• En ik heb het gemerkt, mijn beste vriend en stiekem de jongen van wie ik houd was gister extreem emotioneel en zei dingen die ik toch wel heel schattig vond. Zo zei hij dat hij later samen met mij naar de ouderavond wil van ons kind, en dat hij de tranen in mijn ogen wil zien als we trouwen. Ik schrok er wel van daar niet van, maar toen ik er vanochtend eens over nadacht vond ik het toch echt heel schattig.

    Wie heeft er ook wel eens zoiets meegemaakt?

    *We zijn geen stelletje omdat ik het moeilijk heb me te binden aan iemand en dan vooral jongens voordat ik daar allemaal vragen over krijg

    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Fellatio schreef:
    (...)


    Ik denk dat ik dan ga denken van; "Klap op je achterhoofd gehad? :|"


    Maar this wel cute ;D


    It ain't broke, so don't fix it.

    dat is idd heel schattig
    toen ik nog maar net met mn ex had, begon hij ook over trouwen en kinderen, dat schrikt mij toch wel af hoor

    Wat lieeeef (:


    Me so good.

    SuperJunior schreef:
    OMG!

    kun je hem klonen voor mij?(krul)


    <3

    SuperJunior schreef:
    OMG!

    kun je hem klonen voor mij?(krul)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ah, wat lief. ;3 Het allerliefstep wat een jongen ooit voor mij heeft gedaan.. dan toch augustus 2010. Het was net 2 weken uit en toevallig waren we in dezelfde discotheek. Ik stond daar een beetje te flirten en te dansen met wat jongens, maar dan staat hij opeens voor me. 'Sorry, ik kan toch niet zonder je'. Om me vervolgens te zoenen. Jup, dat was toch wel mijn eigen filmmomentje. Het is nu weer uit btw.


    It's time to be happy again.

    Mijn vriend en ik praten vaak over onze toekomst en over trouwen en kinderen. Ik vind dat ergens belangrijk, want dat geeft me zekerheid op mijn toekomst en zo weet ik dat hij van mij houdt. Ik begrijp wel dat je bang bent om je te binden, ik had dat ook, maar bij mijn huidige vriend voelde dat zo vertrouwd. We waren beste vrienden en ergens wouden we niks samen, maar onze band groeide gewoon te goed en onze gevoelens wonnen gewoon van onze vriendschap. Je hoeft niet bang zijn je te binden bij iemand die je echt graag ziet en waarvan jij weet dat hij je graag ziet. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    SuperJunior schreef:
    OMG!

    kun je hem klonen voor mij?(krul)



    Ik wil ook een kloon. Zo lieef (H)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ik zou me echt ongemakkelijk voelen als iemand dat tegen mij zou zeggen.


    -