• Chained
    Amper iemand die van hun bestaan af wist; de zeven stukjes die zich representeren als de gruzielementen, de zeven stukjes ziel van de man die men onverwoestbaar acht. Maar wie had ooit kunnen vermoeden dat hij ze in handen zou laten van zeven onschuldigen.

    De leerlingen van Hogwarts worden al langer dan vandaag onder de hoede gehouden van zes ‘perfecte’ zwadderaars. De arrogantie en zelfzekerheid stralen van hun gezichten af.
    Iedereen veracht ze, hun haat is zo onmeetbaar groot, maar niemand die wat tegen hen durft ondernemen. Iedereen weet dat ze behoren tot de clan van voldemorts dooddoeners, maar niemand die het ooit aangedurfd heeft zich ermee te confronteren. Zelfs de meest dapper geachte persoon van Gryffindor, Harry Potter, niet. De bevelen en eisen blijven doorgaan, totdat een nieuwe leerlinge (…) zich in het hol van de leeuw durft te wagen.




    En nu heb ik rollen nodig! Ik kies niet de eerste, maar de beste

    * 6 zwadderaars
    * nieuw meisje (afdeling; Gryffindor/Huffelpuf/Ravenklauw)

    Wat ik moet weten;

    Rol;
    Naam;
    Familienaam;
    Achtergrond;
    Karakter;
    Uiterlijk (+foto);
    Afdeling;
    Toverstok;
    Patronus;
    Extra;

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 22:40 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wil wel een of twee rolletjes! Ö


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Ik hoef geen rol, maar je hebt er al wel een lezen bij! :D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rol; Zwadderaar
    Naam; Peache
    Familienaam; Wellington
    Achtergrond; Peache is afkomstig van een eeuwenoude rijke tovenaarsfamilie. Haar ouders zijn al jaren trouwe Dooddoeners,wat geweten is in de hele toverwereld. Haar familie is meedogenloos en koel,te vergelijken met de Van Detta's. Haar ouders zijn dan ook goed bevriend met Bellatrix en Narcissa.
    Karakter; Peache is een koel,berekend,harteloos meisje. Ze is het evenbeeld van haar moeder,in karakter en uiterlijk. Niemand kan haar wat schelen,behalve haarzelf. Als ze met iemand omgaat,is het omdat ze die persoon kan gebruiken voor haar eigen voordeel. Ze heeft een hekel aan Modderbloedjes,bloedverraders en alles wat lief en zacht is. Ze straalt zo'n koude en haar uit dat iedereen met een boog om haar heen loopt.
    Als ze je aankijkt,lijkt ze je dood te bliksemen,zonder enige reden. Durf iets tegen haar te zeggen en ze verandert je in een lelijke vieze pad of een ander beest.
    Desalniettemin verlangt elke jongen ernaar om met haar te verkeren. Ze is bloedmooi en dat weet ze maar al te goed. Ze gebruikt haar schoonheid ook vaak om dingen gedaan te krijgen van mensen.
    Leraars respecteert ze al helemaal niet. Ze spijbelt vaak en als de les saai is,wandelt ze gewoon naar buiten.
    Uiterlijk (+foto);


    Peache heeft lange blonde haren met een lichte krul in. Haar ogen hebben een koele grijze kleur,die schittert als ze kwaad is. Haar huid is redelijk bleek,wat erfelijk is in haar familie. Ze heeft ellenlange benen en een slank,prachtig figuurtje.
    Afdeling; Zwadderich
    Toverstok;


    Hij is gemaakt van het hout van een 100 jarige rozenstruik en heeft een kern van Glamorgana haar. Hij is 21cm lang.
    Patronus; Een prachtige witte tijger
    Extra; Peache heeft een tattoo op haar rug

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 12:37 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Ik kan geen rollen invullen maar als het online staat wil je me dan waarschuwen?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Aan iedereen die het wil. Ik ga in dit topic waarschuwen als er delen online komen!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vul straks in :D

    Holmes schreef:
    Ik wil wel een of twee rolletjes! Ö


    Invullen!

