• Op 31 maart is er een interessant nieuwtje uitgekomen over de release van “Mr. Taxi” en - hou je vast – Justin Bieber doet mee. Dankzij de harde werkers van Soshified is er een veilig en exclusieve interview met Justin Bieber tot stand gekomen, waar hij ons vertelt over zijn ontmoeting met de negen meiden van Girls’ Generation.
    De #1 wereldwijde sensatie, de 17 jaar oude getalenteerde Canadese tienerster heeft ons bekend gemaakt dat hij gaat samenwerken met Girls’ Generation aan “Mr. Taxi”. De onschuldige jongen vertelde met tranen in zijn ogen dat zijn liedje “Baby” was geïnspireerd door het liedje “Baby Baby”. Omdat hij geen Koreaans kon heeft hij de lyrics door Google Translate gehaald en toen een makkelijk te onthouden tekst verzonnen voor het refrein van zijn liedje.
    Justin Biebers’ liefde voor Girls’ Generation komt niet van een kant heeft een bron, genaamd “KimFany” verteld. KimFany heeft ons via een post op Facebook dat ons naar een tweet leidt, dat naar MySpace linkt door een vriend op Xanga dat Taeyeon (leader van GG) een altaar voor Justin Bieber heeft gemaakt en dat ze op zoek is naar paarse rugtassen, sinds paars zijn favoriete kleur is.
    Justin heeft ook verteld dat hij overweldigd was door de danseres die ook op andere videos op youtube staat. “Hyo…yeon, toch? Ik ben nog niet goed in Koreaanse namen te onthouden, maar ik denk dat dat haar naam is. Het zou cool zijn als we een dance-off zouden hebben. En het zou nog cooler zijn als het op tv komt en al mijn fans en de meiden het kunnen zien. Oh, Usher mag ook meedoen. Dat zou geweldig zijn.”

    Dat wisten jullie niet hé? De link van het interview is hier te vinden en... 1 april! Het grapje is niet van mij en ik haat JB niet, dus please wordt niet boos.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Lol, niet grappig sorry :')


    Hope goes lost but never dies.

    Zaida schreef:
    Lol, niet grappig sorry :')
    doesn't matter, ik wilde kijken wie de teaser gaat geloven


    Today will be Girl's Day party with you~

    Volgens mij ken ik die meisjes van ergens,zingen die niet Run Devil Run? Lang leven mijn thaise vriend (:


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ken die lui niet eens x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaida schreef:
    Lol, niet grappig sorry :')


    I´m nothing special.