• Haaii^^
    Okay Annelies heeft weer een idee voor een nieuwe Quiz en ik weet zeker dat hij origineel is. Want, ik heb hier nog geen 1 Quiz van mijn ding gezien! Nou hier gaat hij over.

    Een vrouw van 44 jaar heeft 2 dochters. 1 van 19 en 1 van 16 die allebei totaal niet zot zijn van Tokio Hotel. Maar de vrouw integendeel wél. Ze hangt haar kamer met posters van TH op en dan zeker alle posters van Bill want dat vind ze een hottie. Haar man vond haar obsessie, want dat heeft ze, zo erg dat hij van haar gescheiden is. Ook kon hij het niet meer aan dat zijn vrouw alleen over ToHo bezig was en over Bill. Ze is zo geobsedeerd dat ze naar élke concert gaat en dus zodat haar kinderen altijd alleen zitten. Maar dan gebeuren en bij haar 2 dochters wonderbaarlijke dingen.

    Okay liefords, hier komen de rollen waar iedereen zich allang op verheugd had!!

    Hoofdrol 1 Moeder van de meisjes; BEZET By; BILLPIRAAT
    Hoofdrol2,Meisje van 16 ; BEZETBy; LOLLIPOPX3
    Zus van meisje van 16, is zelf 19; BEZET By; BILLSCUPCAKE
    BF meisje 16; BEZET By; KimCupCake
    BF meisje 19; BEZET By; SweetWishes
    BF TH; BEZET By; xNIJNTJE
    Meisje die eerst met Tom is en daarna zijn BF word; BEZET By; TOMSDICK

    Bitch die 2 meisjes haat maar na een tijd niet meer; BEZET By; SWEETxQUEEN


    En dit wil ik van jullie weten;

    Plaatje [Niet té Scene/Emo!];
    Tekstje;


    DENK ERAAN MENSEN, IK KIES NIET DE EERSTE MAAR DE BESTE, JE TEKSTJE MOET GOED ZIJN WANT DAAR OORDEEL IK OP EN JE MAG NIET SMEKEN BIJ MIJ WANT DAT KRIJG JE DE ROL AL NIET! OOK MAG JE NIET ZETTEN VAN 'DIE ROL! INFO KOMT ZO!' WANT DAN KRIJG JE DE ROL OOK AL NIET!

    KisseZ&Love<3

    Plaatje [Niet té Scene/Emo!]; http://media.ebaumsworld.com/picture/inrecop/sg003.jpg
    Tekstje; Hoi ik ben Charissa en ik hou van dansen en zingen. Ik ga vaak uit en ik drink graag bacardi, ik ben leuk en lief als je me behandeld als een volwassenen en niet als een kind ik kn ook bitchy zijn met een ego, Love x33



    Ik wil tom


    *He's the one.

    BF TH
    Naam; Kim

    Leeftijd; 19

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes

    Dislikes; school players

    Plaatje;http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Tekstje;

    Haai

    Ik ben dus Kim
    Ik ben 19 jaartjes oud.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.
    Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes.Ik heb haat aan school zoals iedereen en ik haat players
    whaa ik moet gaan zie je later

    -XxX- Kim

    Schat ik heb je een pb gestuurd<33


    Lalalalalalalala.

    BF van 19 Jaar of Zusje van Meisje van 16 jaar zelf 19 jaarxD info komt

    Plaatje http://i62.beon.ru/18/41/34118/51/4458251/x_84de4b54.jpeg

    Tekstje;


    HII, Dit mooie Meisje Ben ik, Linda Dus, Vaak kom ik vaak over als een Arrogant, stoer meisje, maar in werkelijk ben ik erg onzeker.

    Ik ben 19 Jaar en Heb al een Motor, waar Ik helemaal Verlieft op ben!, ik ga vaak naar Concerten van Escape the Fate, Bullet for my Valentine, Bless te fall en noem het maar op.

