• Ik ben gewoon echt nog nóóit gevallen met de fiets, tot vanmorgen dus. De sturen van die van mij en de jongen die naast me fietste haakten in elkaar en ik was degene die op de grond viel. Ik kon even niet echt meer lopen dus toen had ik mijn moeder opgebeld, die heeft me opgehaald en naar de dokter gebracht. Op mijn ene knie zit een grote blauwe plek, in mijn andere knie 3 hechtingen en verband. Mijn hand en knie zijn allebei licht gekneusd. En dan is ook nog eens mijn lievelingsbroek kapot gescheurd tijdens het vallen ;w

    Zijn jullie ook wel eens zo hard gevallen?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik val zo vaak :W
    En ik heb mijn hand soort van gekneusd -denk ik- bij volleybal toernooi. Nu zit het in een steun verband (cat). Het is mijn rechter hand en ik ben rechts handig...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sorry, maar ik moest echt heel hard lachen. Zelf ben ik één keer van de fiets gevallen =').


    The odds are néver in our favor.

    Laatst nog, de trap af. Sleurde ook nog de jongen die ik leuk vind mee in mijn val. Landde half op hem. Supercharmant -.-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Laatst nog, de trap af. Sleurde ook nog de jongen die ik leuk vind mee in mijn val. Landde half op hem. Supercharmant -.-


    Hahaha, dat zie je nou wel altijd in films.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Tijdens de seeuw(cat) Ik viel hard op mijn hoofd en had een natte broek en zo moest ik dus naar school.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Als de hele straat een schaatsbaan is val ik niet, maar als de sneeuw bijna helemaal weg is, ga ik wel op mijn bek. Terwijl er een jongen uit mijn Franse klas achter me fietste en iedereen alleen maar toekeek. De hele rechterkant van mijn lichaam was bont en blauw en deed pijn.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ben zo vaak gevallen, één keer belandde ik met m'n hoofd op de autoweg, dus dat is echt nog maar net goed gegaan, en een andere keer viel ik en het meisje naast me knalde de berm in, hahaha. Tja, je moet alles een keer meegemaakt hebben heh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ach ik ben zo vaak gevallen -zeker toen ik jonger was- de heftigste die ik me kan herinneren was in de zomer van 2011 toen ik met een vriendin een ijsje was gaan halen en we terug naar huis fietsten, we gingen in een bocht die redelijk stijl afloopt en ik reed te hard, ik wilde remmen en toen vloog ik dus over mijn stuur. Dat was zo pijnlijk, ben wel nog thuis gekomen maar mijn knie lag open, mijn arm, enkele schaafwondjes op mijn schouder en gezicht en iets op mijn voet. Mijn been wat het pijnlijkste, vooral met lopen.:x


    You were born original, don't die as a copy.

    Ja, ik kon nog niet zo goed fietsen en slingerde zowat de sloot in. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik val vaak genoeg, maar nog nooit heb ik hechtingen gehad. Wel een keer aangeraden (dus technisch gezien ook gevallen) en toen had ik mijn voet gekneusd.
    Ik ben trouwens ook een keer van het paard gevallen zo erg dat ik niet kon lopen, zitten of liggen. Ik viel precies op mijn onderrug D:

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 16:29 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben één keer gevallen en dat was op het ijs. Toen het ijskoud was. Ik fietste gewoon met een vriendin en voor ik het wist lag ik op de grond.. Nou ja, ijs.

    Oeps nee, twee keer. Op Oud en Nieuw (cat) toen reed ik tegen een stoeprand aan toen ik een bocht wilde maken en op de stoep wilde fietsen, maar toen viel ik dus en dag dag nieuwe broek. Mijn knie was open en ik kon er bijna niks mee.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 16:49 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Toen ik pas net kon fietsen, maar nog niet zo goed kon sturen, ben ik een keer in volle vaart de heg ingereden. Ik heb daar nu nog een litteken van. En een jaar geleden ben ik op stage heel hard gevallen. Toen had ik mijn knieën en handen open en waren de kinderen helemaal in paniek.
    Maar de afgelopen tijd ben ik niet echt hard meer gevallen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Scabbia schreef:
    Ik val zo vaak :W
    En ik heb mijn hand soort van gekneusd -denk ik- bij volleybal toernooi. Nu zit het in een steun verband (cat). Het is mijn rechter hand en ik ben rechts handig...


    een paar maanden geleden had ik ook zo volleybal op school &heb toen ook mijn vingers gekneusd :/

    Toen ik klein was tegeb een muur gefietst. Drie jaar geleden gwvallen over mijn browkspijp en heel mijn knie lag open. Toeb het genezen was viel ik weer en precies hetzelfde. Vorig jaar met de sneeuw heel hard en vanmiddag. We waren in de Beekse Bergen tikkertje aan het doen want iedereen qas melig dus ik wil weg en laat me letterlijk vallen in een buis van het speeltuin dusja recht op een botje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een keer ben ik van mijn fiets afgevallen. Toen was heel de weg een schaatsbaan. Ook ben ik een keer met gym gevallen. Ik wou een baranie doen op een trampoline maar dat ging niet helemaal goed en toen eas er een stuk van mijn elleboog bot afgebroken. Ik moest naar het ziekenhuis en ben daar geopereerd geweest. Het rare was dat mijn elleboog helemaal geen pijn deed. Ik ging toen gewoon vrolijk door met de gymles.


    I still think of the guitar bible.