pff,
    waar zijn jullie opgelucht over?


    Zoiets heb ik ook ^^
    Mijn pa gaat binnenkort een week naar engeland voor ik weet niet wat, volgens mij gaat hij zeilen ofzo. Maar dan kan ik meer me gang gaan 's avonds omdat me ma altijd om half 10!! gaat slapen in het weekend :D


    Geen leven zonder vrienden ;)