• Ik wéét dat ik de zoveelste ben, maar ik verveel me echt heel erg, dus ik ga het toch vragen:
    heeft er iemand een cover nodig?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ehm. Ik wil er wel ééntje voor ´No More Sorrow´

    Het gaat dus over een prostituee en een moordenaar die op een vreemde wijze verliefd op elkaar worden.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    GeniusFerb schreef:
    Als je het zou willen, Wil je er een voor mij maken.

    http://www.quizlet.nl/stories/46419/totally-girlzbig-time-rush/

    Ook van de 1ste 2 meisjes de foto erbij a.u.b

    Alvast Bedankt



    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Synyster schreef:
    Ehm. Ik wil er wel ééntje voor ´No More Sorrow´

    Het gaat dus over een prostituee en een moordenaar die op een vreemde wijze verliefd op elkaar worden.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik wil er een!
    titel : When time turned back
    uitleg:

    Taylor is een gewoon mens, niet heel speciaal. In haar beste dromen dwaalt ze door Zweinstein rond en in haar duisterste dromen neemt ze het op tegen hij die niet genoemd mag worden. Dat is wat haar speciaal maakt in de ogen van haar familie. Ze heeft zo’n uitgebreide fantasie, en een enorme Harry Potter verslaving. In haar kamer hangt wel elk personage en de boeken kent ze vanbuiten. Als ze op een dag een tak die op een toverstok lijkt opraapt word ze terug in de tijd gekatapulteerd naar 1996, het jaar dat Harry naar Zweinstein gaat. Taylor ontdekt meer over haar vader en ontdekt ze dat ze een heks is. Ze krijgt een brief om naar Zweinstein’s hogeschool voor hekserij en hocus-pocus te gaan. De andere leerlingen in Zweinstein moeten niet veel van haar hebben tot ze Harry ontmoet
    Zou je hierbij iets kunnen maken?
    deze foto voor Taylor

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 15:58 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik zou er wel eentje willen voor dit verhaal:
    Titel: Meet me at Midnight.
    Plaatjes:Dit plaatje met een plaatje van een knappe jongen rond de 18, en op de achtergrond een mooi, magisch landschap.
    Ik hoop dat je er eentje voor me kunt maken? (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Ik zou er wel eentje willen voor dit verhaal:
    Titel: Meet me at Midnight.
    Plaatjes:Dit plaatje met een plaatje van een knappe jongen rond de 18, en op de achtergrond een mooi, magisch landschap.
    Ik hoop dat je er eentje voor me kunt maken? (:

    is deze goed als landschap?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Zou je misschien nog eens willen proberen voor mijn story, maar dan misschien zonder blend?
    http://www.quizlet.nl/stories/43413/kiss-from-a-rose/


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ben je die van mij vergeten?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Morgaine schreef:
    Zou je misschien nog eens willen proberen voor mijn story, maar dan misschien zonder blend?
    http://www.quizlet.nl/stories/43413/kiss-from-a-rose/

    I'll do:P blenden werk voor mij gewoon het lekkerste, mr als je wat anders wilt doe ik het...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Confringo schreef:
    ben je die van mij vergeten?

    nee, ik ben er mee bezig, mr ik kwam toevallig een goed plaatje tegen voor defensive.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Voor deze? KLIK
    Het zou geweldig zijn als je het doet.
    Maar wil je dan even in mijn GB zeggen dat ie klaar is?, want ik check niet elk topic.

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 16:02 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    She schreef:
    (...)
    is deze goed als landschap?



    Hmm, misschien iets mysterieuzer?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    She schreef:
    (...)
    nee, ik ben er mee bezig, mr ik kwam toevallig een goed plaatje tegen voor defensive.

    oh
    ik heb trouwens een plaatje gezet wat Taylor moet voorstellen, als je zo ongeveer iemand vind is dat ook goed


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Defensive schreef:
    (...)

    Hmm, misschien iets mysterieuzer?
    '
    let's see(typing)


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Met welk programma doe je het misschien?

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 16:09 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse