• Hai...
    Mijn god ik heb dringend hulp nodig. Ik hou nog steeds van mijn ex, maar ik begin ook verliefd te worden op mijn beste vriend/bandmaatje. Probleem: mijn ex zijn ouders zitten in Servië (hij is maandag,na 1 week ginds, teruggekomen om te komen werken) en hij zei dus dat hij vanavond een feestje gaf en vroeg of ik kwam. Dus ik dacht, jups, ik ga nog een lekker feesten. Kom ik daar aan, staat de tafel gedekt, had hij mijn lievelingseten klaargemaakt, er stonden kaarsjes. alles was perfect romantisch. Hij heeft me gevraagd of ik terug een relatie met hem wou beginnen. Na heeeeel lang twijfelen, veel huilen,... Heb ik 'Nee' geantwoord. Ik kan niet alles wat we hebben meegemaakt nog eens doorstaan,, dat overleef ik niet. Maar ik voel me zo dom nu!! Ik heb hem gekwetst en mezelf. Wat moet ik nu doen?!?!
    Please, iemand help me??

    Xx
    Weet ge wat e!! Aan alle vuile sletjes die hier komen kakken over hoeveel topics al heb gemaakt en over alles anders behalve wat ik vraag: FUCK OFF!! Als het u nie interesseert of het irriteert u, lees het dan nier en reageer dan nie!!!

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 19:12 ]

    Eh ... Is dat nou steeds dezelfde jongen waar het aan en uit mee is of alweer een andere? Ik ben de draad een beetje kwijtgeraakt onderhand.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    Eh ... Is dat nou steeds dezelfde jongen waar het aan en uit mee is of alweer een andere? Ik ben de draad een beetje kwijtgeraakt onderhand.

    De jongen die voor 9 weken naar Servië trok en daar een ander meisje kuste... Er is geen andere jongen geweest sindsdien behalve nu mijn beste vriend/bandmaatje op wie ik denk dat ik verliefd aan het worden ben :S

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    De jongen die voor 9 weken naar Servië trok en daar een ander meisje kuste... Er is geen andere jongen geweest sindsdien behalve nu mijn beste vriend/bandmaatje op wie ik denk dat ik verliefd aan het worden ben :S


    Ah ... Ja, het lijkt er toch op dat je er zelf elke keer opnieuw intrapt. Beetje strenger voor jezelf worden, meis. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Ah ... Ja, het lijkt er toch op dat je er zelf elke keer opnieuw intrapt. Beetje strenger voor jezelf worden, meis. (:

    Yeah, I know =( Kep dan ook neeh gezegd omdat ik dat niet nog eens wil meemake... Maar ik mis hem echt wel, gewoon, als vriend

    Het is beter dat je nee gezegd hebt, hoor. Je hoeft jezelf niet nog eens te laten kwetsen door die jongen!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    zucht.. waarom moet er toch altijd zoveel drama zijn als jij een topic opent? -_-' Je kan toch serieus zelf wel bedenken dat je niet alles kan krijgen..

    Sowieso niets meer mee beginnen als ze je gekwetst hebben. Ze zeggen wel dat ze kunnen veranderen, maar dat kunnen ze niet. En het vertrouwen is toch al weg. (:


    Get outta my head!



    das mijn antwoord op hem joh :/



    dat zou ik zeggen.. in elk geval moedig dat je nee zei.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Reloaded schreef:
    Sowieso niets meer mee beginnen als ze je gekwetst hebben. Ze zeggen wel dat ze kunnen veranderen, maar dat kunnen ze niet. En het vertrouwen is toch al weg. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Lieutenant schreef:
    zucht.. waarom moet er toch altijd zoveel drama zijn als jij een topic opent? -_-' Je kan toch serieus zelf wel bedenken dat je niet alles kan krijgen..

    ze wilt gewoon hulp? =/


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Waarom gaan al jou topics over ''liefdes''probleme of jongens of sex? Just asking.


    Rainbows on my staircase ~

    0VERD0SE schreef:
    Waarom gaan al jou topics over ''liefdes''probleme of jongens of sex? Just asking.

    Wel,, volgens mijn persoonlijke begeleidster op school komt het doordat ik een slechte band heb met mijn papa waardoor ik dus of een heel goede band of een heel slechte band creëer met jongens. Het is altijd 1 van de 2 uitersten bij mij, nooit er ergens tussenin... Dat zegt de begeleidster toch...

    StillBored schreef:
    (...)
    ze wilt gewoon hulp? =/


    Daar gaat het niet om, als je al haar topics kent begrijp je wel wat ik bedoel xD

    Lieutenant schreef:
    (...)

    Daar gaat het niet om, als je al haar topics kent begrijp je wel wat ik bedoel xD

    Weet je wat, laat me gewoon doen, Ik heb alle recht om hier topics te openen... Al open ik er duizend of meer, dat is mijn recht en wat jij er van denkt kan me dus echt geen reet schelen!! Ik heb gewoon hulp nodig en jouw gezeik over mijn vorige topics gaat me nu niet echt vooruit helpen he!!

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Weet je wat, laat me gewoon doen, Ik heb alle recht om hier topics te openen... Al open ik er duizend of meer, dat is mijn recht en wat jij er van denkt kan me dus echt geen reet schelen!! Ik heb gewoon hulp nodig en jouw gezeik over mijn vorige topics gaat me nu niet echt vooruit helpen he!!


    Ik snap het wel want eerst was je nog dolveliefd op een of andere gast waarmee je naar de bios was geweest en daarvoor heb je nog een relatie kapot gemaakt met iemand die al verloofd was en een kind heeft.
    Jij kan beter gewoon even geen vriendje hebben en lekker single zijn. Denk je niet dat dat veel beter is voor jou? Je krijgt er elke keer zoveel problemen mee, is dat het wel waard?


    Your make-up is terrible