• Guilty.
    Op Hellemound High School zit het vol met pestkoppen. De directie heeft niks door, en het gepest wordt steeds erger. Tot de gepeste kinderen er iets aan gaan doen. Ze beginnen de pestkoppen tegen te werken door samen plannen te smeden. Ze durven steeds meer in opstand te komen. Zal dit het einde worden van alle pesterijen?
    ]

    Rollen:
    Pestkoppen (max. 5):
    - Harry Styles || Paynez.
    - Zayn Malik || Abelard.
    - Louis Tomlinson || Licorne.
    - Meredith Penelope Jackson || After.
    - Dawn Ellis Frankle || Scairp.

    Gepesten:
    - Niall Horan || ItsNiall
    - Liam Payne || Pom
    - Nim Rachel Marro || Limits.
    - Ivy Fio Carter || TragicYouth


    Regels:
    - Minimaal 5 regels vol.
    - Geen Mary-Sue's, Gary-Stu's of Powerplay.
    - Niet allemaal hetzelfde innerlijk.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - OOC tussen haakjes.
    - +16 is toegestaan.
    - Houdt het realistisch.
    - Geef het aan als je een langere tijd weg bent of je je username hebt verandert.
    - Vragen? Stel ze gerust!


    Het begin:
    Het is de eerste schooldag na de zomervakantie, en de pestkoppen houden zich niet in. Ze gunnen de kinderen geen een dag rust. Daarom besluiten de Gepesten een plannetje te bedenken om ze eindelijk eens terug te pakken. Want niet eens meer je mond open kunnen doen, dat vinden ze te ver gaan.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 18:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics.]


    "Family don’t end in blood”

    [MT]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Mijn topics. Ik kan vandaag nog reageren omdat we pas morgen beginnen met alle dagjes uit zoals naar Broadway (Yay, ik heb zin in musicals ;D) et cetera]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Meredith Penelope Jackson.
    Ik hees mijn tas over mijn schouder, en blies langzaam de rook uit van mijn sigaret. In een slakkentempo liep ik naar school, waar ik dus echt geen zin in had. Het enige voordeel was dat ik daar Dawn, Harry, Zayn en Louis weer zag. En natuurlijk onze andere "geliefde" vriendjes en vriendinnetjes. Als ik de bel hoor gaan in de verte, maak ik geen aanstalten om sneller te lopen. Ik pruts nog een klein beetje wiet bij mijn sigaret in, en tevreden nam ik een diepe haal. Uiteindelijk was ik bij school, en deed alsnog geen moeite om naar binnen te gaan. Ik wist wel dat sowieso een van mijn beste vrienden te laat zou zijn. Ik haalde mijn mobiel uit mijn tasen begon er wat mee te What's appen. Met een grijns opende ik een nieuw gesprek. Hey Nialler, goede vriend. Weer zin in de nieuwe schooldag?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nim Rachel Marro.

    Voorovergebogen liep ik het schoolplein op. De pijn die ik dagelijks voelde, mentaal en fysiek, was niet te beschrijven. Vanonder mijn wimpers gleed mijn blik nogmaals over het schoolplein. Plotseling ging de bel. Shit, dat werd te laat komen. Ik beende wat sneller en uiteindelijk kwam ik aan bij mijn kluisje. Ik verwisselde mijn boeken en liep zo snel mogelijk naar mijn les. Bang keek ik naar één van de pestkoppen die wat stond te klooien met haar mobiel. Ik had vanochtend een kort broekje aangetrokken maar ik was wel bang dat die misschien een klein beetje omhoog zou schuiven, waardoor je mijn littekens kon zien. Zuchtend vervolgde ik mijn weg naar de les.

    [Iemand voor Nim?]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 15:05 ]

    Niall James Horan
    Ik word wakker door een piepend geluid. Ik zucht en open langzaam mijn ogen om vervolgens een blik op de wekker de werpen. Shit! School begint al over een half uur. Snel spring ik mijn bed uit en kleed ik me aan. Vervolgens haast ik me naar de badkamer. Die zit op slot. 'Greg! Schiet op!' Roep ik boos. 'Ja, wacht even.' Krijg ik als antwoord. Vijf minuten later komt Greg er eindelijk uit en ik doe snel mijn haar met gel. Daarna loop ik haastig naar beneden en prop ik een broodje met jam in mijn mond. Ik pak snel wat koekjes voor mee naar school en stop ze in mijn tas. Mijn boeken heb ik gelukkig al gister gepakt. Ik poets mijn tanden en loop snel naar buiten. 'Doei!' roep ik tegen Greg en mijn ouders en ik fiets snel naar school. Als ik aangekomen ben hoor ik de bel. Ik zet mijn fiets op slot en loop snel naar binnen. Ik voel mijn mobiel trillen dus ik kijk even. Een watsappje. Nialler, goede vriend. Weer zin in de nieuwe schooldag? lees ik. Ik verstijf even. Het berichtje is van Meredith, die wil vast weer iets gemeens doen. Ik negeer het berichtje en hoop dat het haar niet opvalt dat ik online ben geweest. Ik loop snel naar de les, hopend dat ik haar niet tegen kom. Dan zie ik Nim, die in haar eentje naar de les loopt. Nim is wel aardig dus ik besluit om maar naast haar te gaan lopen. 'Hoi,' glimlach ik. 'Leuke vakantie gehad?'

