• Kijk ik wil niet hard overkomen of whatever, maar laten we even kijken...Ik kijk in de top 5.. Ik zie mijn story staan, en meerdere hele goede stories. En dan klik ik bijv op een willekeurige story die in de top staat en dan zie ik dit staan..
    'Laten we die seks stories uit de top kudoen, en dan krijgen jullie een lang hoofdstuk' of whatever. En dan zie ik mijn story, en die van twee anderen ook 16+ ..wij vragen erom, wij dreigen niet, en wtf is het probleem met 16+ stories, als mensen onze stories goed vinden kudoen ze en geven ze reacties. Ik snap dat nutteloze dreigen niet, en vooral niet 'we halen die 16+ stories uit de top' ..Like dude.. come on, be happy for others. Ik wou even mijn mening kwijt, danku.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Marvolo schreef:
    Ik heb er niet veel problemen mee, ik vind het alleen jammer dat het elke dag dezelfde verhalen zijn D:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Omdat ik hem altijd Just in noem, dat doe ik bij Alle Justin's.

    Just in, hahaha okee


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Daar heb ik dus echt niks op tegen. Dat is gewoon vragen of het goed is of niet. Er zit een heel verschil in met 'dreigen'/eisen dat mensen het goed moeten vinden. Shows that you're a real writer.


    Nah, dat doe ik ook niet. Sterker nog, ik vraag bijna nooit om kudo's, meestal alleen om reacties.

    Dan vraag ik me af op welke (eventueel 16+) stories je doelt, want zo heel veel zie je dat tegenwoordig niet eens meer. De meesten vragen er alleen maar om.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Idee
    Anders lassen jullie gezamelijk 1 niet-kudo dag? Bijvoorbeeld woensdag, dat dudies dan niet mogen kudoën? (: Dan is iedereen tevreden..
    Jullie nog steeds in top 5 op andere dagen en ook andere stories op woensdag.

    JustSaying


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Idee
    Anders lassen jullie gezamelijk 1 niet-kudo dag? Bijvoorbeeld woensdag, dat dudies dan niet mogen kudoën? (: Dan is iedereen tevreden..
    Jullie nog steeds in top 5 op andere dagen en ook andere stories op woensdag.

    JustSaying



    Eh, hoe wil je dat voor elkaar krijgen?
    Ik vraag namelijk maar zelden om kudo's en krijg ze toch gewoon.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Gewoon een berichtje plaatsen in jullie stories?
    Mensen luisteren er echt naar, trust me.
    Is al eens eerder gebeurd namelijk ;)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Honor schreef:
    Ik irriteer me aan de 16+ verhalen eerlijk gezegt.

    ik niet, iedereen zou moeten kudoén als ie het verhaal goed vind


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Ik vind de gehele top 5 al belachelijk, van in het begin.
    Het zijn altijd dezelfde...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Sadistic schreef:
    (...)


    Eh, hoe wil je dat voor elkaar krijgen?
    Ik vraag namelijk maar zelden om kudo's en krijg ze toch gewoon.


    Gaan dreigen, net zoals mensen gaan dreigen dat ze een kudo moeten geven haha, doen ze toch wel. (nerd)
    ''Jullie gaan me geen kudo's geven, anders ga ik niet verder!''
    ''vijf kudo's minder > een extra lang hoofdstuk.''

    Oké slecht. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lol nee. Ik dacht eerder aan rode koeilenletters;
    Woensdag is nationale niet kudo-dag! Gelieve niet te kudoën op deze story, ik wil andere ook kans geven blababla.

    En dan begrijpt iedereen dat en doen ze het niet (:
    (Vaak dan, kan niks verzekeren)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kijk dit vind ik nou eig wel een hele goede reden hoor.
    Nee echt ik zeg gun anderen ook eens wat en ga niet dreigen

    SoulEater schreef:
    Lol nee. Ik dacht eerder aan rode koeilenletters;
    Woensdag is nationale niet kudo-dag! Gelieve niet te kudoën op deze story, ik wil andere ook kans geven blababla.

    En dan begrijpt iedereen dat en doen ze het niet (:
    (Vaak dan, kan niks verzekeren)


    Ik wil dat best doen, maar dan moet ook wel iedereen daar aan mee doen.
    Geloof me, als wij zoiets doen (nee, niet hatend bedoelt) pakt meteen de 'JB-groep' zijn kans weer en komen die er alleen in.
    Zo missen alsnog de 'echt goede' verhalen (zo leuk dat wij daar vaak buiten worden gegooid door mensen) hun kans er op.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik lees zelf geen 16+ verhalen, ik vind ze eerlijk gezegd nogal irritant (ik zeg niet dat ze niet goed zijn want ze kunnen ze evengoed super geweldig zijn) maar dat is gewoon laag. Ieder zou zelf moeten kiezen welk verhaal een kudo verdient, geen kudo's geven omdat ze de 16+ stories uit de top 5 willen

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 21:33 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Confringo schreef:
    Ik lees zelf geen 16+ verhalen, ik vind ze eerlijk gezegd nogal irritant (ik zeg niet dat ze niet goed zijn want ze kunnen ze evengoed super geweldig zijn) maar dat is gewoon laag. Ieder zou zelf moeten kiezen welk verhaal een kudo verdient,


    Dat kan iedereen ook, door gewoon die kudo's te geven. -.-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik wil dat best doen, maar dan moet ook wel iedereen daar aan mee doen.
    Geloof me, als wij zoiets doen (nee, niet hatend bedoelt) pakt meteen de 'JB-groep' zijn kans weer en komen die er alleen in.
    Zo missen alsnog de 'echt goede' verhalen (zo leuk dat wij daar vaak buiten worden gegooid door mensen) hun kans er op.


    Idd, dan zullen er vast weer JB stories komen.. >3< Als dat elke dag dezelfde zijn vind ik dat ze ook niet-kudo dag in moeten lassen, wel zo eerlijk.

    Zo missen alsnog de 'echt goede' verhalen (zo leuk dat wij daar vaak buiten worden gegooid door mensen) hun kans er op

    Ik zei andere goede verhalen? Of heb ik dat niet getypt? Want ik bedoelde niet dat jullie neit goed zijn, sorry ;$ (Anders stonden jullie ook niet in de top 5 hmm?)

    Anyway, het valt te proberen toch?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.