• Heb altijd ruzie met mijn beste vriendin, en daar heb ik geen zin in, ik durf niet haar toe te lopen of haar nadere vriendin is erbij gekropen! wat moet ik nou doen?
    Ik heb reactie's gekregen dat ik haar apart moet nemen maar dat lukt niet want dan komt die vriendin weer! en ik ben te verlegen, ze is mijn beste vriendin al voor 3 jaar maar die van die ander 7 jaar, ze zegt dat ik specialer ben dan die andere! wat nu?


    Love

    Hoeveel topics hiervan volgen er nog?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    En meteen wordt er arrogant gereageerd.

    Ik zou haar misschien een brief schrijven? Het klinkt misschien stom, maar het kan wel helpen? Maar aan de andere kant zit er ook de kans in dat ze het niet serieus opneemt en je er mee gaat pesten. Sorry, ik weet het niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    je kan der ook bellen ofsow om af te spreken met zn tweeen en dan met der praten?


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Caribbean schreef:
    En meteen wordt er arrogant gereageerd.

    Ik zou haar misschien een brief schrijven? Het klinkt misschien stom, maar het kan wel helpen? Maar aan de andere kant zit er ook de kans in dat ze het niet serieus opneemt en je er mee gaat pesten. Sorry, ik weet het niet.

    Je kunt het beste alles in één topic plaatsen ;)


    Life is hard and then we die

    Caribbean schreef:
    En meteen wordt er arrogant gereageerd.

    Ik zou haar misschien een brief schrijven? Het klinkt misschien stom, maar het kan wel helpen? Maar aan de andere kant zit er ook de kans in dat ze het niet serieus opneemt en je er mee gaat pesten. Sorry, ik weet het niet.


    Omdat ze er al één topic over had geopend, ik snap dat ze er mee zit, maar één topic is toch wel genoeg?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    (...)

    Omdat ze er al één topic over had geopend, ik snap dat ze er mee zit, maar één topic is toch wel genoeg?


    Haha dat snap ik, maar het had wel iets aardiger mogen zijn. Just saying. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SoulEater schreef:
    (...)

    Omdat ze er al één topic over had geopend, ik snap dat ze er mee zit, maar één topic is toch wel genoeg?

    Agree. Keek in de forumhistory, waren er nog wel meer. Ik snap niet wat 'hoeveel topics volgen hiervan?' te maken heeft met arrogantie, zeker niet als je als topicposter zoiets makkelijk zelf kan nagaan. 't Zal wel aan mij liggen..


    No growth of the heart is ever a waste

    Caribbean schreef:
    (...)

    Haha dat snap ik, maar het had wel iets aardiger mogen zijn. Just saying. (:


    Had het idee dat het dan beter aan zou komen ^^
    Soms moet je nou eenmaal hard zijn, anders dringt het niet tot ze door.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    (...)

    Had het idee dat het dan beter aan zou komen ^^
    Soms moet je nou eenmaal hard zijn, anders dringt het niet tot ze door.


    Klopt
    Me was arrogant. Sorry. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haha, geeft niks hoor :'D

    Edit; Typgblek ^o) Ik plaats altijd de spaties verkeerd.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 19:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.