• Ik had mn mobiel zo bij mn gezicht in de buurt, hoor ik er een soort van en gemeen lachje uitkomen ;o


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Haha, best wel scary o.O x']

    ...


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Wtf, lol.


    -

    Carcass schreef:
    ...


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    En ik ben sinterklaas.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    o.o
    ik had een keer dat ik samen met een vriendin met een walkie talkie aan het spelen was zij had de ene en ik de andere. En opeens horen we er z'n raar geluid doorheen, maar wel echt van een stem. We dachten allebei dat het de andere was en daarna hebben we ze nooit meer gebruikt


    Trust me. I'm the doctor

    RainForest schreef:
    o.o
    ik had een keer dat ik samen met een vriendin met een walkie talkie aan het spelen was zij had de ene en ik de andere. En opeens horen we er z'n raar geluid doorheen, maar wel echt van een stem. We dachten allebei dat het de andere was en daarna hebben we ze nooit meer gebruikt
    eeh scary


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ilovesana schreef:
    Haha, best wel scary o.O x']


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    scary 0_o


    Shoganai i ne~

    RainForest schreef:
    o.o
    ik had een keer dat ik samen met een vriendin met een walkie talkie aan het spelen was zij had de ene en ik de andere. En opeens horen we er z'n raar geluid doorheen, maar wel echt van een stem. We dachten allebei dat het de andere was en daarna hebben we ze nooit meer gebruikt

    Haha dat is normaal.
    Mijn vriendin en ik gaan wel vaker naar buiten met de walkie talkies en dan horen we s'avonds altijd de babyfoon van de buren, en het kind wat aan het janken is. (; echt heel eng was dat op het begin.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)
    Haha dat is normaal.
    Mijn vriendin en ik gaan wel vaker naar buiten met de walkie talkies en dan horen we s'avonds altijd de babyfoon van de buren, en het kind wat aan het janken is. (; echt heel eng was dat op het begin.


    Maar het was echt midden op de dag, het zou inderdaad wel kunnen maar we hadden daarvoor de hele tijd een eng liedje geluisterd dan hoor je echt op z'n hoge enge stem

    one two i come to get you.
    three four you can't hide anymore
    five six vergeten :$
    seven eight now it's to late.

    Dat vond ik echt hartstikkige eng en toen kwam dat opeens. ik schrok me cht dood haha


    Trust me. I'm the doctor

    what


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik had een babyfoon en die ving altijd de frequentie op van de buren.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Carcass schreef:
    ...


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    lol


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.