• Nou.. op me oude school TOTAAL niet! Over de hele school + mij erbij getelt waren er totaal 4 fans van th. Op de school waar ik nu zit, is het héél anders. Ik zie veel meer meisjes met th tassen en t-shirts. Ik loop dan niet met me th shirt op school, dus je kan niet aan mij zien dat ik th fan ben ;3 Ja ik kleed me veel zwart en heb kettingen aan de broek maar dat zegt nog niks natuurlijk :'D Ik merk wel dat als ik fans tegen kom ze me wel lang aakijken. Maar ik praat niet met ze dus. Maar uuh.. vraagje; Zitten er veel fans bij jou op school?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    2, met mij er bij

    volgens mij 1 (ik dus)
    maar het kan zijn dat er massa's anonieme fans rondlopen(A)


    I am an idiot, I move.

    Ik heb echt geen idee..
    Bij mij in het jaar ben ik de enige die er naar luistert (ik ben geen echte fan meer eerlijk gezegd).
    Het kan zijn dat er in de andere jaren wel fans zitten, maar die zie ik eigenlijk nooit.
    Nouja, ik weet dat er een stuk of 10/20 meisjes in de 1e-3e met kleren van TH rondlopen, maarja, verder weet ik niets (;


    being wanted became a thrill I never knew

    volgens mij 1 (ik dus)
    maar het kan zijn dat er massa's anonieme fans rondlopen(A)

    Op me oude school kende ik er 2 fzeu, en voor derest waren er geen. Ja nog 2 die ik later tegenkwam, 4 dus. :'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    euhh ff tellen
    denise, manon, gerranne, ilse, ayla, renee, denise, jessica,denise en ik euhhhh verder weet ik het niet
    in totaal 11
    maar bij mij zie je dat ik fan ben vanwege mijn haar en mijn th-tas en shirt.
    bij de andere niet die durven het volgens mij niet ofsoo mjaa

    ik weet niet, volgens mij toch nog wel wat :D

    nu valt het wel mee.

    maar iedereen respecteert mijn keuze, en dat vind ik cool van hun.

    Nogal wat, maar ik heb liever niks met ze te maken.


    blame the bully.

    Ik heb echt geen idee..
    Bij mij in het jaar ben ik de enige die er naar luistert (ik ben geen echte fan meer eerlijk gezegd).
    Het kan zijn dat er in de andere jaren wel fans zitten, maar die zie ik eigenlijk nooit.
    Nouja, ik weet dat er een stuk of 10/20 meisjes in de 1e-3e met kleren van TH rondlopen, maarja, verder weet ik niets (;


    Bij mij zijn heel veel fans 1e/2e klassers. <__> ik ken 2 uit de 3e, en 1 uit de 4e. :'D [/vriendinnen]


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nogal wat, maar ik heb liever niks met ze te maken.


    Why?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik heb soms wel mensen die het goeie muziek vinden maar geen fans. ik denk van heel de school meer dan 600 honderleerlingen denk 5 ofzo ;)

    nu valt het wel mee.

    maar iedereen respecteert mijn keuze, en dat vind ik cool van hun.


    Bij mij niet echt. als ik langsloop gaan ze kots geluiden maken, en vragen ze of ik ontmaagd ben door een ezel ><


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Why?

    Die zijn obsessed.


    blame the bully.

    (...)
    Die zijn obsessed.
    \
    Oké, daar zou ik liever helemaal niks mee te maken willen hebben.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik heb soms wel mensen die het goeie muziek vinden maar geen fans. ik denk van heel de school meer dan 600 honderleerlingen denk 5 ofzo ;)

    Ik zat laatst met 5 andere te kletsen en ineens begon ik over Bill ik zeg niet wat ik zei want dat kom ik over als hater, maar toen .. had ik het over concerten en haters. Zei er eentje ja ik ben het helemaal met die haters eens. Vond ik niet echt leuk om te horen, maar ze deed er verder erg normaal over. eentje vond de muziek wel leuk maar vind LP leuker.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]