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 15:42 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Liam Payne

    Met een diepe zucht sloeg ik met mijn vuist op de snooze knop. Ik had nu al geen zin in deze dag, of überhaupt de rest van dit jaar. Ik was altijd en overal het pispaaltje, ook hier op school inmiddels. Samen met een paar andere kinderen. Enkelen kende ik van gezicht, ze waren aardig. Niks op aan te merken. Ze deden niet gemeen, ze zagen er netjes uit, haalden goede cijfers, waren behulpzaam. Alles wat de pestkoppen niet waren. Het gaf mij genoeg redenen om de pestkoppen te haten, dat ze deze aardige mensen aan het pesten waren. Ik kon daar slecht tegen want het was onrechtvaardig. Als ik iets namelijk haatte was het onrechtvaardigheid.
    Ik stapte mijn bed uit en liep regelrecht naar de badkamer. Ik ging even naar het toilet, poetste mijn tanden en deed mijn haar. Vervolgens liep ik terug naar mijn slaapkamer om snel wat kleding bij elkaar te graaien. Een t-shirt en een jeans, kon prima toch? En dan combineren met een paar sneakers... Ik zuchtte zacht toen ik mezelf bekeek in de spiegel. Diepe kringen waren te vinden rondom mijn ogen, mijn gezicht was ingevallen door tekort aan slaap en eten. In eten had ik namelijk nooit veel zin. Mensen noemden mij dik, terwijl ik amper het minimum van een gezond bmi wist te behalen. Daarom snapte ik die mensen niet en wou ik graag de reden van het gepest weten.
    Toen ik helemaal klaar was met aankleden en alles, ging ik naar beneden voor mijn ontbijt. Dit ontbijt hield in dat ik met moeite een boterhammetje met kaas naar binnen moest werken zonder het weer uit te kotsen door misselijkheid die weer veroorzaakt werd door spanning en stress. Het pesten was voornamelijk de oorzaak. Met moeite werkte ik de boterham naar binnen en dronk er nog snel een paar slokken thee bij. Ik deed altijd veel suiker in mijn thee omdat ik dat lekker vond. Daarna pakte ik mijn lunch in. Een boterham met kaas, een pakje drinken en wat koekjes. Misschien nog een blikje cola en een flesje water. Drinken deed ik namelijk dan wel weer goed.
    Eindelijk was ik klaar met alles en ging ik op weg naar school. Ik was aan de late kant toen ik Nim en Niall naar de klas zag lopen. Nim en Niall waren aardige personen. Ik liep achter ze aan de klas in en ging voor ze zitten. 'Hebben jullie een leuke vakantie gehad?' vroeg ik.


    26 - 02 - '16

    MT


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Mijn topics.]


    Reality's overrated.

    [Iemand voor Zayn?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    [Iemand voor Zayn?]
    (Dawn wil wel?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)(Dawn wil wel?)


    [Oké, wie maakt de eerste post? ;D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    [Oké, wie maakt de eerste post? ;D]
    (Ik ben al bezig)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Iemand voor Louis?]


    "Family don’t end in blood”

    Nim Rachel Marro.

    'Hoi,' gehaast draaide ik me om, om een of andere aanval af te weren, maar gelukkig was het Niall. 'Leuke vakantie gehad?' vroeg hij. Ik knikte. Liam ging voor ons zitten en keek ons aan. 'Hebben jullie een leuke vakantie gehad?' vroeg hij, dezelfde vraag als Niall. ‘Ging wel, niet fantastisch maar ook niet echt deprimerend. Hm, het einde was dat wel, ik had niet echt veel zin om naar school te gaan. Verder heb ik niet veel gedaan, we zijn niet op vakantie geweest, maarja daar hebben we het geld ook niet voor,' mompelde ik. Gelukkig had ik Niall, Liam en Ivy nog. Hun waren zowat mijn enige vrienden op deze kloteschool. Ze maakten hetzelfde mee als ik en ik kon ze vertrouwen. Daarbij waren zij de enige die wisten dat ik mezelf sneed. Ze steunde me, net zoals ik hen steunde. ‘En hoe was jullie vakantie?’ vroeg ik, oprecht geïnteresseerd. Ik snapte het als ze ook tegen school hadden opgezien. Ik had het leuk gehad samen met mijn broers, aangezien ik niemand anders meer had. Maar hun hadden ook hun eigen vrienden waar ze vaak mee hadden afgesproken.