• De Zuid-Afrikaanse stad Durban is opgeschrikt door een gruwelijke moordzaak. Een 34-jarige ex-rugbyspeler heeft drie mannen onthoofd met een bijl. Hij was uit op wraak nadat de mannen zijn dochter hadden verkracht. Het meisje liep hierbij HIV op.

    De naam van de dader is nog niet vrijgegeven. Hij is een ex-topspeler van de Blue Bulls, een rugbyploeg die zijn thuisbasis heeft in de hoofdstad Pretoria in het Loftus Versfeld stadion, dat ook tijdens het WK voetbal gebruikt werd. De man begon aan zijn barbaarse moordtocht nadat zijn dochter het slachtoffer was geworden van een groepsverkrachting. Het arme meisje had daarbij ook nog eens HIV opgelopen. Haar vader ging uitzinnig van woede achter de daders aan en hakte hen bij zijn wraakmoorden meedogenloos het hoofd af met een bijl.

    Hoofd in vuilnisbak gevonden
    Drie van de daders kreeg hij zo te pakken, een vierde kon op het nippertje ontsnappen en bracht de zaak aan het rollen. Of de mannen daadwerkelijk iets met de verkrachting te maken hadden moet nog blijken uit het onderzoek. Dagenlang achtervolgde de ex-rugbyspeler zijn slachtoffers. De 46-jarige man hakte één van de daders het hoofd af en liet het achter in een vuilnisbak anderhalve kilometer verderop.


    'Je hebt mijn dochter met HIV besmet!'
    De 27-jarige jongeman die op het nippertje aan de wraakmoorden kon ontsnappen, getuigt: ,,Hij stopte met zijn wagen vlak bij mij, sprong eruit met een oranje plastic zak en achtervolgde me. Plots zei hij: ,,Wist je dat we elkaar ooit zouden ontmoeten? Denk je dat ik dom ben? Je hebt mijn dochter met HIV besmet!" Toen haalde hij een bijl uit die oranje zak en viel me aan. Ik kon nog net wegduiken, maar de bijl trof me wel in de buikstreek. Ik vluchtte weg, maar hij bleef me achtervolgen. Gelukkig gaf hij het op en keerde terug naar zijn auto. Na die dolle aanval kan ik nog amper slapen en voel me heel onveilig."

    Rassenrellen
    De identiteit van de dader is nog niet vrijgegeven. De Zuid-Afrikaanse wet verbiedt dat tot de verdachte voor de rechter verschenen is. Omdat de meeste rugbysterren blank zijn, wordt gevreesd voor rassenrellen, want de slachtofffers hadden allemaal een donkere huiskleur.


    Bron - AD


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Clueless schreef:
    Holy shit.
    Ik word helemaal gek van die nieuwsberichten de laatste tijd.
    12 jarige kind bevallen, 8-jarige aan de botox, zo'n moord, en al die anderen dingen.
    Gatverdamme!

    hahahah
    ik vind het juist interessant.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    BlackHell schreef:
    OMG,.. ALS het uit bescherming is, is het nog verkeerd,.. zoiets doe je niet -.-
    En verkrachten doe je wel :)? Sorry hoor, maar ik vind dat die man daar al het recht toe had. Zeker daar...


    Life is hard and then we die

    ho-ly mother of bleeding balls
    what.
    sh



    omgggggggg. normaal ben ik nooooit geschokt met zulke berichten, dit is toch wel de eerste waar ik even lol, ''horrorrrr'' bij denk. maar toch denk ik, lekker voor die jongens.
    cant care, they deserved it.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 17:46 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Snor schreef:
    (...)
    hahahah
    ik vind het juist interessant.

    Ik vind het verschrikkelijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    PUKKELxDING schreef:
    (...)En verkrachten doe je wel :)? Sorry hoor, maar ik vind dat die man daar al het recht toe had. Zeker daar...
    Idd. Ik vind verkrachting echt het smerigste wat je ooit kunt doen. En dan ook nog met HIV. omg


    I live for the applause, you will die for it.

