• Een verlaten weeshuis vormt het podium voor deze dark horror. Drie meisjes en drie jongens komen op hun eigen manier uit bij dit verlaten weeshuis midden in een bos in het Japan van 2051. Eenmaal binnen blijkt dat het moeilijker is om naar buiten te komen, dan dat het is om binnen te geraken. Veel moeilijker.

    Warnings: 16+, horror, bloed en enge dingen.

    In deze horror/thriller zullen de Vocaloids voorkomen, als je die niet kent laat je dan vooral niet afschrikken, want het is maar een onderdeel van het verhaal en niet bepalend. Gezocht worden nog de rollen voor de drie jongens die in het huis terecht komen. Dan kan ik dit verhaal beginnen.

    Gekregen Rollen: SofieShan, AntiStar

    Naam:
    Leeftijd (16-18):
    Karakter:
    uiterlijk + animefoto:
    Reden om bij het verlaten weeshuis terecht te komen:
    Crush ja/nee (kan 1 van de drie meisjes zijn.):

    De drie meisjes:
    Lilly, Yuki, Momo

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 21:36 ]


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Naam: Dan

    Leeftijd (16-18): 18

    Karakter: Dan is vrij stil en houd er niet van om in de spotlight te staan. Verder is hij musicaal en creatief. Hij geeft veel om zijn vrienden en familie en gaat voor het meisje dat hij leuk vind door het vuur.

    uiterlijk + animefoto: foto

    Reden om bij het verlaten weeshuis terecht te komen: Dan kan het zijn hele leven niet goed vinden met zijn vader. Deze nacht liep de ruzie zo erg uit de hand dat hij besloot weg te gaan. Hij blijft lopen en lopen tot hij uitkomt bij het weeshuis en daar naar binnen gaat. Zijn vader en hij hebben ruzie omdat zijn vader vind dat hij zijn muziek droom moet opgeven.

    Crush ja/nee (kan 1 van de drie meisjes zijn.): Nee nog niet. Misschien later Lilly.

    xx meld je als je hem gebruikt??

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 11:07 ]

    bump


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Naam: Yun
    Leeftijd (16-18): 18
    Karakter: Yun is het typische 'Bad-Boy' type,hij gedraagt zich stoer en opvallend bij vrienden en vooral bij de meisjes. hij is niet bang om weddenschappen of uitdagingen uit de weg te gaan. Hij is een jongen die altijd in is voor een robbertje vechten of stoeien.Hij is soms redelijk agressief en kan soms te snel willen overgaan op actie en geweld. Hoewel hij sterk en onverwoestbaar lijkt,is Jonathan toch een gevoelige jongen. Hij is op sommige gebieden snel gekwetst,maar zal dit niet laten merken aan andere. Op het gebied van missie's is hij een tactisch persoon,hij doen nooit iets roekeloos. Hij plant eerst alles en is een leiderstype,velen kijken op dat gebied naar hem op.
    uiterlijk + animefoto:


    Reden om bij het verlaten weeshuis terecht te komen: Yun was op zoek naar avontuur en trok de weg van zen ouders. Zo raakt hij verslaafd aan vanalles en wou even weg van alles en hij verveelde zich en dwaalde wat rond in de buurt van het weeshuis.
    Crush ja/nee: HIj heeft zen oog op Yuki laten vallen.

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 15:35 ]

    AntiStar schreef:

    Ik vind het goed, maar ik zal de reden waarom hij bij het weeshuis komt lichtelijk aanpassen. Ze moeten er namelijk per ongeluk komen. c; maar verder is het helemaal goed en je bent aangenomen. Ik heb al een aantal leuke scènes met hem in mijn hoofd.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Naam:Mia Cazador
    Leeftijd (16-18):16
    Karakter: Hele lieve meid en wilt graag anderen helpen met dingen.
    Haat aan de ochtend blijft liever uitslapen tot uurtje of 1. Beschermt de vrienden graag. En als haar onrecht word aangedaan veranderd ze helemaal. En is ze niet dat lieve meisje meer maar je nachtmerrie.
    uiterlijk + animefoto:


    Reden om bij het verlaten weeshuis terecht te komen: Mia leeft alleen en heeft teveel stress van het leven en dacht er even aan te kunnen ontsnappen. Haar ouders zijn dood en heeft geen familie ofzo. Okal beschouwt ze der ''goede'' vrienden als familie maar dat is ok een uitzondering als je dat word ene familie van der.uhmm verzin maar iets erbij)
    Crush ja/nee (kan 1 van de drie meisjes zijn.):
    Nee ben zelf een meid xD
    Moch je eigelijk wel een meisjes rol invullen?


    Never regret something that made you Smile

    Momo is cuteeeee. <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik hoef geen rol, maar mag ik weten wanneer hij online staat?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Naam: Merc Vasgonzé
    Leeftijd (16-18): 17
    Karakter: Het is een Jongen, die alles opzet om te vechten voor z'n Geliefde Mia. Hij houdt van haar met heel z'n hard. Bij z'n vrienden is hij een goeie vent.
    uiterlijk + animefoto:


    Reden om bij het verlaten weeshuis terecht te komen: Omdat hij Mia wil beschermen.
    Crush ja/nee (kan 1 van de drie meisjes zijn.): Mia Cazador


    Firm believer of all that is magic

    SweetLover schreef:
    Moch je eigelijk wel een meisjes rol invullen?


    nee. xD Want ik heb al drie meisjesrollen en daar hou ik het bij. Ik heb alleen nog die derde jongen nodig en dan kan ik beginnen.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    GeniusFerb schreef:

    Sorry, maar ik heb Mia niet geaccepteerd, dus ik kan deze ook niet accepteren.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Apate schreef:
    Momo is cuteeeee. <3

    thanks ^^


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    SinCity schreef:
    Ik hoef geen rol, maar mag ik weten wanneer hij online staat?


    ik zal het je laten weten. c;


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.