    Ik heb een Zusje van 16 Jaar en we zijn heel erg Close, we vertellen elkaar alles en hebben echt geen geheimen voor elkaar

    Ik heb een Tongpiercing en een tatoo op mijn pols waar mijn naam staat.

    ik heb een vreselijke hekel aan Huppels, dus Vlugt maar weg als je er 1 bent want ik heb er laatst nog 1 een buek gegeven!

    Maar Luitjes ik moet naar de telfort winkel, want heb me mobiel kapot gemaakt

    Bubaaai


    Ice-cream Rockt more than you x3

    MENSEN, VUL ALLEEN DE DINGEN IN DIE IK JE HEB GEVRAAGD!

    IK WIL TOM OF BILL<33


    Lalalalalalalala.

    Plaatje [Niet té Scene/Emo!]; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=73403

    Tekstje; Hi quys^^, ik ben Renee en ben 19 jaar oud. Ik heb een geweldige zusje die Annelies heet! Samen delen we alles<3 Verder hou ik zeer veel van muziek en kleding. Ik ben geen huppel. Verder hou ik van jongens die anders zijn dan de rest en tsjaa ik kan soms wel wat bitchy wezen maar verder ben ik poeslief!(A) Verder hou ik van: Bullet for my valentine, Avril Lavigne, Killerpilze, The Jonas Brothers & Samy Deluxe. En ook van Cuppy cakes, Hello Kitty en Gloomybears. nouja ik ga ik moet koken want onze moeder is er niet! Byeee xoxo <3

    ROL Zus van 19!

    Peopz, lees alles goed want anders als je iets verkeerd doet wat daarboven in het dingetje staat van wat je niet mag doen en wat je moet doen dan heb je de rol niet! Ik ben hard sorry! En ik doe hoogswaarschijnlijk een beetje aan vriendjepolitiek. SOrry maar pech.

    Tekstje; Haay bitches<3.Ik ben Siham en ben 19 jaartjes oud,dus ik ben al een tijdje volwassen.Ik ben een bitchy,maar ook lief persoon&je kan alles met mij bespreken,want ik ben heel erg betrouwbaar.In mijn vrije tijd werk ik als model bij een castingbureau en sta dan ook soms in tijdschriften met merkkleding.Verder hou ik van zingen&shoppen en ben dan ook vaak in de hipste winkelcentrums te vinden.Oh even over mijn familie,nou over mijn vader wíl ik het niet hebben&mijn moeder is gewoon een geobsessede Tokio Hotel freak.Ja ze is 44,maar luisterd naar Tokio Hotel,bezoekt iedere concerten&heeft haar muren beplakt met posters van Bill.Ja inderdaad ziekelijk gewoon,dat is wat mijn zus van 16&ik altijd tegen haar zeggen,want zelf zijn we niet zo van Tokio Hotel.Oh ik moet mijn kamer op gaan ruimen.Tschüs<333

    Plaatje; http://media.photobucket.com/image/tyra%20banks/meachy_13/tyra-banks.jpg?o=45



    DIT IS DE GOEDE INFO SCHAT^^


    Lalalalalalalala.


    Plaatje: Kijk in mijn Fotoboek
    Rol: BF meisje 16
    Naam: Kim
    Tekstje; Hoii,ik ben dus Kim en ben 16 jaar oud. Ik heb lichtblond haar en ben erg slank en heb lange benen. Ik hou totaal NIET van school,ik haat het. Ik eet niet veel omdat ik mezelf té dik vind. Ik hou van rock-muziek en punk-muziek en wat een ander daar van vind dat boeit me niet.' Ehhm DOEI dan maar?

    zus :) en anders BF meisje 16

    Plaatje [Niet té Scene/Emo!];
    http://i40.photobucket.com/albums/e221/brootal_barbie/scene/c9cf716313258a4ecd1fdccdd84e8b70.jpg

    Tekstje;
    Lieve mensen!

