• Daar heb ik nou echt zo'n hekel aan he! Ik zou over een half uur met een vriendin naar de stad gaan, zegt ze net: 'Ja ik kan niet.'
    Heb ik echt zo'n hekel aan.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    klopt best irritant, maar misschien wist ze niet dat ze ergens heen moest ?

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 13:15 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Natuurlijk heel klote, maar soms kan het niet anders..


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Natuurlijk heel klote, maar soms kan het niet anders..


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat is zo kut,


    We're all mad here.

    Ja, dat is echt irritant.
    Ik had ook zo'n vriendin, iedere keer als we uit zouden gaan was het op het laatste moment 'ik kan niet' of 'ik heb geen zin'. Dat is echt vervelend.
    Maar misschien heeft ze wel een goede reden?


    Fuck the world, I don't care.

    YoYoBANAAN schreef:
    klopt best irritant, maar misschien wist ze niet dat ze ergens heen moest ?

    Ze moest niet weg, ze had spierpijn. Maar dat had ze vanochtend ook kunnen zeggen, en niet op het laatste moment vindt ik.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    (...)
    Ze moest niet weg, ze had spierpijn. Maar dat had ze vanochtend ook kunnen zeggen, en niet op het laatste moment vindt ik.
    Tja dat is waar, zeg het anders tegen haar. Dan kan ze er de volgende keer opletten ?(:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik leef met je mee, bah.

    Messenger schreef:
    Ik leef met je mee, bah.

    Dankje!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Carcass schreef:
    Natuurlijk heel klote, maar soms kan het niet anders..


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik ken et ;D
    of dan had ze buikpijn of hoofdpijn of ze moest op de honden passen of ze had geen zin of ze kon opeens niet omdat ze blijkbaar met iemand anders had afgesproken of ze was vergeten dat ze met mij had afgesproken en met iemand anders ging en m ij dus afzegt..

    en als ik zoiets zei [en dan was et nog uur van de voren of half uur] dan BAM was ze gelijk boos xd. Hoezo onlogisch


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat ken ik. Dat is zó irritant. (cat)

    Ik heb zo'n vriendin, niet mn beste vriendin ofzo, dus mij boeit het niet.
    Maar zij kan echt gewoon nooit. En dan zegt ze al zonder dat ze het gevraagd heeft al dat ze niet kan, alsof ze niet wilt.
    En als ze dan wel kan, zegt ze de laatste dag af omdat ze uiteindelijk toch iets gaat doen. -__-'

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 13:39 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dat is zo ontzettend irritant 0.0