• nou, goed ik wil dus voor eens keer een 1D verhaal schrijven, geen idee waarom maar ik wil het... nu is het zo dat er al zoveel verhalen van ze zijn dat je gewoon geen origineel verhaal kan verzinnen!

    maar goed ik heb dus wel een idee, en misschien is het een beetje een aparte verhaal lijn want de jongens in mijn verhaal zijn dan veertigers en eigenlijk hoor je niks meer van ze!


    Anne is de 39 jarige en gescheiden moeder van Louis (nee niet die Louis)
    het is 20 jaar naar de hype van one direction, ze hebben 5 jaar lang hit na hit gehad maar naar 10 jaar is hun naam alleen nog een fluistering, en ondertussen is het dodelijk stil rond de groep.
    Anne was toen de tijd 19 en was helemaal fangirl van ze.
    Nadat haar zoontje Louis oude spullen van haar van one direction op de zolder vind komen er oude gevoelen van toen naar boven, ze was ECHT verliefd op die Louis besefte ze maar toen ze een relatie kreeg met een hufter van een Ethan moest ze de spullen opbergen van hem.
    Als haar beste vriendin Megan haar mee neemt naar een tripje Londen loopt ze tegen iemand op en loopt verder. maar zonder dat ze het merkt stuitert haar mobiel uit haar zak. dan na twee dagen wordt ze plots gebeld, en krijgt ze dingen te horen die niemand anders weet.


    nou goed, nu is dit even een snelle beschrijving waar ik heel slecht in ben en wordt het verhaal beter uitgewerkt en gecontroleerd met grammatica controle.
    maar is het een beetje origineel of niet?

    ik heb eventueel ook al een link naar de story --> burn with Passion

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 10:55 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik heb het nog nooit eerder gezien, ik zal een kijkje nemen *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Muh, ik heb een hekel aan 1D verhalen maar ik vind het wel een leuk idee, en neem wel een kijkje [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    De naam Anne is ook de moeder van Harry, dus erg verwarrend.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik hou niet echt van zulk soort verhalen maar origineel is het zeker wel!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Mullingford schreef:
    De naam Anne is ook de moeder van Harry, dus erg verwarrend.

    Nouja... er heten zoveel mensen Anne dus onmogelijk is het niet.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik vind het eigenlijk net íéts teveel moeite doen om origineel te zijn.


    Searching heavens for another earth

    Ik heb al eens precies zo'n verhaal gelezen hier op Q.


    We'll still love each other, forever and always. <3