• Kijk ik wil niet hard overkomen of whatever, maar laten we even kijken...Ik kijk in de top 5.. Ik zie mijn story staan, en meerdere hele goede stories. En dan klik ik bijv op een willekeurige story die in de top staat en dan zie ik dit staan..
    'Laten we die seks stories uit de top kudoen, en dan krijgen jullie een lang hoofdstuk' of whatever. En dan zie ik mijn story, en die van twee anderen ook 16+ ..wij vragen erom, wij dreigen niet, en wtf is het probleem met 16+ stories, als mensen onze stories goed vinden kudoen ze en geven ze reacties. Ik snap dat nutteloze dreigen niet, en vooral niet 'we halen die 16+ stories uit de top' ..Like dude.. come on, be happy for others. Ik wou even mijn mening kwijt, danku.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    iloveminke schreef:
    (...)
    Er is helemaal niks mis mee. (krul)

    Daar denken anderen misschien wel heel anders over. Als mensen onze stories niet goed vinden of whatever dan lezen ze het maar niet, maar als mensen onze stories de moeite waard vinden drukken ze wel op het groene knopje en of laten ze een ractie achter. Dussssss.. Ik snap niet wat het probleem is, waarom kunnen we niet gewoon blij zijn voor anderen. Ik ben het wel hoor.. echt ik hou meer van reacties btw, dat doet me veel meer goed.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Dumbledore schreef:
    ik vind dat hele dreiggedoe voor kudo's slecht, maar aan de andere kant vind ik het niet erg als er eens een ander verhaal in de top komt. Het gaat mij er niet om dat het 16 + verhalen of JB verhalen zijn, maar het zijn elke dag dezelfde, zo komt er ook geen afwisseling...


    Daar sluit ik me geheel bij aan =^^=


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hush schreef:
    Laat mensen zelf maar beslissen welke story's ze in de top willen hebben. En als dat een 16+ verhaal is, so be it.


    Helemaal mee eens. Ik vind die kudo's en top stories eigelijk nogal idioot, omdat ik altijd denk dat er dan mensen gaan zijn die niet meer schrijven omdat het leuk is maar enkel en alleen om veel kudo's te halen. Ik hou dus ook niet van mensen die zeggen: ' x aantal kudo's en dan pas ga ik verder' Als je verhaal écht goed is, zul je vanzelf wel kudo's krijgen ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Helemaal mee eens. Ik vind die kudo's en top stories eigelijk nogal idioot, omdat ik altijd denk dat er dan mensen gaan zijn die niet meer schrijven omdat het leuk is maar enkel en alleen om veel kudo's te halen. Ik hou dus ook niet van mensen die zeggen: ' x aantal kudo's en dan pas ga ik verder' Als je verhaal écht goed is, zul je vanzelf wel kudo's krijgen ...


    Kijk ik schrijf erbij Kudo's comments? of whatever en dat betekend dus niet dat ik ga dreigen zoveel anders ga ik niet verder ...ik snap ook niet dat mensen dat doen ik vind het dikke onzin. L'sigh


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Maar waarom zit iedereen zo te klagen eigenlijk?
    Ga zelf een verhaal schrijven als je zo nodig moet denken dat je het beter kan. -.-

    Ik kijk toch niet echt naar de stories in de top 5, omdat dat meestal mijn smaak niet is of de verhalen zijn al te ver en ik ben te lui om dat allemaal in te halen.
    En of het nou Justin Bieber, Harry Potter of 16+ is dat in de top staat, maakt mij echt niets uit.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb niks tegen 16+ verhalen.
    Maar het zijn wel altijd dezelfde 'soort' verhalen die in de top 5 staan. -16+ of JB-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mensen wat zeveren jullie nou?, wees blij en zeur niet zo ja? tjuzzz..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    die mensen zijn gewoon levenloos,jaloers omdat hun story niet zo mega popalair is. laat ze lekker,ik blijf juillie lekker kudos geven en laat ook lekker veel reacties achter.

    sommige zijn echt kinderachtig....

    En het is nooit goed.
    Staat het vol met Tokio hotel, is het teveel Tokio hotel.
    Staat het vol met 16 +, is het teveel 16 +
    staat het vol met Just-in Bieber, is het teveel Just-in Bieber.
    Weetje wel, het is nooit goed hier op Q. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    En het is nooit goed.
    Staat het vol met Tokio hotel, is het teveel Tokio hotel.
    Staat het vol met 16 +, is het teveel 16 +
    staat het vol met Just-in Bieber, is het teveel Just-in Bieber.
    Weetje wel, het is nooit goed hier op Q. (nerd)

    Waarom Justin apart?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind het prima wat er in de top 5 staat, JB of 16+, like I care :S
    Wat ik wel vervelend vind is dat 't -vaak- elke dag dezelfde zijn de laatste tijd,
    ze zullen het wel verdiend hebben en jullie kunnen er niks aan doen,
    maar er zijn nog meer mooie verhalen die aandacht verdienen (;

    Maar zoals ik al, jullie kunnen er niks aan doen en zullen het wel verdienen ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Usually schreef:
    (...)
    Waarom Justin apart?


    Omdat ik hem altijd Just in noem, dat doe ik bij Alle Justin's.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Houston schreef:
    (...)

    Kijk ik schrijf erbij Kudo's comments? of whatever en dat betekend dus niet dat ik ga dreigen zoveel anders ga ik niet verder ...ik snap ook niet dat mensen dat doen ik vind het dikke onzin. L'sigh


    Daar heb ik dus echt niks op tegen. Dat is gewoon vragen of het goed is of niet. Er zit een heel verschil in met 'dreigen'/eisen dat mensen het goed moeten vinden. Shows that you're a real writer.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Het maakt me geen hol uit welke stories er in de top 5 staan, het irriteert/ergert me alleen dat het iedere dag dezelfde stories zijn.

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 21:07 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''