• Chained
    Amper iemand die van hun bestaan af wist; de zeven stukjes die zich representeren als de gruzielementen, de zeven stukjes ziel van de man die men onverwoestbaar acht. Maar wie had ooit kunnen vermoeden dat hij ze in handen zou laten van zeven onschuldigen.

    De leerlingen van Hogwarts worden al langer dan vandaag onder de hoede gehouden van zes ‘perfecte’ zwadderaars. De arrogantie en zelfzekerheid stralen van hun gezichten af.
    Iedereen veracht ze, hun haat is zo onmeetbaar groot, maar niemand die wat tegen hen durft ondernemen. Iedereen weet dat ze behoren tot de clan van voldemorts dooddoeners, maar niemand die het ooit aangedurfd heeft zich ermee te confronteren. Zelfs de meest dapper geachte persoon van Gryffindor, Harry Potter, niet. De bevelen en eisen blijven doorgaan, totdat een nieuwe leerlinge (…) zich in het hol van de leeuw durft te wagen.




    En nu heb ik rollen nodig! Ik kies niet de eerste, maar de beste

    * 6 zwadderaars
    * nieuw meisje (afdeling; Gryffindor/Huffelpuf/Ravenklauw)

    Wat ik moet weten;

    Rol;
    Naam;
    Familienaam;
    Achtergrond;
    Karakter;
    Uiterlijk (+foto);
    Afdeling;
    Toverstok;
    Patronus;
    Extra;

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 22:40 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    LunaLucca schreef:
    Ik heb de rol van Dyvon helemaal uitgewerkt, en toegevoegd bij Aurora. Want hun zijn samen. Weet je al welke rollen je kiest?

    Ik zou graag nog enkele rollen bij hebben, maar als het nog te lang duurt, ga ik een beslissing moeten nemen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mummelwummel schreef:
    Ik doe geen rol, sorry.
    Maar wil je me please waarschuwen wanneer je de storie activeerd?_O_


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Rol; Nieuw meisje
    Naam; Ellis Belle
    Familienaam; Merkay
    Achtergrond; Ellis' familie is van adel. Sommige bronnen beweren zelfs dat ze Merkays koninklijk bloed in hun hebben, maar die bewering zal nooit bevestigd kunnen worden aangezien er geen enkele stamboom van de Merkays meer te vinden is. Niemand weet waar die stambomen naartoe zijn en als iemand het zou weten, weigert die het te vertellen. Ellis komt uit een erg zorgzame en bezorgde familie. Haar moeder, Anna is huisvrouw, hoewel ze niet veel hoeft te doen met al die bediendes, en haar vader, Peter is een bekende en populaire drakentemmer. Haar oudere broer, David, treedt in de voetsporen van zijn vader en hij is verloofd met zijn jeugdliefde, Mary.
    Karakter; Ellis is het meisje dat iedereen leuk vind: ze loopt altijd met een glimlach rond en er is niets, maar dan ook niet, wat ervoor zorgt dat die glimlach maar een milimeter van haar zijde afwijkt. Ze is vriendelijk tegen alles en iedereen. Voor haar familie en vrienden zal ze alles doen, voor hen zou ze letterlijk door het vuur gaan. Hoewel Ellis zo wel perfect klinkt, is dat niet zo: haar vriendelijkheid schiet bij velen in het verkeerde keelgat. Doordat ze altijd vriendelijk doet, vinden redelijk wat mensen haar irritant. Als je haar iets verwijt, doet ze alsof ze het niet gehoord heeft of glimlacht ze en zegt dat dat die persoon vast wel een punt heeft. Niemand weet dat er achter die glimlach veel pijn schuilt, omdat ze elke dag rotte opmerkingen moet slikken. Maar Ellis is een volhouder. Ze doet alles om een glimlach op iemands gezicht te krijgen. Verder is ze het soort persoon dat om ze flauwste grapjes lacht.
    Uiterlijk;


