• Is dat erfelijk ? Want me moeder had het, en paar mensjes uit me familie ook. en de laatstse tijd voel ik me ook wat moeig dusja ;#


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Woestynbloem schreef:
    Bij deze hebben we dus allemaal eens gezegd dat het besmettelijk is maar niet erfelijk.
    Nog iemand?xd


    Je bent me aan het uitdagen, hè? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Je bent me aan het uitdagen, hè? :'D

    Hoe bedoel je? =p


    Has no one told you she's not breathing?

    Pfeifer is besmettelijk en iedereen krijgt dat wel een keer in zijn leven alleen sommige mensen merken er niets van.
    Ik heb net pfeifer gehad en heb er eigenlijk niets van gemerkt, maar ik ben nu alleen niet zo fit door de nasleep van pfeifer die soms even erg kan zijn als de ziekte zelf.
    Het is echt een verschrikkelijke ziekte die heeeel lang kan duren. Ik heb nu al meer dan twee maanden last van die nasleep..


    Je moet worden wie je bent.

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je? =p


    Het wordt wel heel verleidelijk het niet alsnog te zeggen, als iemand zoiets eruit gooit. :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sprinkles schreef:
    Pfeifer is besmettelijk en iedereen krijgt dat wel een keer in zijn leven alleen sommige mensen merken er niets van.
    Ik heb net pfeifer gehad en heb er eigenlijk niets van gemerkt, maar ik ben nu alleen niet zo fit door de nasleep van pfeifer die soms even erg kan zijn als de ziekte zelf.
    Het is echt een verschrikkelijke ziekte die heeeel lang kan duren. Ik heb nu al meer dan twee maanden last van die nasleep..

    Iedereen krijgt het eens in z'n leven?
    Dat geloof ik niet.


    Has no one told you she's not breathing?

    Als je twijfelt of je pfeifer hebt moet je gewoon even naar de dokter gaan en bloed laten prikken dan weet je het meteen..


    Je moet worden wie je bent.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Het wordt wel heel verleidelijk het niet alsnog te zeggen, als iemand zoiets eruit gooit. :P

    Muahaha.
    Als je dat een uitdaging noemt, zal ik jou eens gaan uitdagen op het forum dan? >:'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Iedereen krijgt het eens in z'n leven?
    Dat geloof ik niet.

    iedereen krijgt het , maar de meesten mensen merken het niet eens


    Shoganai i ne~

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Muahaha.
    Als je dat een uitdaging noemt, zal ik jou eens gaan uitdagen op het forum dan? >:'D


    Ik zeg niks ... (A)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    MissGleeK schreef:
    (...)
    iedereen krijgt het , maar de meesten mensen merken het niet eens

    En toch geloof ik het niet :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik zeg niks ... (A)

    Reageer dan -wbw-


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Iedereen krijgt het eens in z'n leven?
    Dat geloof ik niet.


    Ja, en sterker nog: 90 % van de bevolking heeft het al een keer gehad
    Sommige mensen merken er gewoon niets van, sommige krijgen het als ze heel erg jong zijn, sommige ervaren het gewoon als griep..

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 19:35 ]


    Je moet worden wie je bent.

    Acceptance schreef:
    Het is besmettelijk, niet erfelijk.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Acceptance schreef:
    Het is besmettelijk, niet erfelijk.


    Omdat je bijna altijd bij je moeder bent... (meestal.)


    Food.

    Sprinkles schreef:
    (...)

    Ja, en sterker nog: 90 % van de bevolking heeft het al een keer gehad
    Sommige mensen merken er gewoon niets van, sommige krijgen het als ze heel erg jong zijn, sommige ervaren het gewoon als griep..

    In dat geval heb ik het al mijn hele leven, haha.
    Ik was enkele weken geleden niet normaal moe, maar dat is gebeterd toen ik vitamine C nam dus dat was het niet (;


    Has no one told you she's not breathing?