    SofieShan schreef:
    Ik vul straks in :D


    Doen! : D

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 16:53 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rol; nieuw meisje
    Naam; Freya
    Familienaam; Lebon
    Achtergrond; Freya komt uit een simpele tovenaarsfamilie: haar vader heeft het druk in zijn bakkerij terwijl haar moeder voor de boerderij zorgt - allemaal met de typische tovenaarskenmerken, natuurlijk. Ze heeft altijd al een rustig en zorgeloos leventje gehad.
    Karakter; Freya is aan de binnenkant niet meteen het boerenmeisje dat je verwacht dat ze zal zijn. Hoewel ze wel vriendelijk en betrouwbaar is, heeft ze net iets te veel sarcasme en pessimisme om in het boerenleven te passen. Ze heeft regelmatig last van faalangst, die soms zelfs leiden tot paniekaanvallen. Freya wordt ook als 'vreemd' omschreven, wat natuurlijk te maken heeft met het feit dat ze ontzettend veel fantasie heeft. Meestal vertelt ze alles wat er in haar hoofd opkomt, wat - zelfs voor in de tovenaarswereld - soms wel héél erg absurd is, maar buiten dat spreekt ze niet zo veel. Dit verklaart ook meteen haar pessimistische buien, waar ze nogal vaak last van heeft: haar eigen, verzonnen wereld is zoveel beter dan de realiteit waar ze zich in bevindt. Ze zal altijd vriendelijk blijven tegen alles en iedereen, hoe gemeen je ook maar niet bent. Vele mensen denken dat ze geen goed verstand heeft door haar dromerigheid, maar Freya is slimmer dan de meeste mensen denken. Je zal Freya ook nooit echt kwaad zien, meestal is ze verdrietig als er iets slechts gebeurd en zal ze al haar gevoelens proberen weg te steken.
    Uiterlijk (+foto);


    Freya heeft kort en krullend, rood haar, wat ze van haar moeder geërfd heeft. Ze is slank en eigenlijk redelijk mager. Ze heeft grijsblauwe ogen, die meestal aan het twinkelen zijn doordat ze in haar eigen wereld rondzweeft. Het liefst draagt ze in haar vrije tijd bloemenkleedjes en als het daar te koud voor is, een jeansbroek op een net topje of truitje.
    Afdeling; Huffelpuf
    Toverstok; 24 cm van essenhout met als kern een feniksveer. Prefect voor toverdranken en bezeweringen en met een leuke 'zwiep'.
    Patronus; een witte duif
    Extra; Freya heeft een schetsboek waar ze zowel haar eigen wereld beschrijft als tekent. Ze heeft dit boek nog nooit aan iemand laten zien en niemand weet dat hij bestaat.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Mag ik er nog eentje maken :3 ?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik doe geen rol, sorry.
    Maar wil je me please waarschuwen wanneer je de storie activeerd?_O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rol;Zwadderaar
    Naam; Jared
    Familienaam; Shark
    Achtergrond; Zijn vader is een halfbloed maar heeft lang geleden met zijn verleden gebroken. Hij is getrouwd met een dochter uit een volbloed familie en wil dat Jared de familienaam bekend zal maken.
    Karakter;Jared is een verleider, zo één die niet van het vrouwelijk geslacht kan afblijven. Hiermee heeft hij zichzelf al een paar keer in hachelijke situaties gewerkt, maar hij is ook slim en sluw, zoals een echte Zwadderaar, en weet zichzelf er altijd weer uit te werken.
    Uiterlijk (+foto);Jaredheeft donkerbruin haar dat een beetje schuin over zijn ogen valt. Zijn ogen zijn fel, doordringend blauw. Hij heeft een piercing net onder zijn neus en draagt oorbellen. Op zijn (gespierde) borst heeft hij een tatoeage en net boven zijn broekrand heeft hij er nog twee. Uiteraard draagt hij ook het duistere teken, maar dat is op deze foto niet te zien.
    Afdeling;Zwadderich
    Toverstok;Eikenhout, 20 cm lang, een kern van drakenbloed
    Patronus;Een wolf met een pikzwarte vacht.

