• Niet dus! Dat vond een jongen in amerika ofzo bij Dr.Phil had ik toevallig gister gezien.
    Die jongen ging dus zoveel ritjes in een achtbaan maken totdat hij buiten bewust zijn raakte en dat vond hij vet. Hij zei dat het gebeurde als je meer dan 7x achterelkaar een ritje maakt ofzo. Het is hartstikke slecht voor je hersens want die krijgen dan weinig zuurstof.
    Maar hij zelf vond het niet erg. Maar die moeder wel maar ze ging die jongen wel telkens naar het attractie park brengen -.- toh een beetje raar:S toen zei Dr.Phil dat ze het moest verbieden.

    Jaaaa ik had dat ook gezien ; D
    Die jongen is dooooom. Bewusteloos raken is eng. Heb het 1 keer gehad.


    I'd rather go naked than wear fur.

    ik heb het nog nooit gehad, wil het zo houden en die jongen is dommm. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bah, freak? :o


    Tanya is de beste.

    Wauw,,heel leuk joh! -sarcasme-
    ô.Ô


    Imperfection Is Beautiful

    Ik ging is met een paar vriendinnen naar een pretpark. En wij wouden zo graag in die achtbaan. En eens we er in zaten begon een van de meiden waar we mee waren achter mij helemaal door te draaien dat ze er uit wouw, dat ze niet meer mee wouw gaan,maar we waren ondertussen al naar boven aan het gaan. En ik had voor dat we naar beneden gingen haar nog horen wenen en door freaken,en toen was het tot het einde van de rit stil,ze was gewoon bewusteloos geraakt. En toen ze eruit kwam begon ze helemaal door te draaien ö Best wel erg,omdat het door ons kwam dat ze er mee in zat.

    Omg. Wat is daar nu leuk aan?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja, dat heb ik gisteren ook gezien.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ow daar heb ik geen last van als ik zovaak achter elkaar in de achtbaan ga ??:S


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    das zo fake !
    ik ben 13 x in een achtbaan geweeest achter elkaar,
    en ik was ook niet buiten bewust zijn ding.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik ga wel vaker vaak achter elkaar in de achtbaan, nog nooit zoiets gebeurt. :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    Dan ben je echt gestoord :X

    Nou als ik er meer al 7x achtereen ingaan ben ik nog steeds bij bewustzijn dus geen idee wat die jongen dan doet? Maar wel een beetje sick ja dat hij daar op kickt.


    Wie du mir, so ich dir.

    xLoveIsDeadx schreef:
    ik heb het nog nooit gehad, wil het zo houden en die jongen is dommm. :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Die aflevering had ik ook gezien xD


    You can run but not hide

    Heavenly schreef:
    das zo fake !
    ik ben 13 x in een achtbaan geweeest achter elkaar,
    en ik was ook niet buiten bewust zijn ding.

    Nee, niet fake. Ligt aan je ademhaling enzo.
    Ik hyperventileer bijvoorbeeld heel snel, dus als ik in een achtbaan ga, ben ik vaak een heel stuk lichter in mijn hoofd van de hoeveelheid zuurstof die ik opeens binnenkrijg.
    Hehe, ik ben alleen nog nooit knock gegaan xD
    Laat ik niet gebeuren ook.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.