    Ellis is het soort meisje dat er niet perfect uitziet, maar toch nog knap genoemd kan worden. Ze is erg mager. Haar lange, blonde en krullende haren hangen meestel speels rond haar gezichtje. Met haar grote, bruine ogen kan ze je altijd lief aankijken. Ze haat het om ze samen te binden in een staart of een dotje. Het liefste draagt ze schattige bloemenjurkjes of rokjes.
    Afdeling; Huffelpuf
    Toverstok; 19 cm van essenhout met als kern een klein stukje eenhoornvacht, perfect voor gedaanteverwisseling
    Patronus; een wit dwergkonijntje
    Extra; Ellis vindt de mysterie rond haar familie erg spannend en stiekem is ze al een tijdje op zoek naar de verdwenen stambomen, maar tot nu toe nog steeds zonder succes. De de informatie die ze tot nu toe gevonden heeft, noteert ze in een onopvallend notitieboekje. Verder heeft ze een crush op Ron Weasley, maar dat weet niemand. Grotendeels omdat Ron haar duidelijk ook verschrikkelijk irritant vind.

    Rol; Zwadderaar
    Naam; Cassandra
    Familienaam; Hale
    Achtergrond; Op het eerste zicht lijkt het alsof de Hales een doorsnee tovenaasfamilie zijn, maar eigenlijk hebben ze ontzettend veel macht. Die macht brengt veel centjes op en die centjes zorgen voor erg verwende nesten. Cassandra's ouders zijn beiden 'werkloos', maar iedereen weet dat ze dik betaald worden door het werk dat ze verrichten als dooddoeners.
    Karakter; Cassandra is ontzettend schijnheilig. Ze doet poeslief tegen iedereen, maar van zodra je iets verkeerd doet in haar ogen (wat heel wat is), breekt ze je zo hard af dat je jezelf nooit meer in het daglicht zal vertonen. Voor Cass lijkt het bijna een obscessie om mensen af te kraken, maar het is eigenlijk meer een middel om haar laag zelfbeeld omhoog te trekken. Ze is vast het meisje met het laagste zelfbeeld dat je ooit zal ontmoeten. De reden hiervoor is dat haar familie wilt dat ze in alles perfect is: kledij, gedrag, punten op school, vrienden, ... Ze wordt op alles gecontroleerd en dus is de druk om het perfecte meisje te zijn erg groot. Het is alleen maar een kwestie van tijd voordat ze breekt onder die druk, als dat tenminste al niet gebeurd is... De enigste waarvan Cassandra echt van houdt, blijken haar vrienden te zijn.
    Uiterlijk;


    Iets waar Cassandra niet veel meer aan moet doen om perfect te zijn, is haar uiterlijk. Met haar pachtig, blond haar en mooie ogen lijkt ze wel een engel te zijn. Meestal houdt ze haar make-up simpel met wat rode lippenstift en blush wanneer het nodig is. Haar lange haren draagt ze meestel in een speelse vlecht langs haar schouder. Ze heeft een sportief lichaamstype en als je de optelsom goed gemaakt hebt, heb je ondertussen wel al door dat ze goed in de smaak valt bij jongens.
    Afdeling; Zwadderich
    Toverstok; 21 cm, met als kern een feniskveer, perfect voor toverdranken
    Patronus; een zwarte zwaan
    Extra; De enigste uitlaatklep die Cassandra blijkt te hebben, is het ontwerpen van kleren. Ze vindt het geweldig om haar eigen jurken te ontwerpen en als doet ze een poging tot het echt maken van haar droomjurken, maar ze heeft het meestal op omdat het ofwel niet lukt of omdat ze bang is dat iemand erachter komt. Haar ontwerpen zijn meestal baljurken die ze ooit hoopte te kunnen dragen.


    Oké. Meer heb ik niet xd. Wanneer begin je?

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 19:42 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    @superhoodie

    Als ik alle rollen heb (;


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik zou graag nog enkele rollen bij hebben, maar als het nog te lang duurt, ga ik een beslissing moeten nemen


    Is het goed dat ik dan nog een paar rollen erbij verzin? (:
    Zoja, wil je jongens of meisjes erbij hebben?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LunaLucca schreef:
    (...)

