• Jah ik had er vandaag vier eigenlijk maar jah, ik had er ook vier he
    Maar dus de eerste twee lesuren had ik LO oke ik vind het saai maar jah, staan we daar in de rij, komt mijn lerares zeggen: jah jullie hebben geen LO we gaan die van het eerste dat geven
    Dus wij normaal studie maar ze zei ook dat we een bal of zo mochten gaan halen. En toen die van de studie af kwam is de helft naar de studie gegaan en de anderehelft (waar ik bij zat) wij zijn gewoon iets gaan halen in het sport kot uiteindelijk hebben we 15 minutjes gesport en daarna hebben we gewoon wat gebabbeld. Na een tijdje is de rest van onze klas ook gekomen (btw we waren met twee klassen omdat meisjes en jongens appart zijn bij ons)
    En het derde uur, was mijn leekracht er weer niet (gisteren ook niet en toen zijn we buiten blijven wachten dus een heel lesuur op ons gat buiten gezeten niks te doen en met een andere klas te praten waar mijn bf in zit, omdat die ook studie hadden maar niemand ons kwam halen) maar vandaag wel studie gehad maar jah, we hebben OXO gespeeld en iemand van mijn klas (ik en een meisje waren dat aan het doen) die keek even naar ons: oh cool die zijn oxo aan het doen, ik wil dat ook doenxD
    Dus bijna heel de klas deed oxo
    En het laatste lesuur les gehad maar jah
    Eigenlijk van de 7 lesuren die ik al gehad heb (van gisterennamiddag les) heb ik er vier studie gehad, en daar drie van buiten zonder toe zicht

    En hebben jullie al studie gehad??


    Live life limitless.

    ja ter straks :)
    n ook zonder studie
    die leeraar kwam ook niet opdagen dus we hadden een hele dag geen les want we hadden maar ene die les gaf vandaag

    ja ter straks :)
    n ook zonder studie
    die leeraar kwam ook niet opdagen dus we hadden een hele dag geen les want we hadden maar ene die les gaf vandaag


    Dat is wel zalig een hele dag, dat is pas cool je kon toch gewoon weg gaan ik bedoel als je die toch altijd had
    Maar jah als ze je dan zien of zo heb je het wel zitten


    Live life limitless.

    Ghehe. ik had er ook 3. Vreuuuuselijk -_____-
    Wiskunde o.0
    Natuurkunde o.0
    en Engels o.0
    Like ik hoef niet dood ^^

    Ghehe. ik had er ook 3. Vreuuuuselijk -_____-
    Wiskunde o.0
    Natuurkunde o.0
    en Engels o.0
    Like ik hoef niet dood ^^


    Nee ik had er vier maar drie er van studie vandaag
    LO
    LO
    Nederlands
    SEI

    En voor die drie eerste studie maar heb bij de eerste twee (dus twee keer LO) buiten gezeten
    Als je iets niet snapt bv SEI vraag me maar als je wilt weten wat het betekend


    Live life limitless.

    Euw grapje ^^ ik dom.

    Juaa de eerste dag ! x] En der was zelf geen toezicht ! x] We zijn dn allemaal nr het grasveld gegaan enjh ! x]

    Ieuw Sei suckt ! Da hadk 2 jaar gelden toen ik int 2de zat ! Ieuw Ik haatte da voor dood jong ! x]

    ik eb nog geen studie gehad
    al de leerkrachten zijn vast in de vakantie ziek gworden zodat dat niet hoefde tijdens sgooldagen

    ik eb nog geen studie gehad
    al de leerkrachten zijn vast in de vakantie ziek gworden zodat dat niet hoefde tijdens sgooldagen


    K*t leerkrachten ook en mijn lessenrooster ik ben een zwerfklas (als je het niet kent dat is een klas die geen eigen klaslokaal heeft dus die bijna elk lesuur van klas moeten veranderen) en dan heb ik zo op een dag 7 verschillende vakken, gelukkig is het nog niet ons vast lessenrooster


    Live life limitless.