• Ja het spijt me mensen, maar ik ga de aankomende week minder online zijn en dus ook minder schrijven. Qua gezondheid gaat het gewoon niet goed, en privé zit het me ook al niet mee. En aangezien ik volgende week schoolexamens heb lijkt het me verstandig mijn energie daar allemaal in te steken en niet om elke dag 3 deeltjes van mijn story te schrijven. Ik zou proberen om nog elke dag een deeltje te posten.

    Ik hoop dat jullie het kunnen begrijpen.
    <3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Gewoon zorgen dat je weer gezond word. Je examens goed maken want dat moet van mij. En dan gewoon weer gaan schrijven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik begrijp je hoor je moet idd letten op je gezondheid

    veel succes met de examens (flower)


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    ImAwesome schreef:
    Gewoon zorgen dat je weer gezond word. Je examens goed maken want dat moet van mij. En dan gewoon weer gaan schrijven.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    ImAwesome schreef:
    Gewoon zorgen dat je weer gezond word. Je examens goed maken want dat moet van mij. En dan gewoon weer gaan schrijven.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ImAwesome schreef:
    Gewoon zorgen dat je weer gezond word. Je examens goed maken want dat moet van mij. En dan gewoon weer gaan schrijven.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik zit nu ook even in een dip -.-


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Stertke... (flower)


    What is youre favo scary movie?

    Tuurlijk begrijp ik dat


    I'm not perfect, I'm made of silver

    alles wat hier staat komt zoiezo voor quizlet te staan. We zien wel wanneer je terug schrijft.
    Natuurlijk begrijp ik dit.
    Veel sterkte en succes!
    x


    Tears are words the heart can't say.

    ImAwesome schreef:
    Gewoon zorgen dat je weer gezond word. Je examens goed maken want dat moet van mij. En dan gewoon weer gaan schrijven.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    verhalen zijn leuk maar de personen die het schrijven zijn belangrijker ;)
    suc6 met je examens

    oh ja, beterschap. Succes met je examens! En van mij hoef je niet meteen te schrijven, want ik begrijp het wel, dusss als je weer beter bent en klaar bent met je examens, als je dan weer schrijft vind ik het lief :')
    (flower)


    "And I don't want the world to see me, 'cause I don't think that they'd understand" Goo goo dolls - Iris

    Veel sterkte, maak je examens...
    En natuurlijk begrijpen wij dat je nu minder schrijft en daar hebben we niet zo veel moeite mee je moet doen wat je denkt wat het beste voor je is.
    Ongeacht wat wij ervan denken...(flower)


    God is fair. He gave me looks, brain and knowledge. So of course I wouldn’t have a good temper.

    Veel sterkte en succes! <'3
    Zolang je maar niet stopt met je verhaal! D:

    Aaah ik begrijp het!! Héél veel sterkte en succes en niet stoppen met je verhaal he!!!(H)


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!