• (Een zeur topic dus als je geen zin hebt in gezeur dan moet je niet lezen...)

    Er is een jongen, en we vinden elkaar nu al ongeveer 1 jaar leuk..
    Eindelijk ging het goed nadat we elkaar vertelt hadden dat we elkaar leuk vonden.
    De eerste 'date' gingen we naar de bioscoop, dat was echt super gezellig en de 2e date besloten we om even de stad in te gaan en daarna nog even wat te gaan drinken bij de starbucks, en toen begon het..
    Hij is best wel verlegen en is niet zo'n jongen die graag opvalt, maar wel superleuk.
    Dus alles ging super goed en het was super leuk en na die 2e date hebben we dus gezoend,
    en daarna was het alleen nog maar hand in hand lopen enzo, en toen was het dus 'aan'
    Dat was in de herfstvakantie en toen die hele week daarna werd ik ineens genegeerd op whats app.
    Hij deed ineens heel raar en hij heeft nu ook een moeilijke tijd thuis, en heeft veel problemen met z'n gedrag en roken etc.
    Toen die maandag toen school weer begon liep ik gewoon door de gangen en hij zei vrolijk hoi, gewoon alleen hoi.
    Geen kus. geeneens een knuffel, gewoon heel erg droog hoi...
    Hij deed gewoon alsof er tussen ons niks gebeurt was, alsof we niks hadden, hij reageerde alles op me af, en ineens was ik ineens een probleem geworden, hij werd boos als ik vroeg of er iets was, en hij ook als ik vroeg of hij gewoon niet met me wilde praten.. en zodoende heb ik hem dus aangesproken op wat er nou eigenlijk tussen ons was. Hij zei er niet echt iets op en liep gewoon weg. De laatste dagen is het ongemakkelijk maar hij blijft met me flirten.
    en ik weet gewoon niet meer wat te doen, ik heb zelf ook bepaalde problemen en dingen. Maar die hebben niks met hem te maken maar daardoor voel ik me ook bestwel klote. Dus heeft iemand een idee wat ik het beste kan doen?
    Ik mis gewoon wat er tussen ons was, maar ik heb geen idee wat ik nu meer moet doen?

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 20:30 ]


    even a white rose has a black shadowx

    Hmm, misschien kun je een brief naar hem schrijven? Of als hij thuis is, dat je even bij hem langs gaat? Je kunt desnoods altijd op school nog een gesprek proberen aan te knopen!


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Huh, maar gaat het al een jaar zo? Dat je niet eens veel met elkaar doet, maar wel verkering hebt? Of gaan jullie nog wel op dates?
    Ik zou er nog eens heel goed over proberen te praten. Misschien kunnen jullie elkaar wel helpen met bepaalde problemen. Maar als er geen verbetering uit komt en hij blijft wat afstandelijk, dan lijkt het me niet zo nuttig meer..


    You are beautiful, you are love.

    Hadrew schreef:
    Hmm, misschien kun je een brief naar hem schrijven? Of als hij thuis is, dat je even bij hem langs gaat? Je kunt desnoods altijd op school nog een gesprek proberen aan te knopen!


    we wonen anderhalf uur reizen van elkaar af, maar ik zal wel met hem moeten praten wil ik dat het nog goed komt i guess..


    even a white rose has a black shadowx

    Laat hem merken dat hij moet weten wat hij wil. Als er niks tussen jullie is, volgens hem dan kun je vragen waarom hij toch met je flirt. En hoe hij het zou vinden als jij hem een week negeert.

    In ieder geval, hij weet volgens mij niet wat hij wil. Je moet er eens goed met hem over praten. Wil hij niks maar wil hij wel flirten? Wees dan duidelijk of jij dat wel of niet wil omdat het voor jou onzekerheid kan creëren.


    Physics is awesome

    Omnivium schreef:
    Huh, maar gaat het al een jaar zo? Dat je niet eens veel met elkaar doet, maar wel verkering hebt? Of gaan jullie nog wel op dates?
    Ik zou er nog eens heel goed over proberen te praten. Misschien kunnen jullie elkaar wel helpen met bepaalde problemen. Maar als er geen verbetering uit komt en hij blijft wat afstandelijk, dan lijkt het me niet zo nuttig meer..


    Nee we zijn echt close geworden pas na de zomervakantie. Praten is denk ik wel een nuttige optie.


    even a white rose has a black shadowx

    Intan schreef:
    (...)

    we wonen anderhalf uur reizen van elkaar af, maar ik zal wel met hem moeten praten wil ik dat het nog goed komt i guess..


    Hmm, dat is wel ver inderdaad.. Misschien kun je hem anders eens opbellen? Of je belt gewoon op zijn huisnummer, als zijn ouders hem opnemen en hem aan jou vriend geven, lijkt het me dat hij wel even normaal met je wilt gaan praten.


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Huh jullie zitten op de zelfde school maar wonen 1,5 uur van elkaar ?
    Anyways ga langs en show dat je wel iets voor hem over hebt.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    De dingen die je al gedaan hebt zijn al heel erg goed. Misschien kun je nog eens iets met hem alleen gaan doen. Niemand in de buurt, enkel jullie twee zodat hij zich niet moet verweren of inhouden om zijn zegje te doen. En blijf vooral rustig en zeker jezelf! Opjagen en pushen heeft geen zin.


    'Cause no wise words gonna stop the bleeding.

    Tsja als iemand niet met me zou willen praten over die shit mag ie opdonderen ook. Vind praten een van de belangrijkste dingen in een relatie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Persoonlijk zou ik niets willen met een jonge die me zo slecht behandeld. Je verdient respect en liefde, iets wat hij je niet blijkt te willen geven want dit lijkt een beetje op een ja nee spelletje waar je niets aan hebt, je gaat er alleen van twijfelen en word onzeker, daar kom je niet verder mee en is alleen slecht voor je zelfvertrouwen. Zijn problemen hebben hier ook niets mee te maken, zoiets hoef je niet op iemand, die er niets mee te maken heeft, af te reageren.
    Praten vinden jongens daarbij meestal ook niet erg prettig, die kunnen vaak hun emoties niet verwoorden, je kunt het dus proberen maar na wat ik begrijp heb je dat al gedaan en werd je er niet wijzer van. Je kunt er wel als een trouw hondje achterna lopen maar als je hem nou eens laat zien dat je perfect gelukkig kunt zijn zonder hem zal er misschien meer respect van zijn kant uit komen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    TrueThatShit schreef:
    De dingen die je al gedaan hebt zijn al heel erg goed. Misschien kun je nog eens iets met hem alleen gaan doen. Niemand in de buurt, enkel jullie twee zodat hij zich niet moet verweren of inhouden om zijn zegje te doen. En blijf vooral rustig en zeker jezelf! Opjagen en pushen heeft geen zin.


    -

    Uchiha schreef:
    Tsja als iemand niet met me zou willen praten over die shit mag ie opdonderen ook. Vind praten een van de belangrijkste dingen in een relatie.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Dumpen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Uchiha schreef:
    Tsja als iemand niet met me zou willen praten over die shit mag ie opdonderen ook. Vind praten een van de belangrijkste dingen in een relatie.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Uchiha schreef:
    Tsja als iemand niet met me zou willen praten over die shit mag ie opdonderen ook. Vind praten een van de belangrijkste dingen in een relatie.

    Precies. Ik zou hem rust laten en zien of hij het dan nog leuk vind. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.