    Ik ben Sam, 16 jaar oud.
    Ik moet hier dus wat over mezelf vertellen..
    De dingen waar ik van houd zijn, gitaar spelen, muziek luisteren, zingen, film kijken, en buiten zijn.
    De dingen waar ik iets minder van houd zijn, lege batterijen, arrogantie, en mensen die oneerlijk zijn.
    Ik ben vaak vrolijk en nogal hyperactief,maar ik ben daar wanneer je me nodig hebt.
    Ik ben ook eerlijk, en zal niet liegen om je beter te laten voelen, de waarheid komt toch wel boven water.
    maargoed, heel veel meer weet ik niet echt te vertellen, dus ik ga er weer van door!

    liefs, Sam


    i need you like a heart needs a beat.

    Zus van meisje van 16, is zelf 19;
    Plaatje [Niet té Scene/Emo!]; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=54422

    Tekstje; Heey ik ben Christa. Negentien jaar oud en gek op zingen, daar zou ik eigenlijk een keer mee willen doorbreken, en muziek luisteren! Alleen... dan ben ik nou niet bepaald gek op Tokio Hotel. Mijn móeder daarentegen wel. Sorry hoor, maar dat mens is geobsedeerd! Door haar obsessie zien ik en mijn zusje onze vader nog amper. Ze hangt haar slaapkamers vol posters, kan het over niks ánders hebben dan TH en dan vooral kan ze haar mond niet houden over Bill! Ze schijnt hem namelijk hót te vinden. Ze gaat naar elk concert dat TH geeft, aan de ene kant is dat wel fijn, want dan zijn we even van haar verlost, maar aan de andere kant, mis ik haar dan wel...
    Maar ja, verder hou ik ook van lezen, vooral fantasyboeken. Heerlijk om jezelf erin te verliezen en te fantaseren. Verhalen schrijven is dan ook iets wat ik leuk vind. Soms ben ik nogal koppig, en pas als er bewijs is geloof ik dat de ander gelijk heeft. Anders niet. Ik huil niet vaak, maar door slechts één ding te doen, kan je me aan het janken krijgen. Boos, maar dan ook écht boos tegen me schreeuwen.
    Liefs,
    Christa.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zus van meisje van 16, is zelf 19

    Plaatje [Niet té Scene/Emo!];http://bp3.blogger.com/_yOTjCHRCsI8/Rrbz67ec3pI/AAAAAAAAAR4/3-654D67wBA/s1600-h/Nara2.jpg
    Tekstje;

    Yo Bitchas!

    Ik ben Emilie en ik ben 19 jaar! Echt waar ik hou er van om volwassen te zijn! Ik heb 1 zus Annelies ze is 16. Samen houden we helemaal niet van TH maar onze moeder is geobserdeerdt!! Heel haar kamer hangt vol en ze vindt die Bill hót wat kun je nu aan zo'n homo hot vinden? Door haar is onze vader gescheiden en zien we elkaar nog amper!! Ik haat het!! Zo laat ons altijd in de steek! Genoeg over mijn familie!

    Ik ben zot op muziek, liedjes schrijven, zingen, grafitti spuiten en skaten!! Cup cakes, snoepjes, koekjes, pizza, fanta en mijn vrienden zijn me natuurlijk ook heilig!! Samen met mijn vrienden ga ik altijd shoppen, uit, skaten of de muren bekladden met grafitti. Ik ben echt wel een eigenwijs kind, ik ben ook soms een beetje koppig en mijn ego kan soms heel hoog zijn. Ik ben ook aardig, lief, spontaan, behulpzaam, betrouwbaar en humoristich! Weet je? Ik wil eigelijk een normaal gezin! 2 normale dochters en een moeder en vader die gelukkig SAMEN zijn!! En Tokio Hotel komt never nooit in mijn leven! Wees daar maar zeker van!!

    Seeya <33.


    Only losers can act the way you do

    heb ik nauw tom???


    *He's the one.

    W8 ik ben aan het denken okay Char?