• Dat zegt mijn leerkracht Frans ALTIJD als ze iets opnieuw moet uitleggen! (': Zegt ze: "Dit is nu al de elvendertigste keer, dat ik dit uitleg!" Haha- Bestaat het eigenlijk & wat zeggen jullie leerkrachten voor raars? (:

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 20:26 ]

    hahaha lol :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nee die van mij zeggen nooit zoiets, maar daarvoor in de plaats doen ze wel andere dingen ;p


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    LOL. Elvendertig? Nou, we moesten een keer een recensie schrijven, en als het niet voldoende was zei hij altijd dat we pantoffeldiertjes moesten interviewen.

    o.O


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Haha. Dat vind ik wel een grappig woord. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja dat bestaat, het is namelijk 41 _O_ Moet je de volgende keer door de klas roepen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Elvendertig? Volgens mij bestaat dat niet, nee. x'D
    En onze leraren zeggen behoorlijk veel vage dingen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha wtf xd.
    Mijn wiskundeleraar zegt altijd als je iets over zijn privé leven vraagt (wat is je voornaam ofzo, weet ik veel): 'Dat is helemaal niet interessant, we gaan nu allemaal weer aan WISKUNDE werken! Dat is veel interessanter!'
    En dan ook echt 'wiskunde' met nadruk -.-'
    En dan zegt hij het echt 5 x per les ofzo -.-'


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    "LUISTERT" in plaats van "LUISTER" of, "vreselijk" maar dan echt hoe je het schrijft(cat)


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    whahaha de mijne zegt altijd: i love you


    Love is bigger, than the presure to be perfect <3

    Mijn lerares Frans zegt gewoon altijd dezelfde dingen ("Tu es en train de bavarder", bijvoorbeeld), volgens mij omdat ze niets anders in het Frans kan zeggen. x'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik had vroeger een wiskundeleraar
    En die begon de les altijd met:
    'Hooggeleerde oliebolletjes' of 'Hooggeleerde augurkjes'
    Toen heeft een vriendin van mij gezegd: Als wij augurkjes zijn, is hij een komkommer. Dat was wel echt lol toen(lol)

    Onze leraar Latijn begon de les altijd met: 'Dames en heren, u heeft uw mond dicht, u heeft uw tas van tafel, u heeft uw boek en schrift open op de juiste bladzijde, u heeft een pen in de hand en een frisse blik in de ogen. U heeft er zin in. We gaan beginnen.' En hij articuleert heel erg overduidelijk, dus dat klonk altijd heel grappig.


    Alis volat propriis

    me frans leraar. net zo als vandaag de hele les:
    Merde!(krul)

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 18:01 ]


    Shoganai i ne~

    elfendertig?? dat bestaat niet eens


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Mijn leerkracht latijn zei vorig jaar altijd uit het niets 'pak je klasagenda!' en dan wisten we dat de les voorbij was. (: (Nee, wij gebruiken het woord klasagenda niet, alleen hij.)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Square schreef:
    Elvendertig? Volgens mij bestaat dat niet, nee. x'D
    En onze leraren zeggen behoorlijk veel vage dingen. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.