• Voor een Percy Jackson fanfic vroeg ik me af of er een paar creatievelingen op Q wat tijd overhebben om een cover te maken.

    Titel: Homesick and caim - A Percy Jackson Fanfic

    Afbeeldingen: Ik heb niet echt specifiek afbeeldingen wat ik er perse op wil hebben maar wel een aantal personen:
    Alexia (hoofdpersonage) - Elizabeth Olsen
    Percy Jackson - Logan Lerman maar dit hoeft niet perse.

    De komende personages hoeven er niet perse op maar je mag rustig experimenteren.

    Grover Underwood - Brandon T. Jackson
    Alexandra Daddadrio - Annabeth chase

    Sfeer: Droevig maar hoopvol met een tintje duisternis.

    Als je er een naam op wilt zetten, graag mijn eigen naam: Sharon

    Voor de rest mogen jullie het helemaal zelf weten. Experimenteer maar!
    Helaas heb ik geen beloning voor het moment maar wel een verwijzing op de voorpagina op Q en op Wattpad. De credits gaan naar jouw.


    Groetjes Shar


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    (N)iemand?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik kan helaas geen covers maken, maar je mag je wel een berichtje sturen zodra je begint.


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    xlunalovegood schreef:
    Ik kan helaas geen covers maken, maar je mag je wel een berichtje sturen zodra je begint.


    Sure, why not


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik kan hem wel voor je maken, als je dat wilt, gewoon omdat ik daar zin in heb (:

    Dit zijn een aantal covers die ik heb gemaakt:







    Als mijn stijl je wat lijkt dan moet je dat maar even aangeven, dan ga ik zo aan beginnen (:

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 11:00 ]


    What's meant to be will find it's way

    Laryanue schreef:
    Ik kan hem wel voor je maken, als je dat wilt, gewoon omdat ik daar zin in heb (:

    Dit zijn een aantal covers die ik heb gemaakt:







    Als mijn stijl je wat lijkt dan moet je dat maar even aangeven, dan ga ik zo aan beginnen (:


    Die zijn best mooi! :O

    Ga je gang, alsjeblieft :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Die zijn best mooi! :O

    Ga je gang, alsjeblieft :Y)


    Moet ik hem maken op de afmetingen van een Wattpad cover? (:


    What's meant to be will find it's way

    Laryanue schreef:
    (...)

    Moet ik hem maken op de afmetingen van een Wattpad cover? (:


    Wat jouw het makkelijkste is


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."



    Dit is wat ik tot nu toe heb, is dat de duistere sfeer die je een beetje bedoelt?
    De afbeeldingen lopen niet heel mooi in elkaar op, daar probeer ik nog wat voor te vinden.


    What's meant to be will find it's way

    Laryanue schreef:



    Dit is wat ik tot nu toe heb, is dat de duistere sfeer die je een beetje bedoelt?
    De afbeeldingen lopen niet heel mooi in elkaar op, daar probeer ik nog wat voor te vinden.


    Dit is al heel vet :O

    maar mogen de afbeeldingen van percy en Alexia ietsje duidelijker?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    en het is is echt Caim zonder L


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Dit is al heel vet :O

    maar mogen de afbeeldingen van percy en Alexia ietsje duidelijker?


    Oh sorry, typo haha
    Ja is goed, ik ga er nog even mee aan de gang


    What's meant to be will find it's way



    Dit heb ik er van gemaakt (:
    Kijk zelf maar of je hem wilt gebruiken, ik kan me voorstellen dat je het misschien wat te druk vindt, maar dit is mijn smaak.
    De witte 'glinsters' symboliseren de hoop.


    What's meant to be will find it's way

    Laryanue schreef:



    Dit heb ik er van gemaakt (:
    Kijk zelf maar of je hem wilt gebruiken, ik kan me voorstellen dat je het misschien wat te druk vindt, maar dit is mijn smaak.
    De witte 'glinsters' symboliseren de hoop.


    Hij is vet! Heb je een link?
    Sorry ben aan het fangirlen, lol


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Hij is vet! Heb je een link?
    Sorry ben aan het fangirlen, lol


    http://i.imgur.com/12C7G77.jpg

    Dit is de link :)
    Dankje! & nevermind


    What's meant to be will find it's way

    Heb je nog iets nodig? Want dan wil ik vandaag of morgen nog wel wat proberen (:


    take risks