• Een vriend van me kent een meisje, en ze wil zm plegen omdat ze rood haar heeft, ik snap dat echt niet, ik heb ook rood haar, en ben er juist trots op! Oke vroeger dacht ik ook wel is, waarom heb ik dat ? Maar nu denk ik tja dat ben ik en ik ga mezelf niet veranderen.
    Ik vind het in ieder geval heel raar van dat meisje ;o.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Dat kind heeft echt een serieus probleem; aandacht tekort. o.O


    It's time to be happy again.

    Indian schreef:
    Dat kind heeft echt een serieus probleem; aandacht tekort. o.O

    Dat is nogal overdreven. Waarschijnlijk wordt ze gepest met haar rode haar en heeft ze daar veel last van. Maar dat is geen reden om zelfmoord te plegen.


    Fuck the world, I don't care.

    Stiekem vind ik roodharige fascinerend:X


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb er sterk mijn twijfels bij of ze dat echt wilt doen hoor. Anders zou ze er niet zo mee te koop lopen denk ik. Maar als ze wél zelfmoord wilt plegen, is er echt nog wel meer aan de hand dan haar haarkleur, dus dan moet er eens iemand met haar praten. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pancakez schreef:
    Je gaat toch geen zelfmoord plegen om je haarkleur? o.O


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Junns schreef:
    Stiekem vind ik roodharige fascinerend:X


    Hahaa ik eigenlijk ook wel..
    Ik ken veel interessante roodharige peopletjes:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dat vind ik eigenlijk wel overdreven.
    Ik ken genoeg roodharigen, en ik vind het vet stoer! (:

    Lol, omg. Rood haar is vaak heel mooi als het natuurlijk is.
    en als ze het zo haat verft ze het toch gewoon ? zoals iedereen al zei.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik kan het wel begrijpen,ik heb zelf rood haar en ik ben er verschrikkelijk mee gepest,nu nog wel. Dus ik kan me het heel goed voorstellen.

    Het heeft namelijk geen zin om te zeggen dat je er trots op moet zijn,maar dat heeft geen zin als je er je hele leven mee gepest word.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Omg, das wel een beetje overdreven of niet? I mean, wat is er zo erg aan rood haar, is toch juist leuk? En als ze t al zo erg vind kan ze t toch ook gwoon verven? :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Zelfmoord plegen alléén vanwege je haarkleur? Was dat een grapje van haar ofzo? O.o
    Anders kan ze haar haar altijd nog verven. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    BlueWolf schreef:
    Omg, das wel een beetje overdreven of niet? I mean, wat is er zo erg aan rood haar, is toch juist leuk? En als ze t al zo erg vind kan ze t toch ook gwoon verven? :Y)

    Misschien mag ze het niet verven.
    En rood haar is niet leuk als je dat als kind heb,je moet als kind namelijk niet anders zijn om een beetje leuk leven te hebben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    is ze mentaal niet helemaal in orde ofzo? misschien wilt ze aandacht


    Expect the unexpected

    Ach, misschien zei ze het wel gewoon om aandacht. Zelfmoord plegen doe je nmlk niet om zoiets stoms. =')


    ars moriendi