• Vandaag zat ik op de tram en een stoel verder zat er zo een klein schattig meisje en haar vader naast haar en plots stapt er een jood binnen zegt dat meisje:Kijk papa!een tovenaar en wijst naar die jood.
    Ik vond dat echt zo schattig.Maar ja om dit topic nuttig te maken wat heb jij al van kleine kindjes ghoort wat je schattig vond.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ik vind kleine kindjes niet schattig..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    AH, wat lief. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jaaww ik ben zelf tante van twee kleine neefjes. xD

    Tutte (Tante) Jij bent lief, en coelww.. Vond ik sgattig


    Sgaatttttiiiggg

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 16:50 ]


    What is youre favo scary movie?

    haha , de onwetendheid van kleine kindjes kan soms echt ontwapenend zijn (;


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    xD awww


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Awww. Bij mij op de uni liep er een klein kindje rond vandaag en ik en een vriendin zaten in het restaurant gedeelte. Kijkt ze ons heel schattig aan, met een big smile, loopt naar de deur die naar het balkon leidt en gaat dan zo met haar handjes tegen het raam terwijl ze heel trots 'Kijk! Raam!' zegt. Dat was toch wel heel schattig ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    op mijn stage was een kleuter van 5
    en die kwam dan altijd naar me toe kroopt bij me op school en zei:
    zullen we even lekker gaan klessebessen??

    dat vond ik zo schattig.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Awwww. Bij mij in de bus zaten een keer zo een moeder en een heel schattig kind, en toen hoorde je er zo in die bus omgeroepen van 'Seramstraat'. Toen riep dat jongentje 'SESAMSTRAAT?' En toen zei die moeder zo: 'Nee, En toen begon dat jongentje het Sesamstraatliedje heel hard te zingen, zo schattig :3

    Mijn nichtje ... Ze begon ineens tot onze schrik (met 4 jaar) met kanker te schelden als ze boos werd. Is haar snel afgeleerd en toen heeft haar opa haar geleerd aardbei te zeggen i.p.v kanker.
    Dus toen hij op een dag keihard zijn hoofd tegen een tafelblad aanstootte kwam er ineens heel bijdehand uit; 'Aardbei hè opa? Aardbei hè?'
    Toen was ik echt out. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    aaahwww
    ik zat een keer op de fiets met een paar vriendinnen, en toen kwam er zo'n vrouw met een kindje achterop langsfietsen, wijst dat kindje naar ons en zegt ze: 'kijk mam, wat een mooie meisjes!'


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Acceptance schreef:
    Awwww. Bij mij in de bus zaten een keer zo een moeder en een heel schattig kind, en toen hoorde je er zo in die bus omgeroepen van 'Seramstraat'. Toen riep dat jongentje 'SESAMSTRAAT?' En toen zei die moeder zo: 'Nee, En toen begon dat jongentje het Sesamstraatliedje heel hard te zingen, zo schattig :3

    ahhh sgatig en grappigxD


    Shoganai i ne~

    Hobbelpaard schreef:
    ik vind kleine kindjes niet schattig..


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Haha, hoe schattig ;d
    Maar wel zielig voor die man ;x


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat is echt lief.
    Die vent zal wel denken..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.