• Ja. Ik probeer een foto op te laden en dan komt er steeds te staan 'Vergeet niet een bestand te selecteren om te uploaden' terwijl ik 1 aanduid.

    What's up?


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ja omg, dat heb ik ook steeds, ik neem alleen nooit de moeite om er iets van te zeggen, lol.

    Acceptance schreef:
    Ja omg, dat heb ik ook steeds, ik neem alleen nooit de moeite om er iets van te zeggen, lol.

    Same! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het zou kunnen zijn dat de foto te groot is. Dan moet je hem even in Paint ofzo kleiner maken. Tenminste, dat was bij mij het geval


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dit probleem heb ik ook, en het ligt niet aan de grote van het bestand, bij mij niet, iniedergeval.

    Word dit nog verholpen ofwat?!


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb het niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nog nooit gehad.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Usually schreef:
    Ik heb het niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Spotgaai schreef:
    Het zou kunnen zijn dat de foto te groot is. Dan moet je hem even in Paint ofzo kleiner maken. Tenminste, dat was bij mij het geval


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik heb dat soms ook


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dat is bij alleen met de foto's van mijn camera. Wat ik doe is ze eerst op hyves of tumblr zetten en dan nog een keer de foto opslaan. Dan doet hij het wel. ;3

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 12:41 ]

    bluelist schreef:
    Ja omg, dat heb ik ook steeds, ik neem alleen nooit de moeite om er iets van te zeggen, lol.

    Archimedes schreef:
    Nog nooit gehad.

    East schreef:
    (...)

    Oh en dit topic moet omhoog worden geschopt met een quote? AYFKM?