    Wil je waarschuwen? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Rol; Nieuw meisje
    Naam; Caroline
    Familienaam; Savarin
    Achtergrond; Caroline is een volbloeds heks. Haar ouders zaten allebei op Hogwarts, ingedeeld bij Gryffindor. Haar moeder vanwege haar pure moed en haar heerlijke babbeltjes altijd. Haar vader omdat hij een dappere jongeman was die zich wist te gedragen en altijd naar voren stapte als er iets moest gebeuren. Iemand die zijn handen heus wel vuil durfde te maken. Nadat Rosie Spring, haar moeder, beviel van Mitchell, Caroline's oudere broer, opende de twee een toverdrankwinkeltje op Daigon Ally. Het winkeltje is goed lopend en ontzettend schattig om te zien. Twee jaar na Mitchell's geboorte, werd Caroline geboren. Hierna volgde nog een tweeling, Jessie en Harvey. De twee meisjes die nu dertien zijn.
    Leeftijd: Vijftien
    Karakter; Caroline is geen doorsnee meisje. Ze is aardig, grappig en slim, maar er zit zoveel meer in haar. Ze is buitengewoon slim, hoogbegaafd en betweterig zelfs. Ze kan het niet laten om een opmerking over iemand te maken die iets verkeerds zegt, omdat ze altijd mensen moet verbeteren. Ze weet het werkelijk áltijd beter. Ze komt vrolijk en optimistisch over. Ze staat stevig in haar schoenen en ze laat zichzelf niet zomaar wegwuiven. Ze is dan ook een echte doorzetter, iemand die door gaat totdat ze iets bereikt heeft. Ze komt, in velen ogen, erg arrogant over en iemand die zichzelf alleen maar plezier doet. Dit is soms ook wel zo. Vaak komt ze zelf, voor anderen.
    Uiterlijk;


    Caroline is een van die meisjes dat niet super knap is, maar wel iets in haar uiterlijk heeft. Zo heeft ze twee grote opvallende bruine ogen die men aan kan kijken met een hatelijke/dodelijke blik of een super schattige blik die niet te vermijten is. Ze heeft een ietwat grotere neus, maar ze zit er niet echt mee. Soms wordt ze er mee gepest en expres 'heks' genoemd. Het doet haar eigenlijk niet zo veel. Zo is niemand perfect, volgens haar. Ze heeft lange bruine haren die vrijwel altijd mooi met slag vallen en altijd goed zitten. Zelfs door een regenbui, vallen ze nog zoals het hoort. Ze is een klein meisje van ongeveer 1.55 M lang. Zo krijgt ze de term 'kleintje' vaak naar zich toe geworpen, iets wat haar net meer raakt. Ze draagt buiten haar schooluniform vaak nette kleding, veel jurkjes en rokjes.
    Afdeling; Ravenclaw
    Toverstok; 24 1/4 centimeter, eikenhout en als kern een Hyppogrief veer.
    Patronus; Een musje

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 17:57 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Clueless schreef:
    Ik hoef geen rol, maar je hebt er al wel een lezen bij! :D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Rol; Zwadderaar
    Naam; Aphrodite "roselynn"
    Familienaam; Du'Lune
    Achtergrond; Aphrodite is opgegroeid als een verwend meisje, ze kreeg alles wat haar hartje beheerd, en haar ouders deden er ook alles aan om haar de beste toverkunsten te leren. Aphrodite is enigs kind, waarbij beide ouders dooddoeners zijn. Haar ouders: Saphira en Lucas zijn een van de beste tovenaars in de omgeving van zweinstein, en zijn dus goed bevriend met de heer voldemort.
    Karakter;Aphrodite is een pittige tante, die niet zomaar op haar mondje is getrapt. ze is erg sluw en komt achter iedereens geheimen. Ze heeft niet gauw medelijde met haar medepersoon, en lacht iedereen meestal uit. Ze heeft een hekel aan nieuwelingen, en probeerd ze daarom ook vaak zwart te maken. wat ze het liefst doet: zijn mensen pesten die 'minder' zijn als haar. Wat de leraren zeggen, kan haar meestal niets schelen, haar ouders geven er toch niets om. want ze word toch een dooddoener, dat weet zelfs het schoolhoofd al. al mag hij haar, niet om die reden van school af schoppen. verder is Aphrodite erg eigenwijs, en nieuwsgierig, wat haar af en toe behoorlijk in de problemen kan brengen.
    Uiterlijk (+foto);Aphrodite "roselynn" Du'Lune heeft golvende zwarte haren, en fel blauwe ogen. een mooi slank figuur en een charmante glimlach. Aphrodite kleed zich vaak gewaagd, omdat ze de aandacht van de jongens leuk vind.
    Afdeling;zwadderich
    Toverstok;31cm beukenhout met in de kern het gif van een slang.
    patrones; een slang die ze Jilz heeft genoemd

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 18:37 ]

    Superhoodie schreef:
    Mag ik er nog eentje maken :3 ?

    Vul gerust in! Ik kies de beste (;


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right