• Ik was vandaag flauwgevallen bij biologie:


    We gingen vandaag onze bloedgroep testen bij bio eigenlijk durfde ik niet, uiteindelijk pakte ik toch een schone naald en duwde hem in mijn vinger, meerder keren anders lukte het niet. Ik deed wat bloed in het bakje en stopte. Alles begon ineens te draaien en ik zei "ik ben misselijk" en ging op mijn boeken liggen.
    De docent zei dat ik naar buiten moest gaan (uit het lokaal) Dus ik stond op alleen was helemaal flauw, alles draaide en ik zweette heel erg. H greep mijn arm vast en trok me mee want ik viel half tegen het prikbord aan omdat ik alles wazig en bewegend zag. Toen viel ik dus flauw! A kwam me ook helpen en de docent rende naar me toe. Dat heb ik allemaal niet gemerkt wel dat ik ging zitten/half viel op de grond uit het lokaal. En dat de docent erbij kwam zitten. Blijkbaar stonden er allemaal mensen om me heen. Ik dacht serieus dat ik dood ging en het was zo eng. In het begin weet ik wel dat ik dacht:
    Je hoeft me niet te helpen zo erg is het niet, ga weg en ik moet deo hebben ik zweet.
    Maar ik voelde me super ziek en ineens "werd ik wakker" op de gang zittend naast M Ik hoorde alles zachtjes en t ging wat beter. Toen suisde alles en werd t weer normaal. De docent kwam in de tussentijd vragen hoe het ging. Uiteindelijk ging het goed maar het was super eng. Ik heb nog gezeten bij het lokaal en alle klasgenoten vroegen hoe het ging echt super lief. De docent vroeg ook of ik eten bij had en zo dus dat was goed. Ik had trouwens wel gegeten s'ochtends. Het was bijna middag toen.
    Echt super eng. Nu weet ik mijn bloedgroep nog niet.
    Iemand nog zoiets gehad?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 19:09 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    I know what ya mean:p
    happend to me to...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik vind flauwvallen niet zo heel eng? ;$


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik had dat toen we een vis moesten ontleden. Ik was al kotsmisselijk van de geur van die vissen, en toen moesten we ook nog eens in die dingen gaan lopen hakken. Mijn vriendin met wie ik dat practicum deed had de tijd van haar leven, maar mij niet gezien. Ik werd duizelig en misselijk en toen liep ik maar het lokaal uit. Maar ik ben niet flauwgevallen gelukkig (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Omg dat is zeker eng.

    Ik val wel vaker flauw, als ik niet gegeten heb. De klas is het ondertussen wel gewend.:$


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    Voiceless schreef:
    Ik vind flauwvallen niet zo heel eng? ;$


    Oke, het was mijn eerste keer ;O Ik wist niet wat me overkwam:X


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik ben nog nooit flauwgevallen dus dat lijkt me inderdaad heel eng.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ik moet morgen een koeien hart ontleden -.-


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Ik ben nog nooit flauwgevallen maar het lijkt me eigenlijk ook wel eng ja :x


    Sometimes it's best not to care.

    Ik ben nog nooit flauwgevallen en ik hoop dat dat ook nooit gebeurd :'D

    ik moet volgend jaar een koeienhard onleden (meschien) en op vuurvliegjes experimenten :Y) die die


    Shoganai i ne~

    Ze hebben vandaag ook in mijn vinger geprikt voor bloed, maar eigenlijk kan ik daar heel goed tegen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik laatst toen ik bloed moest laten trekken in het ziekenhuis, ik voel me ook vaak vaak wegdraaien bij biologie als ze een varkensoog ofzo aan het ontleden zijn... :/
    Een jongen van mijn klas viel eens flauw bij biologie toen die vrouw iets uitlegde over voorbehoedsmiddelen en dat laten we hem niet vergeten :P


    Love? No. I prefer cats.

    Dreft schreef:
    Omg dat is zeker eng.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ben 1x flauwgevallen daarna nooit meer.


    It's going to be difficult, but not impossible.