• Hey,

    Ik heb binnenkort galabal.
    Maar ik heb totaal geen idee wat ik met mijn haar moet doen.
    Moet ik het laten opsteken, of miscchien iets golvend/krullend of ik weet het echt niet.
    Kan iemand mij aub helpen? Wat zou er bij mij passen?


    Get outta my head!

    Galabal? Ehm, stijl, en dan aan de voorkant één krul of twee. En dan met een mooi klepje in je haar, dat twee plukjes van voor naar achteren schuift? :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Sawtooth schreef:
    Galabal? Ehm, stijl, en dan aan de voorkant één krul of twee. En dan met een mooi klepje in je haar, dat twee plukjes van voor naar achteren schuift? :'D
    galabal
    ` ga - la - bal het -woord galabals deftige danspartij waarop men in gala verschijnt

    Gewoon zoals in de USA 'Prom' waarnaar je opgekleed moet komen. Hoe noemen jullie dat dan?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 21:11 ]


    Get outta my head!

    Eerst krullen, dan opsteken en lint erin? (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Opsteken? :]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Maar hoe laten opsteken? er zijn verschillen hoor. :)


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)galabal
    ` ga - la - bal het -woord galabals deftige danspartij waarop men in gala verschijnt

    Gewoon zoals in de USA 'Prom' waarnaar je opgekleed moet komen. Hoe noemen jullie dat dan?

    Gewoon Gala.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Carcass schreef:
    Eerst krullen, dan opsteken en lint erin? (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik dacht toen ik de titel las dat er gehaktbal stond :P maar oke ik zal het opsteken of gewoon los krullend (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ik zou licht krullen met een paar stijlen plukken ertussen en dan met een klepje ergens an je hoofd vast maken.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3


    Zelf vind ik dit onwijs schattig. Van de chanel no. 5 reclame. (:

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 22:06 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    hmm ik had een heel word bestand vol met ideeën voor mijn eigen gala, ik ben hem even voor je aan het zoeken maar ik ben bang dat hij nog op mijn oude laptop staat


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!