• Nou ik schrijf al sinds vorige week een verhaal, wel dan in mijn schrift. Maar ik twijfel of ik het hier opzet xD Dus ik wil jullie mening even weten, en ik weet van mezelf dat ik niet zo goed ben enzow, maar ik doe het voor de lol. En ik schrijf ook graag, maar toch twijfl ik dat ik een nieuwe story start.

    .. is 16 jaar, ze woont bij haar zieke moeder in een gezellig huisje, ze heeft ook nog eens een super lieve beste vriend Lucas. Maar haar moeder overlijd, en dan komt haar vader opgedoken nou ja, een werknemer van haar vader, hij neemt haar mee naar het huis. Ze krijgt een hele verdieping voor haar zelf, en iedere dag krijgt ze cadeaus, maar ze heeft haar vader nog niet gezien!! En haar stiefmoeder is geen aardig persoon en ze krijgt ook allemaal regels. Dan ontmoet ze Davey een jongen van 20 jaar oud, hij werkt er altijd in de tuin. 1 probleem ze mag geen vriendjes hebben!


    Het is een verhaal met onbekende personen!.
    Klik hier maar op
    Doen/of niet doen:
    Titel: My name is Kyla and i am your daughter. (Sorry als die titel niet echt klopt)
    Hoofdpersoon: Kyla

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 21:54 ]


    What is youre favo scary movie?

    Doen!

    Ehm,, sorry, weet even geen titel. Ben altijd al slecht geweest met titels verzinnen.

    Uhm ik weet ook geen titel, maar zeker weten doen.

    alleen de naam van hoofdpersoon klinkt erg nep, misschien gewoon een normale engelse naam.


    They fell in love, didn't they?

    Huge schreef:
    Uhm ik weet ook geen titel, maar zeker weten doen.

    alleen de naam van hoofdpersoon klinkt erg nep, misschien gewoon een normale engelse naam.


    Ohw okeey, dankje voor de tip :)


    What is youre favo scary movie?

    Lijkt me leuk.
    Gewoon doen!
    Kun jij het even melden als je begint?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Impure schreef:
    Lijkt me leuk.
    Gewoon doen!
    Kun jij het even melden als je begint?


    Dat zal ik doen :)


    What is youre favo scary movie?