• Volgende week begin ik op mijn stage, voor 5 maanden lang. Nu heb ik een klein probleempje...
    Ik heb geen geschikte kleding, en ik ga zo met mijn moeder daarvoor winkelen. Ik moet sowieso 2 pantalons, een paar bloezen en nette shirts, nette pumps, en een -jawel, je leest het goed- mantelpakje.
    Maar hoe ga ik dit minder truttig maken? Ik weet natuurlijk dat dat normaal is in mijn branche, maar aangezien ik nog maar 18, bijna 19, ben wil ik er niet uitzien alsof ik in de 30/40 ben.

    Dus heeft iemand ideeën voor wat ik kan kopen?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    *Googled pantalons* Hmm, zo'n nette broek. Persoonlijk zou ik dan voor zwart gaan en niet een te wijd model kiezen.
    Betreft het mantelpakje, ik zou een strakke rok/jurk zoeken met een blazertje. Dat klinkt misschien wat saai, maar je hebt opzich best leuke blazers, het hoeft niet per se zo'n egaal zwart model te zijn, toch?


    You are beautiful, you are love.

    Juniper schreef:
    *Googled pantalons* Hmm, zo'n nette broek. Persoonlijk zou ik dan voor zwart gaan en niet een te wijd model kiezen.
    Betreft het mantelpakje, ik zou een strakke rok/jurk zoeken met een blazertje. Dat klinkt misschien wat saai, maar je hebt opzich best leuke blazers, het hoeft niet per se zo'n egaal zwart model te zijn, toch?


    Dat was ik sowieso al van plan, maar ik bedoelde meer dingetjes om het een beetje op te leuken. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hm....een paar leuke accesoires zoals een armband? :') ik heb echt geen idee ;x


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hm....een paar leuke accesoires zoals een armband? :') ik heb echt geen idee ;x


    Daar zat ik ook al aan te denken, maar ik ben aan het sparen om een mooi set sieraden van Swarovski te kopen. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Daar zat ik ook al aan te denken, maar ik ben aan het sparen om een mooi set sieraden van Swarovski te kopen. D:


    Ah...papieren armbanden! 8D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Een mooie ketting misschien?


    26 - 02 - '16

    Je kunt dat soort dingen sowieso altijd wel simpel houden met wat sierraden. Je moet er in ieder geval wel iets jongs aan toe voegen inderdaad. Vind je niet iets op google?


    To infinity and beyond •

    in welke branche ga je werken? (even voor het totaalplaatje zegmaar:))


    The night is dark and full of terrors.

    Valentino schreef:
    Daar zat ik ook al aan te denken, maar ik ben aan het sparen om een mooi set sieraden van Swarovski te kopen. D:

    Dan doe je dat toch? Swarovski heeft werkelijk waar prachtige dingen.


    Chaos is a ladder.

    Een broche? Voor op je jasje


    26 - 02 - '16

    Lak je nagels ?


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Kort, strak, zwart rokje. Wit doorschijnend bloesje en een colbertje? Sexyyyy


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Frisse coupe? Leuke make-up? Sieraden? Een mooie broche?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dank jullie wel voor reacties, was gisteren weg, haha.
    Broches heb ik nu inderdaad, ik heb net mijn haar laten doen.
    Make-up mag ik helaas de eerst komende week niet op vanwege een biopsie, zit heel onhandig in m'n gezicht.
    En ik zag nagels lakken voorbij komen, ja dat doe ik, maar dat mag ik niet op, dus helaas gaat dat niet door.
    Ik ga in de Juridische sector werken, op een notariskantoor, dus het kan echt niets overdreven zijn... :C


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Dank jullie wel voor reacties, was gisteren weg, haha.
    Broches heb ik nu inderdaad, ik heb net mijn haar laten doen.
    Make-up mag ik helaas de eerst komende week niet op vanwege een biopsie, zit heel onhandig in m'n gezicht.
    En ik zag nagels lakken voorbij komen, ja dat doe ik, maar dat mag ik niet op, dus helaas gaat dat niet door.
    Ik ga in de Juridische sector werken, op een notariskantoor, dus het kan echt niets overdreven zijn... :C

    Hey! Dat wil ik later ook gaan doen :O
    Ik zal dan als ik jou was in de H&M naar klassieke jurkjes zoeken. Ze staan wel saai bij sommige mensen, maar dan dress je het gewoon op met leuke schoentjes, riemen, broche's en oorbellen.


    -