• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:45 ]

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Vind je het héél erg als ik dit plan oversla? :'D

    ja ik moet gewoon huilen als je dat niet doe : (


    We're all mad here.

    Psssssssssssssssssssst, Sevda, je hebt een aanbidder. Misschien je eerste vriendje?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Romeo schreef:
    (...)
    ja ik moet gewoon huilen als je dat niet doe : (

    Maar ik denk dat de hele 'band' die ik met veel moeite met hem heb opgebouwd dan ook in elkaar zakt D:
    Soms is het ook wel grappig. Dan pakt hij bijvoorbeeld de vollybal van ons af en rent ermee de gymzaal uit, waarnaar hij valt en die bal stevig vast houd, terwijl ik em terug probeer te pakken. Dat is dan wel leuk en grappig enzo. Maar dat dichtbij staan word gewoon creepy D:

    ImAwesome schreef:
    Psssssssssssssssssssst, Sevda, je hebt een aanbidder. Misschien je eerste vriendje?

    Niet grappig D:

    Gwn schreeuwen; "ONGEWENSTE INTIMIDATIE ;D"
    Doe ik ook zo vaak als iemand me aanraak ;D

    Of gwn keihard naar iemand toe rennen en heel bang kijken en naar Wick wijzen [ik krijg nu zin in Wicky..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Gwn schreeuwen; "ONGEWENSTE INTIMIDATIE ;D"
    Doe ik ook zo vaak als iemand me aanraak ;D

    Of gwn keihard naar iemand toe rennen en heel bang kijken en naar Wick wijzen [ik krijg nu zin in Wicky..]

    AHAHAHAHA Hier moest ik best wel om lachen. Ik zie je al helenmaal zo keihard schreeuwen :'D

    Maar dat soort dinen zie ik niet bepaald zitten, om te doen/te zeggen :Y)
    Het is en hopelijk blijft toch een soort van "vriend"
    Als iemand nu gaat vragen: 'VriendJE?' wurg ik diegene (cat)

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    AHAHAHAHA Hier moest ik best wel om lachen. Ik zie je al helenmaal zo keihard schreeuwen :'D

    Maar dat soort dinen zie ik niet bepaald zitten, om te doen/te zeggen :Y)
    Het is en hopelijk blijft toch een soort van "vriend"
    Als iemand nu gaat vragen: 'VriendJE?' wurg ik diegene (cat)


    Vriendjeee? :D

    Maar als je et schreeuwt wel beetje lachen hea ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Maar ik denk dat de hele 'band' die ik met veel moeite met hem heb opgebouwd dan ook in elkaar zakt D:
    Soms is het ook wel grappig. Dan pakt hij bijvoorbeeld de vollybal van ons af en rent ermee de gymzaal uit, waarnaar hij valt en die bal stevig vast houd, terwijl ik em terug probeer te pakken. Dat is dan wel leuk en grappig enzo. Maar dat dichtbij staan word gewoon creepy D:

    Dan moet je hem er gewoon serieus o paanspreken, ik denk dat als je echt aangeeft dat je het niet wilt hij heus wel ophoudt (;


    We're all mad here.

    Heel droog vragen waarom hij zo dichtbij staat x'D En hem dan een stukje terugduwen of zelf een stap naar achteren/opzij zetten.


    To live would be an awfully big adventure

    'Als je nu niet ophoudt, stuur ik mijn moeder op je af!'

    Nou, ik sla hem wel in elkaar. (cat)


    everything, in time

    Zing tegen hem 'Can't touch this' en ga dan dansen (krul)


    -

    @Infinitum, dat vind ik wel een goede oplossing _O_
    I'll give it a try
    @Marleen Hmm-hmm? Mijn beltegoedloze mama zeker?
    @Jaq Haalbare oplossingen hea? (krul)

    Kick him in the nuts!

    he loves you!!

    serieus dat heb ik ook wel eens gehad.. hadden we gym gingen die jongen me de hele tijd O.o achterna lopen.. serieus echt niet fijn...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    HeyIamAlice schreef:
    Kick him in the nuts!


    LOL Hung Alice is right!_O_
    En dat ik btgloos ben wil niet zeggen dat ik niet hard kan slaan?:Y)


    everything, in time