• Volgens mij krijgen sommige mensen echt geen opvoeding, ik liep net even buiten en toen kwam er een jongentje langsgefietst, ik schat hem ongeveer 8?, en hij riep dus 'He lekkerding'. Van wie leert zo'n jongentje dat!? Dat is toch niet normaal.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hey lekkerding! HAHAHA wat een humor, ikzat een keer in de bus met een jongetje van 8 en hij zocht allemaal mot met een dude van 18 :'). Hij zo 'wollah, als ik opsta jij kkrbang'

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 20:23 ]


    We're all mad here.

    Applaus voor de jeugd van tegenwoordig _O_


    -

    de jeugd van tegenwoordig
    slecht opgevoed (N)

    Ze horen het van andere mensen enzo, laatst zei een jongetje van 3 tegen me, 'hee kaka!' serieus ik dacht effe van wtf?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Haha, inderdaad altijd die kleine jongetjes inderdaad. Ik fietste vandaag langs een groepje brugklassers: 'Woeeeh, lekker kontje!'. Die jongens waren ook echt niet ouder dan 12. -.-


    It's time to be happy again.

    OMG, dat had ik vandaag meer dan 3 keer ofzo! Oke, maar dan riepen ze 'HEE HOER!' Het moet echt niet gekker worden.. O.O

    SchoenVeter schreef:
    de jeugd van tegenwoordig
    slecht opgevoed (N)

    jep, het begint al met aggressieve 3 jarigen x'D


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Dat had ik ook een keer. Ik was met de hond aan het wandelen en toen kwam zo'n jochie van ongeveer een jaar of 8 op zijn hoogst van 'Neuken?' 'Wil je neuken?' De hele tijd door, hij fietste op zijn fietsje achter me aan. Ik had bijna me hond op hem los gelaten om hem wat manieren te leren.
    Echt, ik vind het tegenwoordig niet meer normaal met die kleine kinderen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    xLoveYouRick schreef:
    (...)
    jep, het begint al met aggressieve 3 jarigen x'D

    Stiekem 2, als je naar mn zusje kijkt:Y)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 20:26 ]

    Usually schreef:
    Ze horen het van andere mensen enzo, laatst zei een jongetje van 3 tegen me, 'hee kaka!' serieus ik dacht effe van wtf?

    Dat doen alle kleine kindjes toch? x'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Beter dan 'hé vuile kankerhoer!' zoals ik al wel eens heb gehad van jochies van dezelfde leeftijd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaa XD


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Het word echt steeds erger hoor, die kinderen schreeuwen je achterna en gaan irritant zitten doen.
    Er was zelfs een keer een jochie en die zat dingen te schreeuwen van New Kids.

    Ramsey schreef:
    Dat had ik ook een keer. Ik was met de hond aan het wandelen en toen kwam zo'n jochie van ongeveer een jaar of 8 op zijn hoogst van 'Neuken?' 'Wil je neuken?' De hele tijd door, hij fietste op zijn fietsje achter me aan. Ik had bijna me hond op hem los gelaten om hem wat manieren te leren.
    Echt, ik vind het tegenwoordig niet meer normaal met die kleine kinderen.

    Hoe iemand van 8 al zo'n creep kan zijn.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    kleine kindjes liegen nooit' :]


    We're all mad here.