• Mmm, ik ben geneigd het er ernstig mee eens te zijn. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Haha, super!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben het er wel wat mee eens. Maar waar ik niet tegen kan is dat mannen altijd denken dat ze beter zijn. En dan maken ze vrouwen compleet slecht. Dan heb ik zoiets van, waarom word je niet lekker gay? :x

    En geloof me, Mannen kunnen moeilijker zonder vrouwen, dan vrouwen zonder mannen. Soms lijkt het wel gewoon net alsof mannen vrouwen gebruiken voor seks en huishouden. Kan ik me echt kwaad om maken.


    Sometimes it's best not to care.

    Paradox schreef:
    Ik ben het er wel wat mee eens. Maar waar ik niet tegen kan is dat mannen altijd denken dat ze beter zijn. En dan maken ze vrouwen compleet slecht. Dan heb ik zoiets van, waarom word je niet lekker gay? :x

    En geloof me, Mannen kunnen moeilijker zonder vrouwen, dan vrouwen zonder mannen. Soms lijkt het wel gewoon net alsof mannen vrouwen gebruiken voor seks en huishouden. Kan ik me echt kwaad om maken.


    Amen. Tijd voor een emancipatiebeweging...ik word jouw eerste lid! _O_

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 13:43 ]

    Helemaaal mee eens!


    Alleen maar tranen van geluk

    Paradox schreef:
    Ik ben het er wel wat mee eens. Maar waar ik niet tegen kan is dat mannen altijd denken dat ze beter zijn. En dan maken ze vrouwen compleet slecht. Dan heb ik zoiets van, waarom word je niet lekker gay? :x

    En geloof me, Mannen kunnen moeilijker zonder vrouwen, dan vrouwen zonder mannen. Soms lijkt het wel gewoon net alsof mannen vrouwen gebruiken voor seks en huishouden. Kan ik me echt kwaad om maken.


    Veel mannen denken dat wel, maar altijd vind ik wel een beetje een overstatement. Mijn vriend is zo niet en veel van mijn 'gewone' vrienden ook niet...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Voor de vrouw in het algemeen ben ik het er wel mee eens, maar ik vrees dat dat ernstige vraagtekens opwerpt voor mijn 'vrouw-zijn'.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Genius schreef:
    Eigenlijk is dat gewoon waar (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Klopt helemaal


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Genius schreef:
    Eigenlijk is dat gewoon waar (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ImAwesome schreef:
    Manieren hoe ik hem opvatte:
    Vrouwen kunnen meer.
    Vrouwen zijn ingewikkelder dat mannen.
    Mannen kunnen maar een ding.


    dat dacht ik dus ook :P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    _O_


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Agree:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ik kende m al, maar hij blijft goed xD

    Let's agree on that. (:


    We're all mad here.

    HeyIamAlice schreef:
    (...)

    Amen. Tijd voor een emancipatiebeweging...ik word jouw eerste lid! _O_

    Daar sluit ik me bij aan.


    Felix