    Is het goed dat ik dan nog een paar rollen erbij verzin? (:
    Zoja, wil je jongens of meisjes erbij hebben?

    Doe maar! Ik zou graag voor de groep zwadderaars 4 jongens en 2 meisjes, of 4 meisjes en 2 jongens hebben. Dus je mag kiezen welke rollen je doet (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb nog 2 zwadderaars nodig! Dus zouden mensen zo goed willen zijn om die rollen nog in te vullen ;D Vanaf ik die 2 heb, laat ik weten wie de rollen hebben!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik heb nog 2 zwadderaars nodig! Dus zouden mensen zo goed willen zijn om die rollen nog in te vullen ;D Vanaf ik die 2 heb, laat ik weten wie de rollen hebben!

    Ik wil nog wel een invulle. Jongen of meisje?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Holmes schreef:
    (...)
    Ik wil nog wel een invulle. Jongen of meisje?

    Mag je zelf kiezen (;


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rol; Zwadderaar
    Naam; Martin
    Familienaam; Patricks
    Achtergrond; Martins ouders zijn een beetje de zwarte schapen van de familie Patricks. Ze waren de eerste die hun zoon niet naar Durmstrang stuurden en weigerden zich aan te sluiten bij Voldemort,waardoor de familie hen verstoten heeft. Sinds die dag leven ze een beetje buiten de tovermaatschappij. Martin is het gewend gepest te worden door de kinderen van andere tovenaarsfamilies. Maar op Hogwarts wordt hij gerespecteerd en aanvaard voor wie hij is. Daar is hij de king of the castle. En tegen zijn ouders wil in heeft hij zich door zijn vrienden laten meesleuren tot bij Voldemort. Deze zomer heeft hij zijn tattoo gekregen.
    Karakter; Normaal gezien is Martin een stille,verlegen jongen,maar eens hij in Hogwarts is wordt hij dominant en agressief. Hij gebruikt de eerstejaartjes als zijn persoonlijke slaafjes. Hij beveelt wat in het rond. Als je hem dwarsligt,krijg je het gegarandeerd zwaar te verduren. Hij verspreidt vuile leugens,maakt je zwart bij iedereen,boort je publiekelijk de grond in. Hij is koel en berekend. Sommigen zien hem er zelfs voor aan dat hij mensen zou kunnen vermoorden. Ook de leerkrachten delven geregeld het onderspit. Als iets hem niet aanstaat,wandelt hij gewoon naar buiten. Als iemand hem straf probeert te geven,beledigt hij hen zo dat ze met hun staart tussen hun benen afdruipen. Iedereen is bang van hem.
    Uiterlijk (+foto);


    Martin heeft middellange bruine haren en helderblauwe ogen. Hij is 1m80 en redelijk gespierd. Hij maakt een nogal indrukwekkende indruk,waardoor mensen al snel geïntimideerd zijn door zijn verschijning.
    Afdeling; Slytherin
    Toverstok;
    20cm lang,eikenhout en kern van Hippogriefhaar. Perfect voor vervloekingen.


    Patronus; Een machtige leeuw
    Extra; Hij draagt steeds een zilveren medaillon onder zijn shirt met een foto van zijn moeder,die twee jaar geleden zelfmoord heeft gepleegd.

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 21:18 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    De rollen zijn bepaald!
    Nieuw meisje; Dumbledore ‘Caroline’
    Zwadderaars; Superhoodie ‘Gaspard’ ; LunaLucca ‘aurora’ ; Dumbledore ‘Jesse’ ; Superhoodie ‘Cassandra’ ; Holmes ‘Peach’ ; Holmes 'Martin'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jippie,dankje voor de rollen! (K)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Bedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaankt!
    OMG ik ben er blij mee! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zou iedereen die een rol heeft nog eens een leeftijd op zijn personage willen plakken aub!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Peache: 17
    Martin: 17


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes