• Jullie kennen van wel de nederlandse film liever verliefd ??
    zo nee ? ga hem dan toch maar is kijken hij is super leuk =DD. maar ik wilde een leuk nieuw idee voor mijn quizlet dus ik dacht ik ga liever verliefd verquizletten ( deze serie komt op het profiel van xxSmnth te staan )

    oke wat ik nodig heb

    hoofdrol[tom]: bezet door xxSmnth

    mijn beste vriendin[bill] : Rawrrx3

    kleding verkoopster + vriendin[georg] :kimxgeorg

    eigennaar van de schoolkrant + mijn vriendin[gustav]xGusxJacQx

    deze personen krijgen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel later in het verhaal iets met tom,bill,georg of gustav krijgen maar tegen die tijd stuur ik jullie nog wel een mailtje



    de bijrollen

    - One night stand van tom
    - Persoon waar bill eerst verliefd op was.


    wat ik van je moet weten

    naam :
    leeftijd :
    likes :
    hates :
    plaatje ( de mensen die een emo/scene plaatje doen daar ga ik niet mee akkoort en ook niet van een bekend persoon )
    tekstje :

    wat ik later in het verhaal ga stoppen is moet je ook in vullen !!!

    trots op :
    minder blij met ? :

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Rol; mijn beste vriendin(of diegene die de egt vriendin is van georg:$)

    Naam; Kim

    Leeftijd; 18

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes

    Dislikes; school players

    Plaatje;http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Tekstje;

    Haai
    Ik ben dus Kim
    Ik ben 18 jaartjes oud.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.
    Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes.
    Ik heb haat aan school zoals iedereen en ik haat players
    whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Mag ikke diegene die iets met Bill krijgt? Niet die eerste maar de laatste? Info komt!

    naam : Annelies

    leeftijd : 16

    likes : Vrienden, muziek, familie, IceCream, Hello Kitty

    hates : Irritante en arrogante mensen, spinnen en insecten.

    plaatje ( de mensen die een emo/scene plaatje doen daar ga ik niet mee akkoort en ook niet van een bekend persoon ) Uhmm ik kijk ff oke?

    tekstje :


    Haaii crazy peopz <3

    Mijn naam is Annelies en ik leef al 16 jaar op deze aardbol. Jepz, that's me on tha pic! Die foto is getrokken toen ik een hiphopcontest oftewel wedstrijd had. Veel mensen zeggen dat ik een overgek kind ben maar dat valt best mee. Met z'n momenten kan ik ook erg serieus zijn ofzo. Okay wat doe ik in m'n verdere leven dan hier mijn domme praatje te komen vertellen? Wel, Annelies zit nogaltijd op school wat ik kut vind en ik doe ook aan hiphop wat ik niet kut vind! Verder, heb ik ook nog een halfzusje. Ik lief haar<3. Ook zeggen mensen dat ik graatmager ben doordat ik hiphop doe en ze zeggen dat ik net anorexia heb maar dat is totaal niet waar! Ik ben van mezelf zo mager. Maar peopz, ik moet gaan want ik ga eten!

    KisseZ&Love <3

    eigennaar van de schoolkrant + mijn vriendin(vriendin Tom!(A))

    Naam: Karin

    leeftijd :17!(mag jonger of ouder!Wat het beste uitkomt!)

    likes :Tom,Th,Vrienden en vriendinnen!

    hates :ThHater,Huppels,

    plaatje ( de mensen die een emo/scene plaatje doen daar ga ik niet mee akkoort en ook niet van een bekend persoon ): deze:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=73129
    Of anders deze:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?a=next&id=73129

    tekstje :
    Heey!
    Ik ben Karin!
    Ik ben 17 jaartje geleden op deze wereld gepléurt en heb Donkerblond haar en groen/blauwe ogen!Bijzonder niet??[A]^^
    Ik ben erg Kattig als je aan mijn vrienden en vriendinnen zit!!
    Maar over het al gemeen ben ik wel aardig!!
    Ik moet gaan!

    See YA!«33



    wat ik later in het verhaal ga stoppen is moet je ook in vullen !!!



    trots op : Tom,De schoolkrant!!

    minder blij met ? : Ruzie!


    [laat je me weten of ik de rol heb?(A)]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik ben iets vergeten te plaatsen
    TH BESTAAT HIER NOG NIET !!!!!!!!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    IK MOET EVEN EEN NIEUWE TOPIC OPENEN !!!!!!!!!!!!!
    mensen die hier al hebben gereageerd daar kijk ik drek op terug !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    xx


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    rol maakt niet echt uit, wat het beste past, maarr dt ik wel t liefste met tom mag krijgen(A)

    naam : Ninaa

    leeftijd : 16

    likes : dansen(hip-hop, breakdance(A)) Uitgaan, gossip verzamelen, tekenen (ook graffiti), kleding ontwerpen (maak ook af en toe zelf, maar heb er nooit geduld voor), columns schrijven, verder alles waar n hoop lef voor nodig is(A)

    hates : dierenmishandeling! huppelkutjes, meelopers, mensen zonder styleeeee(A)

    plaatje ( de mensen die een emo/scene plaatje doen daar ga ik niet mee akkoort en ook niet van een bekend persoon )
    check me fotoboek(A)

    tekstje :

    Haaaaii luitjess
    Ik ben ninaa, 16 jaar oud. Ik heb bruin haar en bruine ogen(A), mijn hobby's? heel veel =D als het maar een kick geeft =D Ik zou heel graag n instrument willen besteden, maar ik heb gewoon geen geduld... als ik nou een goede leraar zou vinden(A)
    Hoe vrienden mij omschrijven?
    Grappig, aardig, wel koppig, nieuwsgierig, altijd vrolijk, eeuwig positieve instelling, maar als ik niet in me hum (hum?! wat n woord..) ben ik niet te genieten, tot iemand me zegt dat ik me gedraag als n chagrijnige slettebak(A) Ook zeggen ze, dat als ik je mag, dat ik ook lief en behulpzaam ben, en, ik mag mensen graag.. ben iets te snel van vertrouwen(A)



    wat ik later in het verhaal ga stoppen is moet je ook in vullen !!! (uuh, wat bedoel je?)



    trots op : iedereen waar ik van houd eigelijk(A)

    minder blij met ? : ruzie, mishandeling, en politie die graffiti spuiters oppakt! jonge, respect
    (dance)

    mijn beste vriendin!
    info volgt ^^!


    Take My Hand Take A Breath ...

    mijn beste vriendin!
    info volgt ^^!


    Take My Hand Take A Breath ...

    naam : Noa

    leeftijd : 16 jaar (mag aangepast worden)

    likes : Lolly's, ballonen, horosopen lezen, dansen, friends, music

    hates : arrogante mensen, huppels, mensen zonder humor

    plaatje ( de mensen die een emo/scene plaatje doen daar ga ik niet mee akkoort en ook niet van een bekend persoon ) : ga nog even kijken

    tekstje :

    Hellow Deare^^!

    Ik ben Noa.
    Ik hou erg van mijn friends en als je aan hum komt kom ja ook aan mij!
    Ik ben heel erg betrouwbaar!
    Ik hou erg van shoppen en horoscopen lezen.
    Ik heb wel een heel erg irr broertje ><.
    Hij irriteerd me wel vaak maar ik laat me niet doen door dat jochie ^^!
    Maar ik ga maar eens!

    See Ya Later Xxx



    Take My Hand Take A Breath ...

    Kleding verkopster en nu hoop ik toch echt dat dat de vriendin van Tom word x'D

    naam : Michelle

    leeftijd : 17

    likes : Shoppen, Chocolade, Ice Cream

    hates : TH haters, Fietsen, Winter

    plaatje ( de mensen die een emo/scene plaatje doen daar ga ik niet mee akkoort en ook niet van een bekend persoon );
    http://www.ugo.com/tv/bionic-woman/images/episode-3.jpg En als deze niet goed is moet je even een ander zoeken x'D Want als die niet bekend mag zijn kan ik geen goede vinden x'D

    tekstje :

    Heey Peopz!

    Ik ben dus Michelle, en ben 17 jaartjes jong =D! Ik werk bij een kleding winkel als verkoopster waar ik het super erg naar mijn zin heb! Mijn hobby's zijn; Shoppen, feesten, Gitaar spelen, Zingen, Dansen en Acteren! Ik ben verslaafd aan; Shoppen [logisch x'D] Chocolade en Ice Cream!!! Ik haat regen, fietsen, Tokio Hotel Haters [ik ben niet een hele erge fan ofzeu de liedjes zijn wel leuk, maar die Haters hebben dus gewoon echt geen leven] -.-' en de winter... Mijn karakter is; Bitchy, lief, koppig, eigenwijs, betrouwbaar, behulpzaam, grappig en zelfverzekerd! And this is all i want to say!

    Byez! Love you all!

    verkoopster word vriendin van georg ;)!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    verkoopster word vriendin van georg ;)!


    owww... Jammer :S Nou is ook goed hoor! Wie word dan Vriendin Tom? (A) [/nieuwsgierig]