• Is iemand op Quizlet Vegetarisch?
    Ik eet namelijk geen vlees, niet omdat ik zo van dieren hou, maar omdat het niet leker is :'D
    Geen goede reden iknow, maar ik vroeg het me af. (krul)

    Ik niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    FLEXITARIËR :9~
    ik eet vlees, maar gewoon uit beleefdheid, voor de mensen die het voor me hebben klaargemaakt, anders: GEEN VLEES VOOR MIJ ik vind het niet zo lekker


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ben vegetariër (:
    Ook omdat ik het zielig vind, maar vooral omdat ik vlees gewoon écht vies vind.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    West schreef:
    FLEXITARIËR :9~
    ik eet vlees, maar gewoon uit beleefdheid, voor de mensen die het voor me hebben klaargemaakt, anders: GEEN VLEES VOOR MIJ ik vind het niet zo lekker


    Same for me =)


    But love's a malady without cure

    Ik ben verplicht vegetarisch.


    Olive

    Marshmellow schreef:
    Ik ken ook iemand dat dat niet eet omdat ze het niet lekker vindt :'D.
    Maar ik eet lekker wel vlees, omdat ik het lekker vind :'D.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Jacker schreef:
    Ik ben verplicht vegetarisch.

    Hoezo verplicht?

    Neen, daar is vlees meestal te goed voor. :Y)

    Jacker schreef:
    Ik ben verplicht vegetarisch.

    Mag je bepaalde voedingsstoffen niet?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben vegetarisch,
    omdat ik gewoon geen dieren kan eten, ik kan niet met dat idee leven.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ben meer dan een jaar lang vegetarisch geweest, omdat ik vorig jaar zielige diertjes (ratten, schapenharten, koeienmagen) moest ontleden, en dat geweldige stukje vlees op mijn bord steeds minder aanlokkelijk werd, omdat ik steeds maar aan die zielige diertjes bleef denken. Sinds een maand ongeveer begin ik nu wel weer vlees te eten, omdat ik merkte dat mijn lichaam er onbewust toch een best grote behoefte aan had. Nog steeds eet ik niet altijd vlees, vis ik het er nog wel eens uit, maar ik probeer toch wel ongeveer 2x per week vlees te eten.


    Bad decisions make good stories.

    Horan schreef:
    (...)
    Mag je bepaalde voedingsstoffen niet?


    Ik heb te veel... stofje in mijn lichaam en moet enkele maanden tot een jaar zo min mogelijk vlees eten.


    Olive

    Ik vind het erg voor de dieren maar ik vind het gewoon te lekker. :X
    Dus nee, ik ben geen vegetariër en daar ben ik eigenlijk trots op.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    De meeste soorten vlees vindt ik vies . Maar als het lekker is ;)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nou hahaha ik half. Ik eet wel nog kip en vis. Maar de anderen dieren eet ik niet. Omdat ik dat zielig vind.


    It's going to be difficult, but not impossible.