• Héé.
    Wanneer kom je eigenlijk in die top stories te staan? Moet je daar zoveel kudo's voor hebben, of abbo's? Ik vroeg me dit al een tijdje af. - voelt zich dom -

    x.


    Sometimes it's best not to care.

    kudo's (;


    Me so good.

    Kudo's ja. Er staan nu maar drié [16+] stories in, een record!


    It's time to be happy again.

    xSnoepjex schreef:
    kudo's (;

    Hoeveel moet je er hebben dan, en in wat voor tijd? Binnen een dag zoveel kudo's ofzo? I dont get it x)


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    (...)
    Hoeveel moet je er hebben dan, en in wat voor tijd? Binnen een dag zoveel kudo's ofzo? I dont get it x)


    Nou, iedere user kan per dag maar één kudo aan een story geven. Na 24 uur begin je gewoon weer opnieuw met tellen. Het helpt dus wel als je veel abo's hebt, want dan kunnen meer mensen je kudo's geven. Je hoeft btw geen abo te zijn om te kudoën. -a- Kijk, nu heeft de nummer 5 31 kudo's. Wil jij vandaag nog in die top komen te staan, dan moet jij nog 32 kudo's halen.


    It's time to be happy again.

    xSnoepjex schreef:
    kudo's (;


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Prosecco schreef:
    (...)

    Nou, iedere user kan per dag maar één kudo aan een story geven. Na 24 uur begin je gewoon weer opnieuw met tellen. Het helpt dus wel als je veel abo's hebt, want dan kunnen meer mensen je kudo's geven. Je hoeft btw geen abo te zijn om te kudoën. -a- Kijk, nu heeft de nummer 5 31 kudo's. Wil jij vandaag nog in die top komen te staan, dan moet jij nog 32 kudo's halen.

    Ah zo [: Thankyou.


    Sometimes it's best not to care.