• Broken Love
    Bella leeft nu al een tijdje zonder Edward en de dingen beginnen beter te gaan. Ze heeft nieuwe liefde gevonden bij Jacob, en denkt niet meer aan Edward. Maar, een angst blijft, want Jacob heeft zijn imprint (word dat zo geschreven) Het meisje in kwestie noemt Fay en ze is 17 jaar. Jacob staat voor een hartverscheurende keuze. Moet hij Bella achterlaten? Of moet hij Fay achterlaten?


    Doen of niet?
    Orgineel?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 20:24 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Doen of niet? Doen
    Orgineel? Origineel
    Titel? Broken love.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 20:15 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reducio schreef:
    Doen of niet? Doen
    Orgineel? Origineel
    Titel? Broken love.

    Dankje! Die titel ga ik nemen


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Confringo schreef:
    (...)
    Dankje! Die titel ga ik nemen

    oeeeh *trots* :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Doen of niet? DOEN!
    Orgineel? Jaa!

    Meld je 't ff als je gaat beginnen?
    :9~


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik heb een vraagje.. Als hij ingeprent is met dat meisje Fay, heeft hij zichzelf toch niet echt meer onder controle en kan hij niet meer kiezen? Kijk naar Sam met Emily en Leah?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Onorigineel, niet doen. (:


    Oh what to do with all the trollkids

    Tranquillity schreef:
    Ik heb een vraagje.. Als hij ingeprent is met dat meisje Fay, heeft hij zichzelf toch niet echt meer onder controle en kan hij niet meer kiezen? Kijk naar Sam met Emily en Leah?

    Hmm, hij kan zich er tegen verzetten, tenminste in mijn story, Het is een Fanfic, je kan dat toch altijd aanpassen als je zelf schrijft


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz