• Win a date with EEN BEROEMD IEMAND!
    MEID1,MEID2 en MEID3 zijn beste vriendinnen. Op een avond gaan ze aar die bioscoop en gaan de nieuwe film van EEN BEROEMD IEMAND. EEN BEROEMD IEMAND is daar ook om de film te zien. Na de film ziet de meiden dat EEN BEROEMD IEMAND daar ook is voor een signeersessie. Ook kan je een date winnen!


    Hoofdpersonen:

    - MEID1
    - MEID2
    - MEID3
    - Bitchy klasgenoot
    - De vriendin van bitchy klasgenoot
    - De vriendin van bitchy klasgenoot
    - BEROEMD IEMAND

    Rol:
    Naam:
    Foto+Beschrijving:
    Karakter:
    Extra:

    Graag een uitgebreide versie van de karakter.Daar kan ik wel wat mee.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Rol: lief meisje xD

    Naam: Camille Strycker

    Foto+Beschrijving: foto 1 foto 2 Camille heeft blond haar en blauw grijze ogen. Ze is 1.67 lang en heeft een vrij lichte huid. Rond haar neus heeft ze een paar kleine sproetjes. Haar haar draagt ze meestal los of in een knot.

    Karakter: Camille behoorlijk verlegen maar kan als ze zich op haar gemak voelt heel eerlijk met iemand praten. Verder is ze nogal koppig maar wel erg musicaal. Ze is altijd eerlijk maar geloofd ook in de goedheid van de mens. Hier door is ze breid iedereen altijd een 2e 3e of zelfs 4e kans te geven.

    Extra: Camille speelt piano en gitaar.

    voor een beroemd iemand moet dat echt een beroemd mensje zijn?? (: of kan je gewoon karakter invulle?? :$ xx


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.

    Oh, sorry allemaal. Het moet een karakter die beroemd is. Niet een echte. Vergeten te zeggen..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Rol: Beroemd iemand.

    Naam: Daniel Gryfter.

    Foto+Beschrijving: Foto Daniel heeft donker bruin haar en zijn ogen hebben dezelfde kleur. Hij is vrij lang 1.88 en opzich wel gespierd. Hij houd van nette kleding zoals een blouse of gewoon een shirt. Hij heeft een grote colectie All-stars in allerlei kleuren hij is er gek op net als nike gympen en sneakers. Daniel is een echte schoenen man.

    Karakter: Daniel is erg erg musicaal en spontaan. Hij maakt graag grapjes maar kan tegelijk ook serieus zijn. Soms kan hij wat opvliegend overkomen maar alleen als hij gedronken heeft. Daniel is nooit verlegen behalve wanneer hij een meisje ziet dat hij leuk vind. Dan gaat hij stoteren en word rood.

    Extra: Daniel is door gebroken in de muziek. Hij zingt speelt gitaar en piano.

    Ik vul wel een in, maar dan hoop ik dat de rol nog niet bekend is, voordat ik 'm geplaatst heb :'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Rol: Meid 1/2/3
    Naam: Lynn Jamie Moore
    Foto+Beschrijving: Lynn is vrij klein (1.67 m), dun en niet bijzonder opvallend. Ze heeft een vrij witte huid die makkelijk verbrand en blond tot donkerblond haar met felblauwe ogen. Het liefst draagt ze jurkes/rokjes met een vrolijke kleur, maar skinny jeans met een paar vans ziet ze ook wel zitten. Haar kledingstijl is erg divers en vrolijk.
    Karakter: Bescheiden als ze is, stelt Lynn zich vaak op de achtergrond en denk meestal eerst aan anderen dan aan zichzelf. Voor mensen die haar nog niet zo goed kennen en die zij ook niet zo goed kent, kan ze vrij verlegen overkomen, maar bij haar vrienden in de buurt is dit helemaal niet het geval. Ze houdt er van grappen te maken en is niet bang om zichzelf te zijn en af en toe wat gek te doen, maar weet ook wanneer ze moet stoppen. Ze is erg ijverig en houdt van leren, maar af en toe kan ze hierin een beetje doorslaan. Ze geeft veel om anderen en zou mensen ook altijd helpen wanneer ze haar nodig hebben, waar sommigen wel eens misbruik van maken. Ze weet heel erg goed wat ze wil in het leven en staat met haar beide benen op de grond.
    Extra: Ze houdt erg veel van schrijven en zou graag professioneel schrijfster worden. Daarnaast houdt ze erg veel van voetbal en badminton, en hier is ze dan ook erg goed in.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Rol: Meisje 1/2/3
    Naam: Kimmy Swarley
    Foto+Beschrijving:


    Kimmy heeft lange blonde haren met een bruine froufrou. De achterkant van haar haren zijn ook bruin maar dat is niet zo zichtbaar. Ze heeft bruine grote ogen die ze wel eens durft te sieren met mascara en eyeliner. Af en toe lijkt het alsof ze een wipneusje heeft. Volle lippen heeft ze niet maar alles valt wel mooi in elkaar. Ook draagt ze sinds kort lenzen, omdat ze zich schaamt om een bril te dragen. Alleen haar beste vriendinnen weten dit.
    Haar lengte is precies 1m59,5. Ultra klein nu ook weer niet, maar groot kan je haar niet noemen.
    Karakter: Lief, behulpzaam, verlegen, ambitieus, groot hard kleine mond, pas als er veel te veel gebeurt durft ze naar boven te komen,...
    Extra: Veel extra valt er niet te zeggen over Kimmy, het is een alledaags meisje. Ze is ook geobserdeerd door haar grootste idool 'BEROEMD IEMAND'.

    Rol: Beroemd Iemand.
    Naam: Artiestennaam: Alexis Castle. Volledige naam: Alexis Michael Castlyn.
    Foto+Beschrijving:


    Alexis heeft bruine haren en bruine ogen. Zijn ogen tonen soms zwart aan. Alle meisjes smelten voor zijn glimlach. Volgens hun zijn de sterren niets vergeleken met zijn sneeuwwitte tanden.
    Lang is hij ook niet, sommige fans zijn verbaast dat ze groter zijn dan hem.Hij is precies 1m70
    Karakter: Aardig, grote mond tegen irritante mensen, grappig, warm (als je begrijpt wat ik bedoel^^), meelevend, gevoelig...
    Extra: Alexis is ontdekt door te zingen op straat. Hij speelt piano, gitaar, bas, drum, viool en speelt soms voor de fun trompet.

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 20:05 ]


    We will never sleep, 'cause sleep is for te weak, and we will never rest, 'till we're fuckin' dead

    Vandaag als ik thuiskom van school, ga ik de rollen kiezen en begin ik met de verhaal..

    Je kan nog een rol invullen als je wil tot wanneer ik op de pc ben.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    okeejj =D


    =

    Rol; De vriendin van Bitchy Klasgenoot
    Naam; Samira Stryks
    Foto~Beschrijving;

    Donkerbruine Krullende Haren, Bruine Ogen.
    Karakter;Is een Slet en zeer Geliefd bij de Boys. Kan Overkomen hoe ze wil. Acteert als sinds een Baby. Verandert toch soms en geeft haar vrienden een fout zetje.
    Extra´s; Rookt soms, Heeft 1x als Prostituee gewerkt omdat, ze nieuwe kleren nodig had. Heeft heel lang een Crush op Tom Felton gehad.


    Firm believer of all that is magic

    Rol;Beroemd Iemand
    Naam; artiestennaam; Mirstella naam; Miranda Valice Xangros
    Foto~Beschrijving;

    Lichtbruine haren, Blauwe ogen. Volle Lippen.
    Karakter;Een vrij open meisje, dat soms een beetje doorgedraaid of te enthousiast is. Houdt van haar werk.
    Extra´s ; Heeft een Crush gehad op Chris Brown maar nadat hij Rihanna in elkaar sloeg was dat gelijk over, Is ontdekt door Jordin Sparks.


    Firm believer of all that is magic

    Okay, ben nog bezig geweest. Wie ik moet kiezen, maar heb het een beetje gedrukt, aangezien de examens de er aan komen ik dus moet leren.. Dus ik weet niet wanneer ik hem online ga zetten. Maar wie zou het lezen? Zeg dan 'Yeah!, ik wel!'


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    yeah! ik wel!