    PUKKELxDING schreef:
    Wtf... en dan doen ze net alsof deze man iets vreselijks heeft gedaan... Ik zie dit als onvoorwaardelijke liefde voor zijn dochter.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 17:49 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    PUKKELxDING schreef:
    Wtf... en dan doen ze net alsof deze man iets vreselijks heeft gedaan... Ik zie dit als onvoorwaardelijke liefde voor zijn dochter.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Van mij mocht hij ze allemaal vermoorden ja. Die man houd gewoon van zijn dochter, en wil wraak. Dit heeft niks met rassen te maken. Het hadden net zo goed drie bruine of, 3 blanke kunnen zijn geweest. 3:


    Alleen maar tranen van geluk

    BlackHell schreef:
    OMG,.. ALS het uit bescherming is, is het nog verkeerd,.. zoiets doe je niet -.-

    Laten we nog eens praten als jij verkracht bent door een groep mensen en daarbij nog eens HIV hebt opgelopen. Of erger nog; als het je dochter overkomt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hell yeah, ze hebben hun verdiende loon gekregen, hopelijk hebben ze er lekker onder geleden _O_

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 17:52 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als mijn dochter zoiets zou overkomen, zou ik die daders net zo'n pijn doen als ze mijn dochter hadden gedaan O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Misschien gaan veel mensen het totaal niet eens zijn met mijn uitspraak, maar ik heb ergens wel respect voor deze man.
    Hij weet dat er niets te doen is tegen het virus dat zijn dochter heeft opgelopen en uiteindelijk er wel aan zal sterven...
    Ik zie het eerder als een actie uit liefde voor zijn dochter en niet als een gruwelijke moord.
    Ik durf te wedden dat ze die kerel die dat meisje heeft verkracht nog gaan beschermen -.-"
    Ik vind ergens wel dat ze hun verdiende loon hebben gekregen hoor:X


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    BlackHell schreef:
    OMG,.. ALS het uit bescherming is, is het nog verkeerd,.. zoiets doe je niet -.-


    En jij zo zulke mensen gewoon vrij rond laten lopen als ze jouw kind zoiets aan zouden doen? Hebben zij nog een lekker leven terwijl jouw kind langzaam dood ligt te gaan aan AIDS, als het steeds verder ontwikkeld. Iemand verkrachten en besmetten met HIV is in dat opzicht nog erger, want die man vermoord ze tenminste in één keer in plaats van een langzame dood.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik snap helemaal dat deze man woedend is geworden een jaar geleden werd ik betast in een bushokje en toen was van vader ook woedend toen ik het hem vertelde hij zei toen:als ik hem te pakken krijg de sla ik zijn hoofd in met een steen.Natuurlijk is het ook fout wat hij heeft gedaan maar ja wat wil je?Je dochter heeft nu voor eeuwig HIV en daarbij misschin zijn er nu heel wat meisjes in dat dorp ontsnapt door de verkrachters


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    CandyFace schreef:
    Misschien gaan veel mensen het totaal niet eens zijn met mijn uitspraak, maar ik heb ergens wel respect voor deze man.
    Hij weet dat er niets te doen is tegen het virus dat zijn dochter heeft opgelopen en uiteindelijk er wel aan zal sterven...
    Ik zie het eerder als een actie uit liefde voor zijn dochter en niet als een gruwelijke moord.
    Ik durf te wedden dat ze die kerel die dat meisje heeft verkracht nog gaan beschermen -.-"
    Ik vind ergens wel dat ze hun verdiende loon hebben gekregen hoor:X

    Nou, je moet niet ontkennen dat het een gruwelijk moord is, want dat is het wél :8
    Alleen of je het zelf ook zou doen, is een andere vraag. De meeste mensen zouden dit denk ik wel doen (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.