• Nou.. op me oude school TOTAAL niet! Over de hele school + mij erbij getelt waren er totaal 4 fans van th. Op de school waar ik nu zit, is het héél anders. Ik zie veel meer meisjes met th tassen en t-shirts. Ik loop dan niet met me th shirt op school, dus je kan niet aan mij zien dat ik th fan ben ;3 Ja ik kleed me veel zwart en heb kettingen aan de broek maar dat zegt nog niks natuurlijk :'D Ik merk wel dat als ik fans tegen kom ze me wel lang aakijken. Maar ik praat niet met ze dus. Maar uuh.. vraagje; Zitten er veel fans bij jou op school?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)\
    Oké, daar zou ik liever helemaal niks mee te maken willen hebben.

    Inderdaad. Die gaan dan hun haar als Bill verven en hebben iedere dag hetzelfde TH-shirt aan. Als er dan 10x TH op TMF is en de TV staat aan gaan ze allemaal op een rijtje bijna tegen de TV aanzitten. Nou, nee dankje.


    blame the bully.

    Denk een stuk of 14 van de 1900.


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    Inderdaad. Die gaan dan hun haar als Bill verven en hebben iedere dag hetzelfde TH-shirt aan. Als er dan 10x TH op TMF is en de TV staat aan gaan ze allemaal op een rijtje bijna tegen de TV aanzitten. Nou, nee dankje.

    -,-' Oké sorry, maar zo erg ben ík zelfs niet.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    1 jongen
    en een paar meisjes
    maar ik ben nieuw dus weet het nog niet zo goed (:
    oja.. en er zit een gast op mn school die Bill in zweden op straat heeft zien lopen, en 'tokio hotel suckt!' naar hem geroepen heeft -.-

    1 jongen
    en een paar meisjes
    maar ik ben nieuw dus weet het nog niet zo goed (:
    oja.. en er zit een gast op mn school die Bill in zweden op straat heeft zien lopen, en 'tokio hotel suckt!' naar hem geroepen heeft -.-


    Whehe. :'D sorry. >_< .... 14 Juni waren er ook haters. Me moeder zag ze, ze schreeuwden in het Duits;' tokiohotel zijn homofielen!' over is het met een "v"


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Weet ik veel ik denk het niet

    5 zover ik weet, inclusief mij.

    Ik kom al op 4, ik, een meisje dat ik wel eens zie lopen met der TH-tas, en een ander meisje uit de 2de en mijn vriendin, en dat voor een school met zeker 1500 leerlingen :O

    Hmm.
    Tjaa.
    als het pauzee is.. en ik loop door de kantine.zie ik wel meiden met allemaal t-shirt aan van ze.
    Zelf draagg ik ook een vest van ze. en een t-hirtt.
    duss aan my zien ze wel dat ik fan ben.
    en dan beginnen sommiigen gelijk naar me te lachen.
    en gaan ze beginnte te praten tegen me:)
    dass wel leukk.
    maar er zitte nook Haterzz loop ik buiten wil ik naar binnen lOpen Staat daat zo'n clubje haterzz die dan zegge: Verboden voor TH Fans. loop maar om met je Tokio Hotel homotjess!
    dan wordd ik zo kwaad hea.
    maar.. Loop ik wel om.
    reageer er verder ook niet opp.
    maarja.
    de vraag was..
    of er veel fans op myn school zitten.
    T gaat.
    Ik denk.. Gemiddeldd ;)

    Doegg..
    xxx(H)

    1 jongen
    en een paar meisjes
    maar ik ben nieuw dus weet het nog niet zo goed (:
    oja.. en er zit een gast op mn school die Bill in zweden op straat heeft zien lopen, en 'tokio hotel suckt!' naar hem geroepen heeft -.-
    Mijn vriendin had hem in de supermarkt gezien en toen jaagde haar nicht hem weg door te roepen: BILLL en toen zei mijn vriendin perongeluk op dat moment: Scheisse, scheisse Billige prijzen

    Ik zie de haters nooit, want ik ga in de pauzes altijd ergens achter het terrein van school zitten. ^^ [/smokey]


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    1 jongen
    en een paar meisjes
    maar ik ben nieuw dus weet het nog niet zo goed (:
    oja.. en er zit een gast op mn school die Bill in zweden op straat heeft zien lopen, en 'tokio hotel suckt!' naar hem geroepen heeft -.-

    Als ik Bill was lag ik vlak.


    blame the bully.

    Op zich ben ik ook wel obsessed
    maar ik trek geen elke dag hetzelfde t-shirt aan ook wat anders. Bijna iedereen van mijn school denkt dat ik bill's haren wil na doen maar dat wil ik niet ik wou een keer iets nieuws

    Op zich ben ik ook wel obsessed
    maar ik trek geen elke dag hetzelfde t-shirt aan ook wat anders. Bijna iedereen van mijn school denkt dat ik bill's haren wil na doen maar dat wil ik niet ik wou een keer iets nieuws


    Ik ben niet obsessed. al zeggen sommige mensen dat wel over mij, maar ik doe me haar ook niet als Bill, en doe niet eens th dingen aan naar school <<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik ga btw. <333
    byeos.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]