• Soms is mijn zusje zo onbetrouwbaar. Ze steelt de laatste tijd altjd sigaretten van me en ontkent het, toen mijn moeder haar ermee confronteerde bekende ze eindelijk, maar ze liegt al haar hele leven over dingen en als je het dan zegt gaat ze keihard in de aanval.
    Nu kom ik thuis, pak ik mijn laptop van boven en hij valt uit, ineens. Daarna, nog eens. Blijkt dat de stekker er niet goed inzit, dus ik dacht dat de batterij leeg was. Zet ik hem aan, 100% opgeladen. Valt hij nog een keer uit. Na het eten uit ik mijn beschuldigingen, ik denk dat mijn zusje het heeft gedaan omdat haar laptop elke keer uitviel als ze haar stekker eruit haalde, omdat ze gewoon slecht met haar laptop omgaat. Gaat ze meteen tegen me schreeuwen dat ze nog over 4 jaar moet aanhoren dat ze een keer iets fout heeft gedaan, dat ik haar fiets niet meer mag lenen omdat ik haar niet vertrouw blablabla. En dan pakt ze haar laptop, trekt de stekker eruit en gaat naar boven. Wat doet haar laptop? Juist, die blijft aan in plaats van uit te vallen. Het is gewoon zo duidelijk!


    Your make-up is terrible

    Arme jij!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ... Ahw D:
    Wat een piep zusje heb je..
    Dat heb ik nu met me broertje (:
    -alleen die jat de laptop niet maar me geld enal-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Whayooo... Wat heb jij 'n kut zusje! :O


    26 - 02 - '16

    join the club, ik heb zo'n broertje.

    on topic: dat is zwaar kut.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Wat bedoel je precies? Dat ze ze heeft omgeruild of zo?
    In elk geval, dat is echt heel vervelend! (no_chears)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ach ja zeg, wat een ramp. Ze zal ook wel haar eigen problemen hebben. Waarom praat je niet gewoon rustig met haar erover in plaats van haar meteen te beschuldigen? Wie vindt dat nu leuk? (:
    Ik zou ook weglopen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Taize schreef:
    Wat bedoel je precies? Dat ze ze heeft omgeruild of zo?
    In elk geval, dat is echt heel vervelend! (no_chears)


    Ja, omgeruild.


    Your make-up is terrible

    Captain schreef:
    Ach ja zeg, wat een ramp. Ze zal ook wel haar eigen problemen hebben. Waarom praat je niet gewoon rustig met haar erover in plaats van haar meteen te beschuldigen? Wie vindt dat nu leuk? (:
    Ik zou ook weglopen.


    Omdat ze gewoon meteen ontkent, ik heb het normaal aangekaart aan de eettafel maar toen lachte ze me uit.


    Your make-up is terrible

    je kunt toch gewoon zien of jouw bestanden op de laptop zitten die jij hebt of dat het haar bestanden zijn?


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, omgeruild.

    Maar dat kun je toch gewoon zien aan de bestanden die erop staan? Moet niet zo moeilijk zijn om je ouders er dan van te overtuigen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ooooh, wat is ze toch een kut wijf !


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Taize schreef:
    (...)
    Maar dat kun je toch gewoon zien aan de bestanden die erop staan? Moet niet zo moeilijk zijn om je ouders er dan van te overtuigen.


    Nee, alleen de batterij die erin zit.


    Your make-up is terrible

    PrincesSnape schreef:
    Arme jij!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, alleen de batterij die erin zit.


    Had je het al tegen je ouders gezegd? (:
    Tenminste.. wisten ze al dat van de laptop van je zusje uitvalt?
    Dan kan je nu mooi zeggen dat het andersom is (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Had je het al tegen je ouders gezegd? (:
    Tenminste.. wisten ze al dat van de laptop van je zusje uitvalt?
    Dan kan je nu mooi zeggen dat het andersom is (:


    Ja, maar tegen mijn moeder begon ze ook te schreeuwen en toen wilde mijn moeder niet meer met haar praten.


    Your make-up is terrible