• Ik ga een nieuw verhaal schrijven en dit is een van mijn beste ideën die ik ooit heb gehad.



    Cult.
    Dorine is een meisje van 17 die op een dag oog in oog komt te staan met de mooiste jongen die ze ooit heeft gezien. De jongen is helemaal in het wit gekleed en staat elke ochtend op dezelfde plek, midden op het plein in haar dorp. Op een dag hoort ze hem zacht zingen en kijkt hij haar diep in de ogen. Als hij haar dan wenkt kan ze niet anders dan naar hem toe lopen, de jongen is beeldschoon, wit, mysterieus. Ze begint een praatje met de jongen en als de jongen haar dan uitnodigt voor een dansavond kan ze geen nee zeggen. Ze spreken af op het plein, en die avond neemt de jongen haar mee naar een afgelegen plek. Een groot verblijf achter hoge hekken, wat ze niet weet is dat als ze door de hekken loopt er geen weg meer terug is. Ze bevindt zich achter de hekken van een sekte, ze is gevallen voor de ledenwervingstechnieken van de groep. Beeldschoon, wit en mysterieus.

    Dorine bevindt zich achter de hekken van de sekte ‘Lullaby’ een sekte met één geestelijk leider, sekteleden worden ertoe gebracht zich volledig te onderwerpen aan hun leider, hem te vereren, lief te hebben en blindelings te gehoorzamen. Een vrouw heeft maar een plaats in het geheel van de sekte, het voortbrengen van nakomelingen en kinderen van hun leider.



    En lijkt het jullie wat?

    PUKKELxDING bedankt voor het helpen!<3

    xx.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 20:18 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wanneer ga je beginnen? Ik wil hem lezen! :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mmm, lijkt me wel wat denk ik.. (krul)

    Die ga jij dus mooi maar doen, want anders is mijn leven niet compleet. Even serieus, dit is misschien het beste idee ever. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ;) <3


    Life is hard and then we die

    Doen! :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik denk dat ik straks begin en anders morgen. Eerst maar even weten of mensen het zouden gaan lezen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik wil m lezen (:

    Ja, ik ga hem lezen.
    Ik moet binnenkort een spreekbeurt geven over 'the children of god' en daar zijn de vrouwen ook alleen voor de nakomelingen enzoo.. xD


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Caribbean schreef:
    Die ga jij dus mooi maar doen, want anders is mijn leven niet compleet. Even serieus, dit is misschien het beste idee ever. :9~

    Wow, bedankt voor het compliment.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik weet btw niet of het wel zo handig is om de naam van een echte sekte te gebruiken :'D

    Perish schreef:
    Ik weet btw niet of het wel zo handig is om de naam van een echte sekte te gebruiken :'D

    Daar heb je misschien wel gelijk aan.[


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Wow, bedankt voor het compliment.


    Graag gedaan. (:

    Meld het me alsjeblieft, ik ben super benieuwd.

    Alleen space ik 'm wel helemaal als ik zo'n story lees, omdat ik mezelf zoiets nooit goed voor kan stellen. Waarom kun je dan niet weg? Het zijn maar een paar muren en hekken. Maar dat ga ik gewoon negeren en lekker lezen. Nice! (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ivy, dit ziet er echt geweldig uit.
    Ik ga het zeker volgen^^


    The soul needs autumn.

    Klinkt geweldig!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Caribbean schreef:
    (...)

    Graag gedaan. (:

    Meld het me alsjeblieft, ik ben super benieuwd.

    Alleen space ik 'm wel helemaal als ik zo'n story lees, omdat ik mezelf zoiets nooit goed voor kan stellen. Waarom kun je dan niet weg? Het zijn maar een paar muren en hekken. Maar dat ga ik gewoon negeren en lekker lezen. Nice! (nerd)

    Sekteleden doen alles voor hun leider, ze worden gehersenspoeld. De afhankelijkheid van de leider kan zover gaan dat men bereid is tot moord of zelfmoord


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.