• Duidelijk een zinloos en achterlijk liedje. Waarom?
    Ik begon vandaag ineens dat te zingen, gewoon één zinnetje. Omdat ik dat in mijn hoofd had.
    Zij zo: ''Oh, werkelijk, dat liedje?''
    Ik was dus al helemaal bang dat ze ging flippen. ''Sorry mevrouw.'' Grote glimlach.
    ''Maakt niet uit, maar dat liedje is werkelijk zo erg. Als jij je leven zo moe bent, hoef je ons daar niet mee lastig te vallen hoor. Ik zal een granaat voor je vangen en ik spring voor een trein voor je. Nou zeg. Lekker voorbeeld...''

    Oké het klinkt niet grappig, maar in de les was het wel heel grappig.

    Wie heeft er nog meer grappige uitspraken van leraren? (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn Nederlands leraar is echt zo geweldig maar best wel erg hard ook. Ze heeft altijd van die leuke discussies met ons!


    Everything is worse without music.

    Reducio schreef:
    hahah wel grappig x)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    3 jaar geleden tijdens kunstinitiatie tijdens een toets.
    Nadat de leraar al de vragen had gesteld en wij hadden opgeschreven zei hij: "Neem jullie tijd maar want ik heb geen zin om les te geven." x'D
    Was en is echt een chille leerkracht.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 15:47 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn lerares Frans is naar Justin Bieber geweest, dus ik kijk nergens meer van op...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik vind het een rotlied.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Socrates schreef:
    Mijn lerares Frans is naar Justin Bieber geweest, dus ik kijk nergens meer van op...


    Mijn lerares naar LadyGaga en Madonna -.-'


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    BlogSpot schreef:
    (...)

    Mijn lerares naar LadyGaga en Madonna -.-'

    Ja, maar toch. Ik bedoel, come on, als volwassen vrouw naar JB?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Mijn wiskunde leraar geeft heel oversext les eigenlijk, dus hij maakt telkens opmerkingen zoals : Aftrekken tot je breuken ziet.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Uitspraken niet echt, maar wij hadden vorig jaar een leerkracht Frans die serieus elke les met ons roddelde over andere leerkrachten en leerlingen. Wij wisten de roddels van de hele school, door onze leerkracht Frans! die trouwens 55 jaar was of zo - LOL

    Wij hebben een marrokaan (niet beledigend of zo..) voor Wiskunde, en wij hadden met hem afgesproken als het gemiddelde voor het proefwerk hoger is als een 7,5 geef ik jullie tompoezen. (Ik had een 2,3...) maar het was dus een 7,5 gemiddeld. En toen had hij aan ons gevraagd: hoe zien tompoezen er uit, want die kende hij niet. En toen de volgende dag kwamen wij terug en zegt hij: 'Hebben jullie wel allemaal een lepel bij je?' dus wij denken, wat krijgen we nu? Haalt hij een blik kattenvoer waar: tompoes op stond. Wij dachten; NOHHHH en iedereen moest lachen en hij zo: 'grapje' en toen deelde hij de echte uit. (;


    live the life you love

    mij leraar was een keer het word eau vergeten dsu hij zei zo ik heb laats een parfumpje gekocht je weet wel zo toilet ding, en toen moesten we lach want mij vriendin zei zo dat heet lucht verfrisser meneer

    Tijdens hart ontleden ging ik staying alive zingen (don't ask xD) en toen zong m'n biologieleraar 'Ah, ah, ah, ah, snij in een hart, snij in een hart...'
    Ok, het was veel leuker toen je erbij was xD


    Gleek and proud <3

    Mijn niet-grappige natuurkunde leraar heeft een hekel aan een jongen en zei zo, "Buiten het verbranden van overtollige dingen zoals scholen, kun je met benzine en een lucifer ook Michel prima tot as verwerken. Echt waar, zullen we het eens doen?" Niet grappig, maar toen wel :'D


    You move me ......... Kurt

    Nou, ik noem iedereen gay, en een (engels) leraar op onze school is gay, alleen praat hij er nooit over ofzo
    Maar afijn, we liepen na het station, en die leraar liep achter ons, met nog twee leerlingen. Dus die ging zo hardop lezen wat er op de rugzak van mijn vriendin stond. En ik had er op gezet "je bent gay" En toen las hij dat zo voor, en toen zei ik: "Ja, ik noem iedereen gay" en toen zei hij "In positeive of negatieve zin?" ik: "positief natuurlijk, want homo's zijn leuk!"
    en toen zei die leraar zo: "yeah, i totally agree with that!" En toen moest ik best wel lachen haha


    Alleen maar tranen van geluk

    Leerling: 'KUT!'
    Leraar: 'Niet spotten met het mooiste lichaamsdeel van een vrouw' (nerd)

    Oke, die grap maakt iedereen altijd 100 keer, maar mijn Nederlandse leraar is al 67 ofzo, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.