• Ik heb echt de volgende dingen nodig;
    Een nieuwe zonnebril
    Een BlackBerry
    Een voetbalshirt
    Nu heb ik genoeg geld voor het voetbalshirt, zegt mijn moeder dat ik ook door kan sparen voor de zonnebril of voor de BlackBerry..
    Dat kan ook wel, maar ik zou óf de BlackBerry óf de zonnebril krijgen als ik geslaagd ben. En nu weet ik niet of ik moet doorsparen of het voetbalshirt moet kopen ..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dat gene waar je het meest aan hebt


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Heb je een blackberry echt nodig een gewoone gsm is toch ook goed?En voor een zonnebril kan je soms ook op de markt kijken daar vind je er heel leuke voor een spot prijsje


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Dat is kut ;o

    uhuu idd!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik zou voor die zonnebril gaan! Wat voor ga je kopen? :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    Ik zou voor die zonnebril gaan! Wat voor ga je kopen? :9~

    Calvin Klein, hehe


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Calvin Klein, hehe

    Doe maar duuuur :Y) Ik wil er eentje van Ray Ban haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    (...)
    Doe maar duuuur :Y) Ik wil er eentje van Ray Ban haha.

    Zozo, doe maar duur, HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Zozo, doe maar duur, HAHA

    I knoooow (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Haha, ik heb wel veel zonnebrillen, wel dure en goedkope
    ehehe ik hou van zonnebrillen :Y)


    Dan denk ik dat het beter is dat je iets koopt dat van pas komt.
    Ik heb genoegen aan één zonnebril, hoor.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jerusalem schreef:
    (...)

    Dan denk ik dat het beter is dat je iets koopt dat van pas komt.
    Ik heb genoegen aan één zonnebril, hoor.

    Haha, ik niet :'$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Haha, ik niet :'$


    Maar misschien moet je net zoals Canibal doen.
    Kopen op de markt?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Spaar dan toch door voor een zonnebril of een Blackberry, wat moet je met zo'n stom voetbalshirt :X


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Spaar dan toch door voor een zonnebril of een Blackberry, wat moet je met zo'n stom voetbalshirt :X

    (cat) (cat) (cat) (cat) (cat) (cat) (cat) (cat) (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    (...)
    (cat) (cat) (cat) (cat) (cat) (cat) (cat) (cat) (cat)


    Wil je mijn FC Barcelona anders? Alleen staat er geen naam op. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jerusalem schreef:
    (...)

    Wil je mijn FC Barcelona anders? Alleen staat er geen naam op. (krul)

    Ik heb er al een van Barcelona, zonder naam
    Ik heb er heel veel, maar mijn lievelinsshirt is kapot gegaan, dus die moet ik weer :'D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John