• Haaii crazy peopz <3

    Ik kom hier ff zeggen dat mijn allernieuwste Quiz, het eerste deel [Proloog] ervan er is! Hier ff de link

    http://www.quizlet.nl/quiz/215311/wat-gebeurt-er-met-de-wereld-als-jij-er-morgen-niet-meer-bentthproloog/ Als je wil weten waarover de Quiz gaat, hier een stukje ^^

    In elke krant staat het gedrukt, elk tijdschrift staat er vol van. Het drama dat eergisteren avond is gebeurt op de snelweg in Berlijn. De vriendin van Bill Kaulitz, de leadzanger van Tokio hHotel is overreden en ligt in kritieke toestand op intesive care in het ziekenhuis. Niemand weet of ze het gaat overleven of niet. Het is zelfs zo erg dat de zanger dag en nacht bij haar op de kamer zit en de band gewoon stilligt. Hij wil met niemand praten en wil niemand zien behalve haar. Zelfs zijn eeneiige tweeling broer Tom Kaulitz, die veel van het meisje hield als een vriendin mag haar of hem niet zien. Bill is helemaal over zijn toeren als ze na 3 weken nog steed niet uit coma is en gelooft er niet meer in. Komt het ooit nog goed?

    Hopelijk is hij een beetje goed. Ik hoop écht dat iemand hem maakt :(

    KisseZ&LovE<3

    Niemand :(

    ik zal straks wel is maken :)
    de uitleg is al super mooi geschreven

    Ik ga hem maken lieverd!

    Maar hij zegt dat die niet beschikbaar is :S

    Dan moet je hem ff kopiëren naar dat balkje boven waar nu de link van de site van dit topic staat ^^

    Hij blijft niet beschikbaar je moet hem eerst activeren heb je dat gedaan???


    Live life limitless.

    WHoops , ik had perongeluk op inactiveren gedrukt :X

    WHoops , ik had perongeluk op inactiveren gedrukt :X


    Dat kan gebeuren niet erg, want ik krijg mail van jou quiskes en ik kon die zo ook niet open doen dus jah


    Live life limitless.

    Mjah uhmm hij is nu wel geactiveerd ^^

    Jah en ik heb hem gemaakt en een korte reactie gelaten, jah sorry soms schrijf ik er langere maar had nu geen zin


    Live life limitless.